Osaako Kauhavalla kukaan teherä sitä mietoa sinappia jota sai siitä nurkka krillistä oliko se jotakin Hessan sinappia
mieto sinappi
10
2811
Vastaukset
- 50/50
Koveron Shelliltä kuulema myydään samanmakuista sinappia
- Suosi suomalaista
Osta Auran sinappia.
- sinapin siemen
Eisukhan täältä enää mitää hyvää saa mutta vissihin jostaki peerersööristä jos vaan pualentoista miljoonan avustus saaraan läpi sen pullottamiseen.Autotalli on jo hyväksytty tuotanto laitokseksi ja kapasiteetti olis alkuun 17 litraa kuukaudes tai jopa 20 litraa jos Arlan kermaa on saatavis.
- söörispeer
Mitä siältä peerersööristä saa
- Lindex
Mullon ainakin ohje 🤭
- OSngia
Kaupasta saa kotisinappia. Se on sopivan makeaa mutta silti siinä on potkua. Sitä kun kerran maistaa, niin ei sen jälkeen enää tavallisia sinappia halua. Siihen tulee himo. Mulla menee purkki viikossa.
- hessaaseollapitää
Hessan sinappi oli kyllä hyvää puuttui vaan säilöntäaine (luultavasti) Näätänenhän sitä viimeksi teki, miksi lopetti?
- Auranpunainen
Leilan sinapit on parasta .Samoin oli karpaasien sinappi ja ilman hepohessiä.Harmi kun lopettivat sen teon.Olis kannattanu jonkun puljun ostaa resepti pois.
Itse tehty konjakkisinappi kinkulle on asiaa mutta vain jouluna.- Taitavaa
Miksi sinappiin pitää lisätä alkoholia kun siitä on muutenkin haittaa....ei voi sinapin syönnin jälkehen ajaa autollakaan
- turusesta
Tee näin yksi lusikka sokeria 2lusikkaa vehnäjauhoa sekoita lisää vettä tee lievä seos lisää Turun keskivahvaa sinappia sopivasti ja sekoita sinappi on valmista ja hyvää kinkun päälle tai makkaraan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758