YLE näyttää melkein kaikki tapahtumat jälkilähetyksenä, UINTIA, YU:ta ja AMMUNTAA lukuunottamatta...
Kaiken huippuna voisin mainita sen että näytti LA 21.8 M. Pöytätenniksen nelinpelin, M. Sulkapallon kaksinpelin ja m. Jousiammunnan joukkue finaalit kaikki jälkilähetyksinä, koska lisäili sinne joitain helvetin Marcus Ziemannin reportaaseja ja L. RUOHOLAN luokattomia jorinoita... mulle selitettiin sitä sillä, että ei pystytty näyttämään suorina päällekkäisyyksien takia... Ja Kuitenkin SVT näytti jokaisen ko. finaalin SUORANA
Lähetin YLElle valituksen mutten ole saanut vastausta... TÖRKEÄÄ!!!
Lisäksi esim yle24 on nyt näyttny ainakii 3 N. lentopallomatsii joissa DOM. TSV pelas... ketä kiinnostaa... ja sitte ne näytti USA-LTU koris matsin 10 tunnin viiveellä... Tosikiva...
SVT näyttää analogisella 2 digi kanavalla joista toisella koko ajan... ja mitä tekee YLE näyttää jotain 5h päivässä YLE24:lla ja loput ajasta tulee uutisikkunaa...
TÖRKEYDEN HUIPPU koettiin sunnuntaina, kun Ratapyöräilyn N. Takaa-ajon pronssi ajon jälkeen ilmoitettiin, että nyt mennään uutisiin ja sitte joskus näytetään finaali.-- Niinhän se näytettinkin klo 23.50 6 tuntii jäljessä...
SVT vaihtaa lennossa kisatapahtumia mikä on tosi hieno asia!!! pakko kehuu Ruotsin yleisradioyhtiötä, vaikka muuten Ruotsia vihaankin
YLE miksi, miksi!!!
kiva katsoa kisaa, minkä tuloksen on tiennyt jo monta tuntia.
HÄPEÄLLISTÄ!
YLE pilasi kisat!!!!!
4
284
Vastaukset
- mieltä!
Olen huomannut täysin saman asian. SVT:n kisaseuranta on huomattavasti yleä edellä. Eilenkin yleisurheiluseuranta samalta stadionilta oli huomattavasti monipuolisempi ja lähetys kiinnostavampi.
Surffaan itse yle-svt-eurosport linjalla ja ellei eurospostilla olisi mainoksia niin jäisi yle viimeiseksi... - Olumppialaiset
Minä seuraan kisoja eurosportilta. Vihaan euroa ja EU:ta mutta eurosport kanava on olumppialaisiin se ainoa oikea.
- reissaaja
...niin mielelläni kertoisin olumppiakokemukseni ameriikasta ja NBC:n kisalähetyksien tasosta Naganon kisoista, mutta ei enää jaksa aukoa vanhoja haavoja. Sen vaan sanon YLE:n lähetyksiä ei tosiaankaan kannata kauheesti mollata. Pienellä budjetilla hakkaa tuon ameriikan paikallisteeveen 1000-0 about kaikessa, vaikka NBC maksaa kisojen budjetistakin about neljänneksen.
Jälkilähetyskin on sentään lähetys, jos laji oikeasti kiinnostaa... - vaan
kattelen Eurosporttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1671868- 1781414
- 239876
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55682
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601