Uudelleen ohjelmoinnin / lastutuksen jälkeen? Ostan alta 200tkm ajetub ja vien penkkiohjelmointiin eli rullilla sjetaan juuri autokohtainen ohjelma. Mitä pitää vaihtaa valmiiksi? Takavaimennin?
Diesel foresterin penkitys tuloksia kellään?
13
479
Vastaukset
- 13+1
Minä hankkisin mielummin säädettävän tehopoksin.Tällaisissa itse ruuvimeisselillä säädettävissä teho- ja vääntökäyrä muuttuu tietysti kauttaaltaan saman verran.Ja vertailuarvoina auton alkuperäinen käppyrä.
Minulla on Diesel Foresteriin sopiva tehopoksi.Saato edullisesti.
Asennus tapahtuu Subarun omaan liittimeen.Jos poistaa poksin,ei jää mitään jälkiä.,koska johtoja ei tarvi katkaista eikä liittimiä vaihtaa.
Asennettava liitin löytyy alla kuvasta.Kuvan keskipisteestä kello 10 suuntaan.
Näkyy ruskea liittin.
http://www.autoblog.com/2007/02/08/subaru-diesel-boxer-to-debut-in-geneva/- nokitukkii kaiken
Tuo on hiukan arveluttava . Rullilla säädetty on todella hyvä ja toimiva ratkaisu. Autot ovat hieman yksilöitä joten tulee juuri omaan autoon tehty ohjelma ja samlla tehot on kautta linjan kohdillaan. Boxit on keskiarvoja.
Samalla voi muutella egr toimintojakin.... boxi ei sitä tee - 13+1
nokitukkii kaiken kirjoitti:
Tuo on hiukan arveluttava . Rullilla säädetty on todella hyvä ja toimiva ratkaisu. Autot ovat hieman yksilöitä joten tulee juuri omaan autoon tehty ohjelma ja samlla tehot on kautta linjan kohdillaan. Boxit on keskiarvoja.
Samalla voi muutella egr toimintojakin.... boxi ei sitä teeNo se selittää miksi boksi on niin kelvoton.
- 5+16
13+1 kirjoitti:
No se selittää miksi boksi on niin kelvoton.
Pajonko on mitattu teho ja vääntö ? missä voi katsoa mitatut todelliset arvot ? Jooo on ne boksit kelvottomi ahei ihan oikesti kelvottomia.
- Dieselillä
13+1 kirjoitti:
No se selittää miksi boksi on niin kelvoton.
Boxit on vähän niin ja näin ja ero on kuin yö ja päivä hyvin viilattuun ohjelmaan verrattuna. Niin se vaan on.
- 6v 4w 2 kuljettajaa
Missä olisi ohjelmoidun forren käyrät nähtävänä?
- 90000
Käyppäs kurkkimasa subaru forumilla...
- valot päälle ny
Siis virittää moottoria mikä hajoaa liian tiheään alkuperäis tehoilla ja kytkin savuaa vakiona??Ei muutaku onne valitsemallenne tielle,sen lisäks suuttimetkään ei priimaa.Meinaatko ettei rail paineen nosto/suuttimet liial syötöl tukkiva evry tee hallaa.Ainoa edes jotenkin suositeltava on ohjelmointi.Tuossa sentään avoin hiukkasloukku,sen saa markan boxilla normisti nopeean tukkoon
- Dieselillä
valot päälle ny nikki, Olen erimieltä. Moottori on osoittautunut kestäväksi. Ethän nyt takerru loppuelämäksesi 2008 ensikoneen pieneen sarjaan jossa oli ne kaksi vikaa jotka on vuosia sitten jo poistettu?
Samaa mieltäolen ery tyylistä se on turmiollinen ja ainoia oikea on ohjelmointi rullilla konekohtaisesti. Kestää jos on jörki päässä ja idiootithan saa rautakangenkin rikki ja mutkalle.
Diesel kone on kestävä. - homelake
Dieselillä kirjoitti:
valot päälle ny nikki, Olen erimieltä. Moottori on osoittautunut kestäväksi. Ethän nyt takerru loppuelämäksesi 2008 ensikoneen pieneen sarjaan jossa oli ne kaksi vikaa jotka on vuosia sitten jo poistettu?
Samaa mieltäolen ery tyylistä se on turmiollinen ja ainoia oikea on ohjelmointi rullilla konekohtaisesti. Kestää jos on jörki päässä ja idiootithan saa rautakangenkin rikki ja mutkalle.
Diesel kone on kestävä.Diesel kone on kestävä,subarun ei sen sijaan ole.Selitäs nyt miten 08 ekan kerran suomes esiintynyt kone voi olla osoittautunut kestäväksi?Myynti määrien perusteel ei juuri yhtään pitäs olla hajonnu,mut karu totuus on et monta ja monta 08/09 on hajonnu ja tulee hajoamaan(kaikki ei ajanut hirmu kilsoja)Sen lisäks noita denson suuttimia hajonnu riittävästi.Kytkin ei kestä(koskee onneks enimmäkseen 5v diesel malleja,6v on välitykset ym korjattu)Yhtään yli 300 tkm boxer dieseliä en usko alkuperäisenä olevan,meinaan tiedän 08 farkku ex taksi legan vika historian(kytkin,kone).Ja se lista ei ole lyhyt.(ei esson baari huhu,vaan muilta taksareilta samas kaupungis/kyseen omaiselta kuultuna)sen lisäks tuttu asentaja juurikin tuon pirssin merkkiliikkees.ps jotta ei luultas että pidän subarua paashana,perseen alla on 2.0r legacy stw vm 07 joka toimii kuin unelma 129tkm ajettuna
- 13+1
Kannattaa pitää moottorin tehot alkuperäisinä.Tehopoksi saa varotusvalot vilkkumaan.Eniten vilkkuu turbon siivekkeiden vajaatoiminnon valo,toisena vakionopeuden toimimattomuus,kolmantena niinkin hassu kun abs häiriöt.
Lisäksi moottori alkaa kuluttaan öljyä.
Kun poisti poksin,kaikki tuliu ennalleen.Kunhan akun maadotusjohdon ensin irrotti pieneksi aikaa.
Minä kannatan auton pitämistä alkuperäisenä.- Boxit pilallisia
No sehän nyt on selvä , ei pilipali boxeja vaan kunnolla tehty ohjelma niin on kiva tarvittaessa käyttää voimaa.
- subatrusti
Aikani kuluks lukasin suomen subaru foorumia.Siellä on jollain diesel 150hv joka lastutettu,nyt se kiihty 1.9s 0-50km/h!!!Eli yhtä nopeaan kuin audi Q5 s-malli tdi eli 3.0 tuplaturbo 313hv/650nm nelikko.Tuo subbe meni sit pitkä 7 sekuntia 0-100km/h välin ja audi 5.4(audin lukemat tuulilasin mittaamat)subarun sit mitannu aurinko kello jantteri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704