Romanttinen Annntti pääsi nyt esille

Antti ja Inga Duetto

Muuten hyvät valinnat, mut Ingasta olisin halunnu todellisen kilpakumppanin Antille. Vaikka Antti skaban voittaa, silti. Duetto sopisi heille loistavasti, muuten !

Ens kerralla kun olis jotain heavyherkkää... tyyliin Who Wants to Live Forever !!!

7

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei varmaa voittajaa

      Ei Antin voitto ole varmaa. Aina kun hehkutetaan jotakuta varmaksi voittajaksi, niin toisin kuitenkin käy.

      Viime vuonna pidetiin Saaraa tai Jesseä varmana voittajana. Kumpi tahansa olis ollutkin parempi sitä voittajaa jonka nimeä en enää muista. Mutta kun biisivalinnat on niin tärkeitä!!! Saaran olis pitänyt laulaa jotain vähemmän taiteellista ja sitä hirveetä karjumisbiisia missä vääntelehti lattialla. Kun se kerran osaa. Tajuan, että kilpailussa haluaa mennä omille rajoille, mutta pitäis yrittää tajuta, mitä kansa ymmärtää ja mitä ei. Se voittajakaveri piti tason siellä tajuttavalla raksamies-tasolla ja oli perusmiehen näköinen, mikä uppoaa kansaan ja siks voitti.

      Vaikka Gary ja Ike on hyviä, en haluais että kumpikaan voittaa sillä tän ohjelman nimi on The Voice of Finland eikä mikään The Voice of USA tai The Voice of Nigeria/Gambia jne. Suomalainen ja kunnolla suomea puhuva voittoon. Pohjalaisena tietty haluaisin että pohjalainen voittaa mutta pohjalaisen puutteessa käy vaikka savolainen.

      • spamminkerääjä

        Minusta tuo ei ole loogista...

        Koska muutkin kuin ns. kantasuomalaiset ovat osa tätä yhteiskuntaa ja kaikkien jonkun asteiset esivanhemmat on tänne kuitenkin joskus tulleet jostakin muualta, en luokittelisi välttämättä tuolla lailla. Ihmiset on asioista tietysti eri mieltä, ei ole tarkoitus kettuilla.

        Jos pitäisi tehdä luokitus ketkä ovat suomalaisia, ainoa tässä vaiheessa mukana oleva ei-suomalainen on minun mielestäni Gary. Se ei sinällään haittaa koska kyllä tänne saa tulla jos aikoo olla aktiivinen ihminen, sehän vain parantaa tämän maan tilannetta.


      • Ei varmaa voittajaa
        spamminkerääjä kirjoitti:

        Minusta tuo ei ole loogista...

        Koska muutkin kuin ns. kantasuomalaiset ovat osa tätä yhteiskuntaa ja kaikkien jonkun asteiset esivanhemmat on tänne kuitenkin joskus tulleet jostakin muualta, en luokittelisi välttämättä tuolla lailla. Ihmiset on asioista tietysti eri mieltä, ei ole tarkoitus kettuilla.

        Jos pitäisi tehdä luokitus ketkä ovat suomalaisia, ainoa tässä vaiheessa mukana oleva ei-suomalainen on minun mielestäni Gary. Se ei sinällään haittaa koska kyllä tänne saa tulla jos aikoo olla aktiivinen ihminen, sehän vain parantaa tämän maan tilannetta.

        Ei mennä kuitenkaan tuossa esivanhemmuus asiaan, koska amerikkalaisetkaan ei ole syntyperäisiä amerikkalaisia natiiveja lukuunoottamatta. Minä olen vaan sitä mieltä, että minusta vaan ei joku Gary Revel ei ole "suomen ääni" vaan ameriikan ääni. Mun mielestä mulla on oikeus olla tätä mieltä. Mitä suomalaista Gary Revelissä tai siinä Ikessä on?

        Onhan se vielä USA:n kansalainen jne? Sehän on homo, ettei se saa kansalaisuutta edes naimalla suomalaista. Mun suku on täällä vähintään keskiajalta asti asunut, ja mua on alkanut risoa että joku nimittää itseään suomalaiseksi ja tunkee tänne vaikkei osaa edes jompaa kumpaa virallista kieltä, varsinkaan suomea ja on tullut tänne jostain parisuhteen perässä joskus pari vuotta sitten. Miksei suomalaiset sais olla tarkkoja ja ylpeitä omasta identiteetistään kuten muutkin kansakunnat?. Tällä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa, ei sitten mitään.

        On eri asia jos on suku on täällä sukupolvien takaa ja kasvanut tähän maahan, kieleen ja kulttuuriin. Esim. näistä muslimeista, mitä tänne tunkee, tuskin koskaan tulee suomalaisia, koska ne ei välitä mistään länsimaisesta tai suomalaisesta kulttuurista vaan halveksii sitä.

        Pitää olla suomalainen nimi, suomen kieli hallussa ja suomen kansalaisuus ja sukupolvia täällä asunut. En tajua mitä venäläiset, amerikkalaiset ja nigerialaiset tekee suomen ohjelmissa, miksei ne mee omiin maihinsa? Vastaus: siksi kun ne ei pärjää siellä. Pääsiskö joku Gary Revel tai Ike edes alkukarsinnoista läpi USA:ssa tai Gambiassa? Eivät vissisti, koska siellä on tuollaisia 15 tusinassa.

        Lisäksi raivostuttaa se, että Elastinen on tuollainen sovinisti, että otti tämän karaoke-iken Inga Söderin sijasta. Inga on sentään huippuosaaja lähes kaikkien muiden rinnalla, varsinkin ton Iken. Varmasti tämä Ike on kiva ja notkea, mutta kun tämä on Voice of finland eikä mikään pehmeys ja runonlausuntakisa. Siis oikeesti toi Ike ei osaa laulaa, kunhan hönkäilee jotain. Ja Ela laukee housuihinsa pelkästääns sen takia, kun tykkää eksoottisesta. Ja räppi kun on oikeesti puhumista eikä musiikkia, ettei laulutaidoilla väliä tässä ookaan vaan ulkonäöllä.


      • spamminkerääjä
        Ei varmaa voittajaa kirjoitti:

        Ei mennä kuitenkaan tuossa esivanhemmuus asiaan, koska amerikkalaisetkaan ei ole syntyperäisiä amerikkalaisia natiiveja lukuunoottamatta. Minä olen vaan sitä mieltä, että minusta vaan ei joku Gary Revel ei ole "suomen ääni" vaan ameriikan ääni. Mun mielestä mulla on oikeus olla tätä mieltä. Mitä suomalaista Gary Revelissä tai siinä Ikessä on?

        Onhan se vielä USA:n kansalainen jne? Sehän on homo, ettei se saa kansalaisuutta edes naimalla suomalaista. Mun suku on täällä vähintään keskiajalta asti asunut, ja mua on alkanut risoa että joku nimittää itseään suomalaiseksi ja tunkee tänne vaikkei osaa edes jompaa kumpaa virallista kieltä, varsinkaan suomea ja on tullut tänne jostain parisuhteen perässä joskus pari vuotta sitten. Miksei suomalaiset sais olla tarkkoja ja ylpeitä omasta identiteetistään kuten muutkin kansakunnat?. Tällä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa, ei sitten mitään.

        On eri asia jos on suku on täällä sukupolvien takaa ja kasvanut tähän maahan, kieleen ja kulttuuriin. Esim. näistä muslimeista, mitä tänne tunkee, tuskin koskaan tulee suomalaisia, koska ne ei välitä mistään länsimaisesta tai suomalaisesta kulttuurista vaan halveksii sitä.

        Pitää olla suomalainen nimi, suomen kieli hallussa ja suomen kansalaisuus ja sukupolvia täällä asunut. En tajua mitä venäläiset, amerikkalaiset ja nigerialaiset tekee suomen ohjelmissa, miksei ne mee omiin maihinsa? Vastaus: siksi kun ne ei pärjää siellä. Pääsiskö joku Gary Revel tai Ike edes alkukarsinnoista läpi USA:ssa tai Gambiassa? Eivät vissisti, koska siellä on tuollaisia 15 tusinassa.

        Lisäksi raivostuttaa se, että Elastinen on tuollainen sovinisti, että otti tämän karaoke-iken Inga Söderin sijasta. Inga on sentään huippuosaaja lähes kaikkien muiden rinnalla, varsinkin ton Iken. Varmasti tämä Ike on kiva ja notkea, mutta kun tämä on Voice of finland eikä mikään pehmeys ja runonlausuntakisa. Siis oikeesti toi Ike ei osaa laulaa, kunhan hönkäilee jotain. Ja Ela laukee housuihinsa pelkästääns sen takia, kun tykkää eksoottisesta. Ja räppi kun on oikeesti puhumista eikä musiikkia, ettei laulutaidoilla väliä tässä ookaan vaan ulkonäöllä.

        En varsinaisesti väittänytkään että olisi rasismia...

        Kyllä suomalainen saa olla omasta kultturistaan ylpeä! Ei sillä mitään tekemistä ole asian kanssa. Minusta tässä kisassa ei vaan ole oikeastaan ketään joka ei meikäläiseen kulttuuriin ihan hyvin sopisi.


    • yleisövalioi

      Koska yleisö valitsee, on vahvoilla sellainen laulaja, joka valitsee yleisölle tutun kappaleen ja laulaa sen vielä hyvin. Vaikka laulaja olisi kuinka hyvä tahansa, ei hän pärjää vähän tunnetulla kappaleella.

      Näin se vain on.

      • spämminkerääjä

        Aika samaa mieltä! Kandeisi valita biisejä jotka vetoavat ihmisiin, ja sellaisia on yleensä hyvin tunnetut (muttei kuitenkaan viime aikoina liikaa radiosoitetut).


    • Ilmainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe