YLE pilasi kisat!!!!!

U.A

YLE näyttää melkein kaikki tapahtumat jälkilähetyksenä, UINTIA, YU:ta ja AMMUNTAA lukuunottamatta...

Kaiken huippuna voisin mainita sen että näytti LA 21.8 M. Pöytätenniksen nelinpelin, M. Sulkapallon kaksinpelin ja m. Jousiammunnan joukkue finaalit kaikki jälkilähetyksinä, koska lisäili sinne joitain helvetin Marcus Ziemannin reportaaseja ja L. RUOHOLAN luokattomia jorinoita... mulle selitettiin sitä sillä, että ei pystytty näyttämään suorina päällekkäisyyksien takia... Ja Kuitenkin SVT näytti jokaisen ko. finaalin SUORANA

Lähetin YLElle valituksen mutten ole saanut vastausta... TÖRKEÄÄ!!!

Lisäksi esim yle24 on nyt näyttny ainakii 3 N. lentopallomatsii joissa DOM. TSV pelas... ketä kiinnostaa... ja sitte ne näytti USA-LTU koris matsin 10 tunnin viiveellä... Tosikiva...

SVT näyttää analogisella 2 digi kanavalla joista toisella koko ajan... ja mitä tekee YLE näyttää jotain 5h päivässä YLE24:lla ja loput ajasta tulee uutisikkunaa...

TÖRKEYDEN HUIPPU koettiin sunnuntaina, kun Ratapyöräilyn N. Takaa-ajon pronssi ajon jälkeen ilmoitettiin, että nyt mennään uutisiin ja sitte joskus näytetään finaali.-- Niinhän se näytettinkin klo 23.50 6 tuntii jäljessä...

SVT vaihtaa lennossa kisatapahtumia mikä on tosi hieno asia!!! pakko kehuu Ruotsin yleisradioyhtiötä, vaikka muuten Ruotsia vihaankin

YLE miksi, miksi!!!
kiva katsoa kisaa, minkä tuloksen on tiennyt jo monta tuntia.
HÄPEÄLLISTÄ!

4

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä!

Olen huomannut täysin saman asian. SVT:n kisaseuranta on huomattavasti yleä edellä. Eilenkin yleisurheiluseuranta samalta stadionilta oli huomattavasti monipuolisempi ja lähetys kiinnostavampi.

Surffaan itse yle-svt-eurosport linjalla ja ellei eurospostilla olisi mainoksia niin jäisi yle viimeiseksi...

• Olumppialaiset

Minä seuraan kisoja eurosportilta. Vihaan euroa ja EU:ta mutta eurosport kanava on olumppialaisiin se ainoa oikea.

• reissaaja

...niin mielelläni kertoisin olumppiakokemukseni ameriikasta ja NBC:n kisalähetyksien tasosta Naganon kisoista, mutta ei enää jaksa aukoa vanhoja haavoja. Sen vaan sanon YLE:n lähetyksiä ei tosiaankaan kannata kauheesti mollata. Pienellä budjetilla hakkaa tuon ameriikan paikallisteeveen 1000-0 about kaikessa, vaikka NBC maksaa kisojen budjetistakin about neljänneksen.

Jälkilähetyskin on sentään lähetys, jos laji oikeasti kiinnostaa...

• vaan

kattelen Eurosporttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2274
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      167
      1868
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      178
      1414
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      239
      876
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      779
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      774
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      682
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      601
    Aihe