Oletteko nähneet enkeliä?

Enkelit<3

Mää uskon enkeleihin ja Haluaisin tavata yhden heistä... Olen saanut höyhenen ja olen tuntenut jonkun koskettavan minua siis silloin ei ole ollut ketään muuta kotona kun minä... Eilen illalla näin pikkuveljeni (1,5v) nauravan ja leikkivän yksin äitini ja isäni huoneessa ja näin kun hän lähti sieltä takaisin häntä seurasi jokin vaalea hahmo :) Ensin ajattelin mitä-? Mutta tajusin melkein heti. Myös pikku veljeni tekee sillain että ottaa peiton laittaa sen naaman eteen ja vetää sen pois. Ja aina sanon siihen kukkuu :) Niin se teki siellä huoneessa niin ja nauroi. Hän katsoi ihan selvästi siihen kohtaan missä valkoinen hahmo oli ! :)

5

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semiramin harha

Ai, saitko siellä huoneessa ollessasi sen höyhenen jostain? Höyhentyynystä pöllähti?
      MInäkin sain höyhenen. Olin portailla ja katselin taivaalle ja näin, että kaunis valkoinen höyhen laskeutui suoraan ojennettuihin kämmeniini! En pitänyt sitä "enkelin höyhenenä", vaan jonkun linnun, joka siitä oli lentänyt, mutta se oli silti jonkinlainen siunaava tilanne, koska olin juuru rukoillut ja kiittänyt Jumalaa! Enkä nähnyt lintua, vain pelkän höyhenen. Vein sen työpöydälleni.
      En usko mihinkään pikkuvauvaenkeleihin tai naishahmoenkeleihin, vaan Raamatussa kerrottuihin enkeli Gabrieliin ja enkeli Mikaeliin ja muihin Herran palveleviin enkeleihin. Raamatussa ei kerrota, että enkeleillä olisi edes siivet. Missään Raamaatussa ei ole mainittu muuta kuin suurikokoiset enkeliruhtinaat ja aina miespuoliset. Vauvaenkeli on muinaisen Baalin palvonnan seurauksena levinneen harhaopin kuvitelma, samoin naisenkeli, kuten Taivaan jumalatar Mariakin. Pelkkää harhaoppia.

• Enkelit<3

Siis se oli varmaa kyl enkeli. Et sää sitä vältsist ain huomaa.. sain sen huoneessani. sillo tuli semmone ihana haju!!!! :)

• olen minä

Tutustu Anu wyskielin kirjaan Matka enkelien maailmaan. Siinä on mukana cd, jossa meditaatio kohtaamaan oma enkeli. Myös anun enkeliradio olisi varmaan sinua kiinnostava asia. Googlaa enkeliradio.

Kirjoittamasi perusteella sinulla on kaunis yhteys enneleihin. Voit syventää sitä tietoisesti työskentelemällä heidän kanssaan.

Ihanaa matkaa sinulle!

• Fenkolienkeli

Kyllä enkelit joskus näyttäytyy ihmisille, vaikka ne yleensä pysyttelee vaiti ja näkymättöminä. Jokaisella on suojelusenkeli, joka ei jätä yksin vaan on aina kanssasi. Lohdullien ajatus, eikö totta.

• Enkelit<3

Ok kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      94
      8449
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6505
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6356
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5011
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3660
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3361
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3305
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      49
      2933
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2882
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2846
    Aihe