Eli hakusessa sähköase 200-400€ edellytyksenä ver.3 rataslaatikko ja täysmetallinen (ehdotelkaa muitakin kuin g&g gk99.) :)
Mikä sähköase 200-400€
17
145
Vastaukset
- Tohveli
Onko toi AKM täysteräksinen, taiwangunissa näyttää olevan.
- Herätys
Ofc
- {turuk}
Jos se on Taiwangunissa täysteräksinen niin miksi se ei olisi Milgearissa täysteräksinen? Kuitenkin sama ase kyseessä.. Juu eli osta joku Kalash tai Cyma teräsase, jonka sitten virität. Onhan kaikki muu varustus kunnossa?
- Tohveli
Herätys kirjoitti:
Ofc
Okei, löysin tommosen: cyma cm048 eli ak74n teräksinen, tradesoftista löytyy (ei linkkiä, olen puhelimella.) Eli olisko hyvä ja laadukas tohon hintaluokkaan?
- Tohveli
{turuk} kirjoitti:
Jos se on Taiwangunissa täysteräksinen niin miksi se ei olisi Milgearissa täysteräksinen? Kuitenkin sama ase kyseessä.. Juu eli osta joku Kalash tai Cyma teräsase, jonka sitten virität. Onhan kaikki muu varustus kunnossa?
Juu varustus on kunnossa.
- Herätys
Tohveli kirjoitti:
Okei, löysin tommosen: cyma cm048 eli ak74n teräksinen, tradesoftista löytyy (ei linkkiä, olen puhelimella.) Eli olisko hyvä ja laadukas tohon hintaluokkaan?
Sanon jo nyt, kaikissa kiina-aseissa on suunnilleen samat sisäosat, ainakin mäntä ja rattaat (merkintöjä on erilaisia). Laakerit vaihtelee muovisten ja teräksisten liuku- ja kuulalaakeroitujen välillä. Näistä paras on luotettavuudeltaan teräksiset liukulaakerit. Jos aseessa ei ole jo valmiina liukulaakereita, suosittelen ostamaan vaikka tradesoftista SHS:n sopivan kokoiset. Suutin on myös hyvä vaihtaa hoppikumin kanssa. Suosittelen viemään atom airsoftiin aseesi tuunattavaksi ja huollettavaksi 45€ (perushuolto, sorbo & mosfet, kysy jos et tiedä mitä noi on).
- Herätys
Tohveli kirjoitti:
Juu varustus on kunnossa.
Kiinostais tietää lisää.
- {turuk}
Herätys kirjoitti:
Kiinostais tietää lisää.
Jep.
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_GP625.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGL_A1_L85.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_CY_035C.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_AGM007.html
http://www.milgear.fi/fi/product/zeta-lab-fal-osw-metallinen/3292
Kai puurunkonenkin kelpaa?
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGM_014_IWS.html
En nyt muista oliko ihan kaikissa ver.3 laatikkoo mut metallisia ainakin on :D- oleoleo
Siinä on laadukas : http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EBB80_F_P1C.html
- Herätys
Mutta ei ver. 3 ja ei sovi budjettiin kun tota pitää vähän virittää edes yleisen kestn takia.
- Tohveli
Juu. Entäpä kalashin AKMS? Mitä pitäisi virittää jotta tarkkuus olisi 40-50m tarkasti ja millä viriosilla varmistetaan boksin kestävyys 3-5 vuodeksi?
- Herätys
Atom-airsoft: mosfetti & uudet johdot, perushuolto, sorbo & IR-hop (tämä tuo tarkkuutta) 20€ 20€ 5€ 20€=65€
Tradesoft:
- SHS 7mm liukulaakerit, tarkista ottamalla pistoolikahva pois (1 ruuvi) ja katsomalla laakereita, että ovatko muovia vai laakeroidut, liukulaakerit kestävimmät, joten vaihda jos jotain muuta. 8€?
- AirsoftPro suutin 8€
- Lonex hoppikumi 50 astetta 8€ - Herätys
Herätys kirjoitti:
Atom-airsoft: mosfetti & uudet johdot, perushuolto, sorbo & IR-hop (tämä tuo tarkkuutta) 20€ 20€ 5€ 20€=65€
Tradesoft:
- SHS 7mm liukulaakerit, tarkista ottamalla pistoolikahva pois (1 ruuvi) ja katsomalla laakereita, että ovatko muovia vai laakeroidut, liukulaakerit kestävimmät, joten vaihda jos jotain muuta. 8€?
- AirsoftPro suutin 8€
- Lonex hoppikumi 50 astetta 8€Ja kunnon liittimet tradesoftista, muista laittaa myös akkuun. Suosittelen Deans/XT60-liittimiä.
- Herätys
Herätys kirjoitti:
Ja kunnon liittimet tradesoftista, muista laittaa myös akkuun. Suosittelen Deans/XT60-liittimiä.
Korjaus noihin hintoihin: 25€ 25€ 5€ 15€=70€
- Tohveli
Kiitän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419