10 erovaisuutta

Ratkoja

15

4279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Queen

      ...mä aina tuijotan tollaisissa "Etsi kymmenen eroavaisuutta" tai "Mitä väärää on tässä kuvassa" hirveen tarkasti. Tämä oli jo kolmas tällanen, jossa olen mennyt lankaan ;).

      • suolevi

        hyi kauhee ku säikähdin! mäki menin lankaan, joten kiitti ihan sikana... :D


      • Ratkoja
        suolevi kirjoitti:

        hyi kauhee ku säikähdin! mäki menin lankaan, joten kiitti ihan sikana... :D

        No niin säikähdin minäkin eka kerralla,mut eukko hyppäs 2metriä taaksepäin.Ja eikös vahingonilo ole paras ilo


    • Helskutti

      .......tänne pelotellaksesi muita ! Olisit voinut edes vähän vihjata mitä tulossa on.

      Olin saada sydänhalvauksen vähintään, etkö ollenkaan ajattele että täällä liikkuu kaikenlaisia henkilöitä, nuoresta vanhaan.

    • Jouko

      jumapliuta et pelästyin ! Asiaa auttoi viel se että mulla oli kaiuttimet kohtalaisen isolla ;D

      • mie...

        Joo, no minuun tuo tehosi ainakin kun silmät on kiinni kauniissa maisemakuvassa, että missäs niitä eroavaisuuksia onkaan... ja kajarit laitoin tietenkin juuri minuutti sitten täysille :) Mahtava idea!


    • Täh

      Jaa mitähähän tossakin olis mitä pitäs säikähtää

    • säikky.

      kiva istua yksin isossa talossa, pimeässä huoneessa. vilkuilen vain ymärilleni..
      en enää uskalla edes lehtien eroavaisuusjuttuja kattoa..hyi..

    • annikkiperkele

      hui saatana tuli melkein paskat housuun!

    • vampirerose

      Mutta hahmo oli vähän koominen

    • huh huh

      kyllä säikähin. kattelin vaan sitä kuvaa ja mietin, että ei tässä kyllä mitään eroavaisuutta näy niin sitten.... kyllä vähäksi aikaa lamaannuin ja sitten aloin ettiä delete nappia.... kädetki tärisee :P

    • vitunteinihorot

      Sinne meni henki, tärykalvo ja immenkalvo =((((

    • psykoosissa

      No niin, onko nyt hyvä mieli.
      paskat housussa ja mielenterveys meni. en uskalla käyttää enää tietokonetta saati sitten mennä enää ulos hakemaan postia tai tekemään muitakaan päivittäisiä askareita. Taitaa joutua kohta tilaamaan valkotakkiset hakemaan mut julkulan suljetulle osastolle,

      hyvää joulua vaan sullekin, syö sä vaan kinkkua
      kun mä vedän naamaan punaisia ja sinisiä nappeja.

    • pelokas

      huij!!

      sitä tuijjoteli ihan arvaamattomana kunnes... BANG!!!

      Huih! Se tuli äkkiä, kuinka pitkään se jatkui?? Lähdin sivuilta heti pois, kun sain tärisevät käteni liikuttamaan hiirtä!!

    • AAAAAA

      ------ Sydänhalvaus ----- Ja mä pöhlö vielä kurkotin oikein ruudun lähelle, missähän ne eroavaisuudet oikein on.... Huhhuh!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe