Oliko ratkaisuni oikea ? Tuleeko menestystä ja minä tykkään siitä vai oliko tämä tässä elämäntilanteessa oväärä ratkaisu. Ja kannattaa perua se. En tiedä kertooko nämä enkelit tuollaisa. Enkä itse niihin juuri usko. Mutta voi joku vastata jos hänen enkelinstä jotain sanoo
Kenen enkeli kertoisi miten mulle käy tässä kevään aikana
7
132
Vastaukset
- Kysy ite!
Ei me voida kysyä MEIDÄN enkeleiltämme mitä SULLE tapahtuu... Kysy vaan omalta enkeliltäs...
- enkelimies.
Mutta, kun en usko enkeleihin
- olen minä
enkelimies. kirjoitti:
Kokeilepa kysyä siltä/häneltä keneen uskot.
- ihmetys
enkelimies. kirjoitti:
Et usko enkeleihin ja kuitenkin haluat saada vastauksen enkeliltä.
Miten selität tämän?
- enkelimies.
huumorilla ;)
- olen minä
Pidän asenteestasi. Huumori/nauru on hyvästä ja myös enkelit/Jumala tykkäävät huumorista.
Jos pidät huumorista, uskoisin että pitäisit myös kirjan Keskusteluja Jumalan kanssa (kirjoittaja Neale Donald Walsch) huumoripuolesta. Saatat samalla myös oppia jotain uutta :)
- Törky !
HAah varmaa tosi hauskaa... :( Jotku uskoo, jotkut näkee, jotkut kuulee enekeleitä mut sää oot tollane törky läjä! :C
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1325666
- 725246
- 994315
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753690Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603348- 442940
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461965
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743