Mikä sähköase 200-400€

Tohveli

Eli hakusessa sähköase 200-400€ edellytyksenä ver.3 rataslaatikko ja täysmetallinen (ehdotelkaa muitakin kuin g&g gk99.) :)

17

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohveli

      Onko toi AKM täysteräksinen, taiwangunissa näyttää olevan.

      • Herätys

        Ofc


      • {turuk}

        Jos se on Taiwangunissa täysteräksinen niin miksi se ei olisi Milgearissa täysteräksinen? Kuitenkin sama ase kyseessä.. Juu eli osta joku Kalash tai Cyma teräsase, jonka sitten virität. Onhan kaikki muu varustus kunnossa?


      • Tohveli
        Herätys kirjoitti:

        Ofc

        Okei, löysin tommosen: cyma cm048 eli ak74n teräksinen, tradesoftista löytyy (ei linkkiä, olen puhelimella.) Eli olisko hyvä ja laadukas tohon hintaluokkaan?


      • Tohveli
        {turuk} kirjoitti:

        Jos se on Taiwangunissa täysteräksinen niin miksi se ei olisi Milgearissa täysteräksinen? Kuitenkin sama ase kyseessä.. Juu eli osta joku Kalash tai Cyma teräsase, jonka sitten virität. Onhan kaikki muu varustus kunnossa?

        Juu varustus on kunnossa.


      • Herätys
        Tohveli kirjoitti:

        Okei, löysin tommosen: cyma cm048 eli ak74n teräksinen, tradesoftista löytyy (ei linkkiä, olen puhelimella.) Eli olisko hyvä ja laadukas tohon hintaluokkaan?

        Sanon jo nyt, kaikissa kiina-aseissa on suunnilleen samat sisäosat, ainakin mäntä ja rattaat (merkintöjä on erilaisia). Laakerit vaihtelee muovisten ja teräksisten liuku- ja kuulalaakeroitujen välillä. Näistä paras on luotettavuudeltaan teräksiset liukulaakerit. Jos aseessa ei ole jo valmiina liukulaakereita, suosittelen ostamaan vaikka tradesoftista SHS:n sopivan kokoiset. Suutin on myös hyvä vaihtaa hoppikumin kanssa. Suosittelen viemään atom airsoftiin aseesi tuunattavaksi ja huollettavaksi 45€ (perushuolto, sorbo & mosfet, kysy jos et tiedä mitä noi on).


      • Herätys
        Tohveli kirjoitti:

        Juu varustus on kunnossa.

        Kiinostais tietää lisää.


      • {turuk}
        Herätys kirjoitti:

        Kiinostais tietää lisää.

        Jep.


    • oleoleo
      • Herätys

        Mutta ei ver. 3 ja ei sovi budjettiin kun tota pitää vähän virittää edes yleisen kestn takia.


    • Tohveli

      Juu. Entäpä kalashin AKMS? Mitä pitäisi virittää jotta tarkkuus olisi 40-50m tarkasti ja millä viriosilla varmistetaan boksin kestävyys 3-5 vuodeksi?

      • Herätys

        Atom-airsoft: mosfetti & uudet johdot, perushuolto, sorbo & IR-hop (tämä tuo tarkkuutta) 20€ 20€ 5€ 20€=65€

        Tradesoft:
        - SHS 7mm liukulaakerit, tarkista ottamalla pistoolikahva pois (1 ruuvi) ja katsomalla laakereita, että ovatko muovia vai laakeroidut, liukulaakerit kestävimmät, joten vaihda jos jotain muuta. 8€?
        - AirsoftPro suutin 8€
        - Lonex hoppikumi 50 astetta 8€


      • Herätys
        Herätys kirjoitti:

        Atom-airsoft: mosfetti & uudet johdot, perushuolto, sorbo & IR-hop (tämä tuo tarkkuutta) 20€ 20€ 5€ 20€=65€

        Tradesoft:
        - SHS 7mm liukulaakerit, tarkista ottamalla pistoolikahva pois (1 ruuvi) ja katsomalla laakereita, että ovatko muovia vai laakeroidut, liukulaakerit kestävimmät, joten vaihda jos jotain muuta. 8€?
        - AirsoftPro suutin 8€
        - Lonex hoppikumi 50 astetta 8€

        Ja kunnon liittimet tradesoftista, muista laittaa myös akkuun. Suosittelen Deans/XT60-liittimiä.


      • Herätys
        Herätys kirjoitti:

        Ja kunnon liittimet tradesoftista, muista laittaa myös akkuun. Suosittelen Deans/XT60-liittimiä.

        Korjaus noihin hintoihin: 25€ 25€ 5€ 15€=70€


    • Tohveli

      Kiitän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe