HILJAA VAIN ON KULISSEISSA.
"ÖÖÖ" ON SANA, JOLLA MELKEIN JOKAINEN LAUSE ALKAA.
MIKSI NIINISTRÖ EI OTA KANTAA
4
164
Vastaukset
on sen verran järkevä että ei sitä kiinnosta seota pelleilyyn ottaa vasta kantaa kun jollakin politiikolla on jotain järkevää ehdotusta ethän sinäkäänhuomioi pellejä
- "ÖÖÖ"
Minusta Niinistö on jo nyt ottanut useammin kantaa tärkeisiin asioihin kuin
Haloska 12 vuoden aikana.
Vai pitäiskö vain puhua Setasta ja suojella milloin mitäkin homojen ja
muitten kummajaisten tilaisuuksia. - Niinistöt ruotuun.
KUKA ei ota ja mihin ei ota kantaa? Jussi Ville vai Sauli vai Saulin pojat ei ota kantaa?
- TimoTT
Siks, kun se ei SAA enää ottaa kantaa sisäpolitiikkaan! Pressan vastuulla on enää osa ulkopolitiikasta, jota ulko- ja pääministeri ei viitti tai haluu tehä. Eli joutais vaikka lakkauttaa kokonaan koko pressan vakanssi turhana (ja kalliina!) tudei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081769- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801231Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957