Voivatko enkelit

ilmestyä lintuina?

Olin kesämökillä talvilomalla ja kävin tutkimassa lähimetsän puita. Yht'äkkiä monta talvilintua ilmestyi puun oksalle visertelemään minulle ja ihan lähelle n. 50 cm päähän minusta. Tuli hyvä olo, mietin mitä nuo linnut halusivat viestiä minulle? Olivatko ne Jumalan lähettämiä?

7

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ollu ihme

      Metsä on lintujen luonnollista asuinympäristöä. Siellä niitä on paljon. Olet törmännyt lintuparveen. Se on täysin luonnollista metsässä. Uskomuksistasi päätellen olet vielä ala-asteiässä, joten helpoin tapa hankkia asiasta lisätietoja on kysyä koulussasi biologian opettajalta.

    • muoto voi olla monen

      Miksipä ei. Joskus voivat esiintyä vaikka valoviivoina. Pyhä Henki on Raamatussa ilmentänyt voimansa kyyhkysen muodossa, tulisina kielina. Mooses näki kuinka pensas paloi kulumatta, ...

      • Lintuponkari.

        Näin tänään hanhiparven taivaalla muuttomatkallaan, satoja lintuja, jospa se olikin enkeliparvi muuttomatkallaan etelään pesimään, voisiko olla ?


    • Kokemuksia***

      Uskon, että kuolleet läheiset voivat ilmestyä lohduttamaan ja tervehtimään eläviä pikkulintuina. Kyse ei siis ole varsinaisista enkeleistä.

      Miettikääpä, ja painakaa tämä mieleenne kun surette poismennyttä.

      • kaikkea voi uskoa.

        Lohdutusta voi hakea monella tavalla mutta ei se silti tarkoita että se olisi totta.


    • Kyllä voi

      Olen kokenut useita tapauksia, joissa henki ilmestyi lintuna. Ihan viereeni, tietyssä akuutissa tilanteessa ja tarkasti juuri sillä hetkellä. Kerran kyse oli ei kuolleesta vaan syntyvästä. Mytös höyhennäkyjä on näkynyt vastaavissa tilanteissa.

    • Luomakunta tottelee

      **Kyllä varmasti ovat Jumalan lähettämiä, koska toisin kuin usein ihmiset, niin luonto tottelee Luojaansa.**

      Jumala rakastaa ihmistä niin paljon, että Hän voi lohduttaa ihmistä myös lintujen välityksellä. Hän voi todellakin lähettää lintuja visertämään ihmiselle iloksi ja lohdutukseksi.

      Koko luomakunta, linnut mukaanlukien, tottelevat Luojaansa. He täyttävät Hänen käskyjään. Raamatussa on esimerkki aasista, joka totteli enkeliä, jonka Herra oli lähettänyt, vaikka ihminen (Bileam) ei totellutkaan. Aasi totteli siis Jumalaa, kun Bileam ei totellut (4. Moos. 22 eteenpäin).

      Jumalalla on tuhat ja yksi tapaa lohduttaa ihmistä. Tunnen erään hyvin läheisen ihmisen, joka oli menettänyt lapsensa. Jumala lähetti myös linnun lohduttamaan tuota ystävääni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe