Olen 19-vuotias nainen, ja olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä neljä vuotta, hän 25-vuotias. Mielestäni olen ihan mukavan näköinen, D -kupin rinnat ja peppuakin löytyy, pidän ulkonäöstäni huolta ja yritän näyttää kaikinpuolin miellyttävältä. Silti poikaystäväni pelaa päivittäin mieluummin monta tuntia playstationia, kuin uhraisi 20min kanssani vällyjen välissä.
Olen erittäin seksuaalinen ihminen, mutta ilmeisesti hän ei. Saan helposti ja nopeasti, eli seksi ei ole ns. työlästä ja aikaavievää, vaan nopeaa ja kivaa. Haluaisin kokeilla paljon uusia asioita, fantasioita on vaikka muille jakaa, mm. jossain julkisella paikalla. Mutta silti, hyvällä tuurilla saan seksiä kerran viikossa, eli noin kolme kertaa kuussa, sillä kuukautisten aikaan hän ei suostu tekemään minulle mitään, tällöin minä pidän huolen että vain hän nauttii..
Olen ymmälläni, raivoissani, turhautunut ja itsetuntonikin alkaa kärsiä. Mies ei petä, sen tiedän, eli kyse ei ole siitä. Olen pyytänyt seksiä suoraan, olen vihjaillut ja ehdotellut, olen käynyt suoraan kimppuun (kuin sika limppuun :D) ja olen ollut kuukauden verran pyytämättä. Mikään ei auta. Asiasta on puhuttu monesti, tai ainakin yritetty, mutta ei siitä oikeen mitään irti saa. Olemme eronneet asian takia, mutta poikaystäväni pyysi että ottaisin hänet takaisin, ja lupasi että asia muuttuu, eli kyllä hän ilmeisesti vielä rakastaa. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.
Mitä tämä on, mistä johtuu, mitä tehtävissä?? Apua kaivataan :)
Mies pelaa pleikkaria mielummin kuin minua
7
446
Vastaukset
- cvnvbncb
"kuin uhraisi 20min kanssani vällyjen välissä."
Kokeile vähän pitempää sessiota, niin eiköhän se pleikka unohdu. - Mie vaan
Hän pitää sinua itsetäänselvänä eikä halua tai jaksa panostaa suhteenne eteen. Miksi enää jatkaa kun tarpeet eivät vain enää kohtaa? Kiertoon vain, äläkä erehdy lapsia tekemään kanssaan. Kyllä sinä löydät parempaa seuraa noin seksistä pitävänä naisena, suhteen jatkaminen vain vie naiseutesi ja halusi pois. Nauti elämästä ja arvosta itseäsi niin ettei sinua kohdella kynnysmattona.
Tottahan voit yrittää selvittää mikä on hänen fetissinsä ja viedä seksiä siihen suuntaan, ellet halua periksi vielä antaa hänen suhteen. Minusta vain tuntuu, että sinä olet hänelle, kuin helmiä antaisi sioille. - svenne
TÄMÄ tuntuu täysin uskomattomalta TÄYSIN..
niinkin voi olla että kaveri on hintti tai bi
EIHÄN VIERESSÄSI edes pystyisi miljoonallakaan olemaan saamatta
vuosisadan erektio eli " pinne" kuin täällä Ruotsissa sanomme
helvetti..... jo kirjoituksesi sai aikaan " pinne" - niinpä niin
19v-4v=15v, 25v-4v=21v.....
- 1+1+1+1+1= enmätiedä
wauh,oletko ihan matematiikanlaitoksella töissä...
- dshshfhhfh
1+1+1+1+1= enmätiedä kirjoitti:
wauh,oletko ihan matematiikanlaitoksella töissä...
Olen, kiinnostaako sinua alle 16v?
- Parisuhteessa
Olen 45 vuotias nainen. Välillä on hyvä olla ilman seksii juuri siksi että halut joita pitäisi olla ei ole niin kivasta. Menee muutama viiko tai kaks. Kokeilis sit niin kyllä mahtaa olla kivan hauskaa kalua kun saa ja nauttii penaa oikein kunnolla. Ei haittaa vaokka tekee kipeetä. Naida naksauttaa vaikka persreikäänkin.
Munmieheni on 61 vuotias seksii antaa 45 vuotiaalle kumpanilleen avovaimolleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800