ihastuin opettajaan. APUA

Nimimerkki on varattu.

Minä olen ihastunut yhteen opettajan. En pysty oikein katsomaan sitä. Kun se tulee lähelle, alan sekoilla ja melkein täristä. Minulle tulee pelokas, mutta turvallinen olo. Syyt on enimmäkseen samat kuin muilla. Viisas, söpö (muttei kaunis tai seksikäs) aivan mahtava typpi. Tämä on kuitenkin haitannut koulunkäyntiäni. Aikaisemmin oli kiva mennä opettajan tunneille, mutta nykyään se vain ahdistaa, kun yrittää salailla. Tiedän että tämä on normaalia. Olisi myös kiva kuulla, mitä opettaja ajattelisi. Onko niitä täällä?

26

2639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut2

      Unohda ope ja keskity opiskeluun ja kavereihisi. Teet vain itsesi pelleksi, jos ope tai muut huomaa ihastumisesi.Koska todella harvoin opet on kiinnostuneet oppilaistaan tai edes voivat tehdä mitään niin 99 % et saa vastakaikua - vain ihmettelyä ja naureskelua osaksesi.

    • 20+19

      Meistä lienee aika moni on ollut jossain vaiheessa elämäänsä ihastunut opettajaansa. Eipä siinä oo mitään epänormaalia. Ihastus menee ajan kanssa ohi, viimeistään kun valmistut ja lähdet koulusta kokonaan pois.

    • jansku3748

      Itsekkin olin ihastun opettajaan, tosin hän oli parikymppinen sijaisopettaja. Huomasin jäälkeenpäin että olin hakenut vain turvallista seuraa ja luottamusta, johtuen ehkä huonoista suhteista vanhempiini .. Naurettavinta tässä on se, että kesti tajuta niin kauan se "opettaja ja oppilas suhde" kuuluu elokuviin ja sarjoihin. En itse juurikaan usko, että opettajan ja oppilaan suhde voisi juurikaan toimia, mutta poikkeukset vahvistavat säännöt

      • Mahdollistamutta