Voivatko enkelit

ilmestyä lintuina?

Olin kesämökillä talvilomalla ja kävin tutkimassa lähimetsän puita. Yht'äkkiä monta talvilintua ilmestyi puun oksalle visertelemään minulle ja ihan lähelle n. 50 cm päähän minusta. Tuli hyvä olo, mietin mitä nuo linnut halusivat viestiä minulle? Olivatko ne Jumalan lähettämiä?

7

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ollu ihme

Metsä on lintujen luonnollista asuinympäristöä. Siellä niitä on paljon. Olet törmännyt lintuparveen. Se on täysin luonnollista metsässä. Uskomuksistasi päätellen olet vielä ala-asteiässä, joten helpoin tapa hankkia asiasta lisätietoja on kysyä koulussasi biologian opettajalta.

• muoto voi olla monen

Miksipä ei. Joskus voivat esiintyä vaikka valoviivoina. Pyhä Henki on Raamatussa ilmentänyt voimansa kyyhkysen muodossa, tulisina kielina. Mooses näki kuinka pensas paloi kulumatta, ...

• Lintuponkari.

Näin tänään hanhiparven taivaalla muuttomatkallaan, satoja lintuja, jospa se olikin enkeliparvi muuttomatkallaan etelään pesimään, voisiko olla ?

• Kokemuksia***

Uskon, että kuolleet läheiset voivat ilmestyä lohduttamaan ja tervehtimään eläviä pikkulintuina. Kyse ei siis ole varsinaisista enkeleistä.

Miettikääpä, ja painakaa tämä mieleenne kun surette poismennyttä.

• kaikkea voi uskoa.

Lohdutusta voi hakea monella tavalla mutta ei se silti tarkoita että se olisi totta.

• Kyllä voi

Olen kokenut useita tapauksia, joissa henki ilmestyi lintuna. Ihan viereeni, tietyssä akuutissa tilanteessa ja tarkasti juuri sillä hetkellä. Kerran kyse oli ei kuolleesta vaan syntyvästä. Mytös höyhennäkyjä on näkynyt vastaavissa tilanteissa.

• Luomakunta tottelee

**Kyllä varmasti ovat Jumalan lähettämiä, koska toisin kuin usein ihmiset, niin luonto tottelee Luojaansa.**

Jumala rakastaa ihmistä niin paljon, että Hän voi lohduttaa ihmistä myös lintujen välityksellä. Hän voi todellakin lähettää lintuja visertämään ihmiselle iloksi ja lohdutukseksi.

Koko luomakunta, linnut mukaanlukien, tottelevat Luojaansa. He täyttävät Hänen käskyjään. Raamatussa on esimerkki aasista, joka totteli enkeliä, jonka Herra oli lähettänyt, vaikka ihminen (Bileam) ei totellutkaan. Aasi totteli siis Jumalaa, kun Bileam ei totellut (4. Moos. 22 eteenpäin).

Jumalalla on tuhat ja yksi tapaa lohduttaa ihmistä. Tunnen erään hyvin läheisen ihmisen, joka oli menettänyt lapsensa. Jumala lähetti myös linnun lohduttamaan tuota ystävääni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe