Oliko ratkaisuni oikea ? Tuleeko menestystä ja minä tykkään siitä vai oliko tämä tässä elämäntilanteessa oväärä ratkaisu. Ja kannattaa perua se. En tiedä kertooko nämä enkelit tuollaisa. Enkä itse niihin juuri usko. Mutta voi joku vastata jos hänen enkelinstä jotain sanoo
Kenen enkeli kertoisi miten mulle käy tässä kevään aikana
7
110
Vastaukset
- Kysy ite!
Ei me voida kysyä MEIDÄN enkeleiltämme mitä SULLE tapahtuu... Kysy vaan omalta enkeliltäs...
- enkelimies.
Mutta, kun en usko enkeleihin
- olen minä
enkelimies. kirjoitti:
Kokeilepa kysyä siltä/häneltä keneen uskot.
- ihmetys
enkelimies. kirjoitti:
Et usko enkeleihin ja kuitenkin haluat saada vastauksen enkeliltä.
Miten selität tämän?
- enkelimies.
huumorilla ;)
- olen minä
Pidän asenteestasi. Huumori/nauru on hyvästä ja myös enkelit/Jumala tykkäävät huumorista.
Jos pidät huumorista, uskoisin että pitäisit myös kirjan Keskusteluja Jumalan kanssa (kirjoittaja Neale Donald Walsch) huumoripuolesta. Saatat samalla myös oppia jotain uutta :)
- Törky !
HAah varmaa tosi hauskaa... :( Jotku uskoo, jotkut näkee, jotkut kuulee enekeleitä mut sää oot tollane törky läjä! :C
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 988606
- 926605
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636429Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345151Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634197- 553461
- 503335
- 513042
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876