Kenen enkeli kertoisi miten mulle käy tässä kevään aikana

enkelimies.

Oliko ratkaisuni oikea ? Tuleeko menestystä ja minä tykkään siitä vai oliko tämä tässä elämäntilanteessa oväärä ratkaisu. Ja kannattaa perua se. En tiedä kertooko nämä enkelit tuollaisa. Enkä itse niihin juuri usko. Mutta voi joku vastata jos hänen enkelinstä jotain sanoo

7

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy ite!

      Ei me voida kysyä MEIDÄN enkeleiltämme mitä SULLE tapahtuu... Kysy vaan omalta enkeliltäs...

      • enkelimies.

        Mutta, kun en usko enkeleihin


      • olen minä
        enkelimies. kirjoitti:

        Mutta, kun en usko enkeleihin

        Kokeilepa kysyä siltä/häneltä keneen uskot.


      • ihmetys
        enkelimies. kirjoitti:

        Mutta, kun en usko enkeleihin

        Et usko enkeleihin ja kuitenkin haluat saada vastauksen enkeliltä.

        Miten selität tämän?


    • enkelimies.

      huumorilla ;)

      • olen minä

        Pidän asenteestasi. Huumori/nauru on hyvästä ja myös enkelit/Jumala tykkäävät huumorista.

        Jos pidät huumorista, uskoisin että pitäisit myös kirjan Keskusteluja Jumalan kanssa (kirjoittaja Neale Donald Walsch) huumoripuolesta. Saatat samalla myös oppia jotain uutta :)


    • Törky !

      HAah varmaa tosi hauskaa... :( Jotku uskoo, jotkut näkee, jotkut kuulee enekeleitä mut sää oot tollane törky läjä! :C

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2042
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1255
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1197
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe