SM-Liiga finaali laulu

juha822222

SM-liiga finaalit alkaa. Sen kunniaksi olen säveltänyt ja sanoittanut finaali veisun. Tai ainakin sanoittanut. Näin se menee!! Kuunnelkaa!! nyt se lähtee!!!!!! Tampere ja pori ne yhteen soppii voitas panna pussaus koppiin vaan ei vaan ei vaan ei Mutta mitä! minä sanon hoi! minä sanon hei! pistetään ne kaukaloon yeaan mennään gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan. Oli kevät oli kiekko oli kiekko oli tapparra oli fucta oli pori! ja taas mennään gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan finaalissa rytisee monilla rytisee housuissa mutta finaalissa rytisee laidat ryskyy ja rytisee ja yleisö laulaa että gerbiilin kakkaa maahan nakkaa gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan hiijo hoi olen remi vaan pikku remi vaan remi teille semiä teille hei hei hei hei finaalin parempi voittakoon hei!!! finaalin parempi voittakoon!..... Arvosteluja kiitos!! Mitä tykkäsitte? Omasta mielestäni parempi kuin poju saunoo.

14

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuhtaISSTADIBOY

      Keväällä kun suomi vie mm-spyden niin kaduil ja toril sit jengi hoilaa gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan....

    • 13+3

      Laulussa yhtä paljon asiaa, kun kommenteissasi yleensä.

    • 2+2

      Ei mutta toihan hyvä, tosi hyvä.

    • ex...

      Hei täähän on hyvä. Todella hyvä.

      gerbiilin kakkaa maahan nakkaa.

    • juha822222

      Kiva kuulla. Keväällä sitten yhdessä torilla hoilataan että gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan..Täytyy vaan kirjoittaa jatkoa tuolle.

    • Juha822222

      Jatkuu näin: ja kyllä parempi voittaa hiijo hoi ja kyllä parempi voittaa hiijo hoi mä sohvalla istuin ja matsia tuijotin tippaleipää puraisin ja murisin hei!! ja mä murisin ja jengi vaan hoilaa gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan hoi! pelissä mukana myös dööpeli tölkki hei dööpeli tölkki kylmän raikas dööpeli tölkki mä siitä siivut liipasin ja jengi vaan hoilaa gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan kaukalossa tunnelma kuumenee ja porilaiset hoilaa että loooooppuun asti taistellaan ja lopussa gerbiiliä maistellaan tamperailet hoilaa ettää laif is laif nan naa naa na naa laif is laif nan naa naa na naa mut tampere ja pori ne yhdes hoilaa että gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan ja koko suomi hoilaa gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan..

    • Juha822222

      Arvosteluja voi laittaa. Oisko ehotusta mille artistille tätä vois ehottaa?

      • Antero33210

        Minkä vitun takia sillä gerbiilin paskalla pitää koko ajan leikkiä? Onko sulla joku ulostefetissi?


      • Juha82222
        Antero33210 kirjoitti:

        Minkä vitun takia sillä gerbiilin paskalla pitää koko ajan leikkiä? Onko sulla joku ulostefetissi?

        Jou jou man! Elä hikeenny. Kevät ja kesä on rakkauden aikaa ja kevät on lätkän ihaninta aikaa. Biisissä tulee olemaan seitsämän säkeistöö ja lätkä väki varmaan ymmärtää miksi seitsämän. Se on lätkäkevään suosikki numba jokainen toivoo sitä. Kolmonen lähtee. Mennnääään! Jeaah! Finaali aika on ihanaa aikaa beibä se on ihanaa aikaa vaikka sä torttua tarjoot ja piparii pyydät maistamaan niin en mä jouda kun mä vaan istun töllön ääres ja täysil hoilaan et gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan kerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaa yleisö vaan vimmastuu toisilla alkaa ottaa pattiin sillai niin kun kivasti pattiin mut nääs nääs miehet ja porilaiset ne vaan kaukalossa luistelee ja jengi hoilaa gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan vattu mie gerbiilin kakkaa maahan nakkaan.. Kuka tämän matsin voittaa kuka hoikkaa mut mie troikkaan purasen tippaleivästä ja murisen ja taas dööpelistä siivut vetäsen hoi tää menee seiskaan ei menä kakoseen vaan menee seiskaan ja tämä hemmo murisee et gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan..


      • juha8222222
        Juha82222 kirjoitti:

        Jou jou man! Elä hikeenny. Kevät ja kesä on rakkauden aikaa ja kevät on lätkän ihaninta aikaa. Biisissä tulee olemaan seitsämän säkeistöö ja lätkä väki varmaan ymmärtää miksi seitsämän. Se on lätkäkevään suosikki numba jokainen toivoo sitä. Kolmonen lähtee. Mennnääään! Jeaah! Finaali aika on ihanaa aikaa beibä se on ihanaa aikaa vaikka sä torttua tarjoot ja piparii pyydät maistamaan niin en mä jouda kun mä vaan istun töllön ääres ja täysil hoilaan et gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan kerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaa yleisö vaan vimmastuu toisilla alkaa ottaa pattiin sillai niin kun kivasti pattiin mut nääs nääs miehet ja porilaiset ne vaan kaukalossa luistelee ja jengi hoilaa gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan vattu mie gerbiilin kakkaa maahan nakkaan.. Kuka tämän matsin voittaa kuka hoikkaa mut mie troikkaan purasen tippaleivästä ja murisen ja taas dööpelistä siivut vetäsen hoi tää menee seiskaan ei menä kakoseen vaan menee seiskaan ja tämä hemmo murisee et gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan..

        Apupoika antero on ihana mies kun se hermostuu: )


      • Juha8222222
        juha8222222 kirjoitti:

        Apupoika antero on ihana mies kun se hermostuu: )

        Jos gängi tahtoo kirjoitan 4 säkeistön mut se sit vaatii 40 lukukertaa!


    • Juha8222222

      Neljää uupuu! Neljää uupuu!!!Lukuja lukuja porukat!

    • Juha82222

      Rouheeta! Rouheeta! Viides säkeistö irtoo 50 luvulla. Mennään!! Rähisee rähisee ukot ukot kaukallossa rähisee. minä dööpeli pullosta siivut repäsen ja rähisen, tippaleipää puraisen ja murisen ja yleisö hoilaa! Mitä se hoilaa? Mitä? Mennään gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan...heppi tanassa mä matsia tuijotan ja huudan vaimolle että tuo sitä dööpeliä eihän tätä kestä selvimpäin ja jengi vaan hoilaa gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan....Sm liiga finaali on hirvee tinaali minä tinasin oikein kunnolla ja muistilähti ja pikkusen pätki mut paviaani lauma vaan hoilaa gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan... kkudes peli kohta heilahtaa mulla sen parempi voittakoon mut koittakoon voittaa ken finaalin voittaa se roittaa ja pikkusen niuhottaa mut paviaani lauma vaan hoilaa gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan....Mä tippaleipää puraisen ja murisen ja mä murisen ja siivut dööpelistä nykäisen. Finaalin parempi voittakoon finaalin parempi voittakoon ja kyllä jengi tietää mitä se hoilaa....

      • juha822222

        Voi teitä pikku höpönassut. Oon näköjään påri säkeistöö velkaa sano ruotsalainen. Mennään!!!! Jeahhhhh!!! Mä torille päin suuntasin lipu kourassa on aika juhlien mulla lippu kourassa paataaaa lippu rati riti rallaa tuli kesä hallaa pata lippu kourassa suomen vaakuna rotsissa ja lippu hihassa. Ja jengi vaan rallattaa nyt grillataan nyt grillataan nyt grillataan!!Mutta mitä! Mitä grillataan! Gerbiiliä. Gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaa gerbiilin kakkaa maahan nakkaan ja siihen pata lipun pystyyn lyön ja siihen pata lipun pystyyn lyön siinä se liehuu ja pierasen purkkinn. Ja juti sanoo: Nyt grillataan!! Nyt grillataan nyt grillataan nyt grillataan gerbiiliä me grillataan ja jengi vaan hoilaa gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan ja pierasen purkkiin!!!! Se ihanasti kumahtaa yeahh!! Pata lippu liehuu tuulessa ja pata lippu liehuu tuulessa. Porilaiset juhlii ne on äkäinen heimo porilaiset juhlii ne on äkäinen heimo ja porilaiset rallattaa että gerbiilin kakkaa maahan nakkaan gerbiilin kakkaa maahan nakkaan....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      303
      2266
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2095
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1802
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1713
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1675
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1566
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1384
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      118
      1354
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1349
    Aihe