Onko kokemuksia mikä olisi paras kirjanpito-ohjelma pienimuotoisen toiminimen laskutusta ja kirjanpitoa varten?
Tietysti ohjelman tulisi olla suomenkielinen.
Neuvoista kiitollinen.
Kirjanpito-ohjelma
10
4604
Vastaukset
- minusta
Datamike on hyvä.
- Decoram
Datamike on oivallinen esimerkki kelvottomasta ohjelmasta. Vaikka se sisältää runsaasti erilaisia toimintoja, käyttö on äärimmäisen sekavaa.
- Yrittäjä
Minä pidän Econetista. Siihen saa kaikki osiot varastonvalvontaa myöten, jos tarvii. Pelkkä kirjanpito-osio maksaa noin 700 euroa alv.
- Eno
Kuka tahansa pystyy pitämään kirjanpitonsa ja hoitamaan muunkin taloushallinnon, jos käytössä on TILTU (www.tiltu.com saat demon). Ohjelma on täysin ajan tasalla, erittäin kätevä ja pätevä eikä maksa paljon (244 euroa!).
- Toiminimi
Moi! Olen käyttänyt asterix ohjelmaa ja se on helppokäyttöinen, siis mulle joka toimin vain peruskoulupohjalta.
- jkettu
mistä löytää asterix ohjelmasta lisätietoja?
kiitos - Pekka
jkettu kirjoitti:
kiitosJos haluat saada kunnollisen ohjelman edullisesti, kannattaa ilman muuta katsoa, mitä TILTU tarjoaa. Tietoja ja demon saat: www.tiltu.com.
- Tilitoimistoyrittäjä
jkettu kirjoitti:
kiitosAsteri-ohjelmat löydät sivulta www.atsoft.fi. Sieltä voit ladata myös demot.
Olen käyttänyt Asteri-ohjelmia yritykseni perustamisesta lähtien ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen. - ohjelmaa
jkettu kirjoitti:
kiitosTäällä mainitut Asteri, Datamike ja Tiltu ovat asiansa osaavia ohjelmia kaikki. Itse käytän Datamikeä, mutta Asterin DOS versio oli ihan pätevä aikanaan. Tiltua en ole käyttänyt mutta ohjelma tuntuu olleen kauan markkinoilla mikä on yleensä hyvä merkki.
- Helga
Itselläni on Tiltu, Suomen tilastotutkimuksen ohjelma. Oli halpa ja on ollut helppo käyttää. Kurkkaa sivut tiltu.com, kai sieltä demo löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833