Fordin S-Max perustuu S80:een ja hinta on neljäkympin huitteilla. Joten, miksi pitäisi hankkia V70?
Tein mielenkiintoisen havainnon
8
349
Vastaukset
- 20+18
Minusta tuntuu että että sinun on parempi hankkia tuo S-max - onhan se kahdesta aivan samanlaisesta autosta merkittävästi halvempi.
- halsteri1
Käy kunnolla kokeilemassa ja ihmettele sen jälkeen hintalappua :-) Mieti myös jälleenmyyntiarvoa. Mielestäni voortissa ei ole parempaa kuin takuun pituus, mutta muodostakoot kukin omat mielipiteensä.
- Ihme apinoita olette
Haloo, ei TILA-AUTO perustu edustus luokan sedaniin!!!
- Heeiii kaikki..
Ihme apinat! Kaikki Volvot Fordin rumia pilattuja kopioita. Ford on SE AITO. Kyllä jämpti on näin,puhutte ......kaa.
- Sepalus Auki
Henry Ford oli natsimielinen.
- 68v888
Pippelii pippeli mun, olethan sinä mun? Tule tule jo sisääni, anna roiskua lastisi!
- Voi reppanaa.
Äiteeskö(?) neuvo tuonkin homman.
- gs birotor
Aloittajan kannattaisi hiukan lisää tutkia asioita.
Samaa logiikkaa kåyttäen miksi ostaa Rolls-Rouce Ghost kun kerran bemarin seiskasarjassa on sama pohjalevy ja sen saa halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010