Mies pelaa pleikkaria mielummin kuin minua

ssssssssssssssssssss

Olen 19-vuotias nainen, ja olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä neljä vuotta, hän 25-vuotias. Mielestäni olen ihan mukavan näköinen, D -kupin rinnat ja peppuakin löytyy, pidän ulkonäöstäni huolta ja yritän näyttää kaikinpuolin miellyttävältä. Silti poikaystäväni pelaa päivittäin mieluummin monta tuntia playstationia, kuin uhraisi 20min kanssani vällyjen välissä.

Olen erittäin seksuaalinen ihminen, mutta ilmeisesti hän ei. Saan helposti ja nopeasti, eli seksi ei ole ns. työlästä ja aikaavievää, vaan nopeaa ja kivaa. Haluaisin kokeilla paljon uusia asioita, fantasioita on vaikka muille jakaa, mm. jossain julkisella paikalla. Mutta silti, hyvällä tuurilla saan seksiä kerran viikossa, eli noin kolme kertaa kuussa, sillä kuukautisten aikaan hän ei suostu tekemään minulle mitään, tällöin minä pidän huolen että vain hän nauttii..

Olen ymmälläni, raivoissani, turhautunut ja itsetuntonikin alkaa kärsiä. Mies ei petä, sen tiedän, eli kyse ei ole siitä. Olen pyytänyt seksiä suoraan, olen vihjaillut ja ehdotellut, olen käynyt suoraan kimppuun (kuin sika limppuun :D) ja olen ollut kuukauden verran pyytämättä. Mikään ei auta. Asiasta on puhuttu monesti, tai ainakin yritetty, mutta ei siitä oikeen mitään irti saa. Olemme eronneet asian takia, mutta poikaystäväni pyysi että ottaisin hänet takaisin, ja lupasi että asia muuttuu, eli kyllä hän ilmeisesti vielä rakastaa. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.

Mitä tämä on, mistä johtuu, mitä tehtävissä?? Apua kaivataan :)

7

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cvnvbncb

      "kuin uhraisi 20min kanssani vällyjen välissä."
      Kokeile vähän pitempää sessiota, niin eiköhän se pleikka unohdu.

    • Mie vaan

      Hän pitää sinua itsetäänselvänä eikä halua tai jaksa panostaa suhteenne eteen. Miksi enää jatkaa kun tarpeet eivät vain enää kohtaa? Kiertoon vain, äläkä erehdy lapsia tekemään kanssaan. Kyllä sinä löydät parempaa seuraa noin seksistä pitävänä naisena, suhteen jatkaminen vain vie naiseutesi ja halusi pois. Nauti elämästä ja arvosta itseäsi niin ettei sinua kohdella kynnysmattona.

      Tottahan voit yrittää selvittää mikä on hänen fetissinsä ja viedä seksiä siihen suuntaan, ellet halua periksi vielä antaa hänen suhteen. Minusta vain tuntuu, että sinä olet hänelle, kuin helmiä antaisi sioille.

    • svenne

      TÄMÄ tuntuu täysin uskomattomalta TÄYSIN..

      niinkin voi olla että kaveri on hintti tai bi

      EIHÄN VIERESSÄSI edes pystyisi miljoonallakaan olemaan saamatta

      vuosisadan erektio eli " pinne" kuin täällä Ruotsissa sanomme

      helvetti..... jo kirjoituksesi sai aikaan " pinne"

    • niinpä niin

      19v-4v=15v, 25v-4v=21v.....

      • 1+1+1+1+1= enmätiedä

        wauh,oletko ihan matematiikanlaitoksella töissä...


      • dshshfhhfh
        1+1+1+1+1= enmätiedä kirjoitti:

        wauh,oletko ihan matematiikanlaitoksella töissä...

        Olen, kiinnostaako sinua alle 16v?


    • Parisuhteessa

      Olen 45 vuotias nainen. Välillä on hyvä olla ilman seksii juuri siksi että halut joita pitäisi olla ei ole niin kivasta. Menee muutama viiko tai kaks. Kokeilis sit niin kyllä mahtaa olla kivan hauskaa kalua kun saa ja nauttii penaa oikein kunnolla. Ei haittaa vaokka tekee kipeetä. Naida naksauttaa vaikka persreikäänkin.
      Munmieheni on 61 vuotias seksii antaa 45 vuotiaalle kumpanilleen avovaimolleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      637
      4708
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3221
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2479
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 252
      1877
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      97
      1354
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe