Polttoaine korkealla pohjois-koreantakia

EiRosvoille

Hei! MIELESTÄNI PUMPUN YLLÄPITÄJÄT PITÄVÄT HINTAA KORKEALLA POHJOIS-KOREAN UHITTELUN VUOKSI. Ainahan joku tekosyy pitää olla että saa riistäää hinnalla. Raaka öljy laskussa ja laskenut jo 11 dollaria barreli 1kk aikana joten ÄLKÄÄ KUSETTAKO. Hinta nousee jos kallistuu raakaäljy centinkin. Nyt jämähtänyt samaan. Herätkää Ostakaa sieltä ihmiset kuka halvimmalla myy älkää antako "bonusten" hämätä itseänne .
KANNATAN YLEISLAKKOA YLIKALLIIN POLTTOAINEEN PUOLESTA !!!!!!!

10

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 80% veroa

Minä kun luulin että polttoaineen hinta on korkea siksi että valtio otta hinnasta 80% verona.

• ajamme verolla

Näin on. Ei raakaoljyn hinta juuri polttoaineeseen vaikuta, ainakaan alentavasti. Sehän on laskenut kahdessa kuukaudessa 120 dollarista 101 dollariin tynnyriltä. Tuo alennus ei ole vielä vaikuttanut pumppuhintoihin. Varastossa on sitä vanhaa, kallista öljyä, näes. Toisin päin pumppuhinta olisi kyllä muuttunut heti, koska ostohinta nousee.

• klm2

Pumpunpitäjän ei tarvitse perustella hintaa mitenkään. Hanki muualta jos ei kelpaa.

• Jykälle stagaa

Jyrki tahtoo lapioida rahaa kyprokselle.

• Guzz

Kerran eräs helsinkiläinen bensiksen pitäjä sanoi suoraan, että nostaa hintaa vain siksi, ettei kipurajaa tunnu löytyvän.

• ihmetteliä

Raakaöljy on laskenut jo 98 $ tynnyri joko ois aika tiputtaa hintaa myös bensa asemilla?

• julma totuus

Bensan hinta on veroista tehty, eikä siihen öljyn hinta oikeastaan juuri vaikuta.

• lij

Muistattehan myös itse pyytää palkanalennusta öljynhinnan laskiessa?

• hemu.
        lij kirjoitti:

Muistattehan myös itse pyytää palkanalennusta öljynhinnan laskiessa?

En muista. Palkkaani saa laskea heti kun ruuan hinta laskee.

• Irtiöljystä

Hei,
      minä siirryin yli vuosi sitten biokaasuun, eikä yhtään harmita kun joutuu ajamaan alle euron maksavalla kotimaisella, joka kaiken lisäksi säästää ympäristöä. Paluu reilusti kalliimpiin fossiilisiin ei tule kuuloonkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72