10 erovaisuutta

Ratkoja

15

4076

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Queen

      ...mä aina tuijotan tollaisissa "Etsi kymmenen eroavaisuutta" tai "Mitä väärää on tässä kuvassa" hirveen tarkasti. Tämä oli jo kolmas tällanen, jossa olen mennyt lankaan ;).

      • suolevi

        hyi kauhee ku säikähdin! mäki menin lankaan, joten kiitti ihan sikana... :D


      • Ratkoja
        suolevi kirjoitti:

        hyi kauhee ku säikähdin! mäki menin lankaan, joten kiitti ihan sikana... :D

        No niin säikähdin minäkin eka kerralla,mut eukko hyppäs 2metriä taaksepäin.Ja eikös vahingonilo ole paras ilo


    • Helskutti

      .......tänne pelotellaksesi muita ! Olisit voinut edes vähän vihjata mitä tulossa on.

      Olin saada sydänhalvauksen vähintään, etkö ollenkaan ajattele että täällä liikkuu kaikenlaisia henkilöitä, nuoresta vanhaan.

    • Jouko

      jumapliuta et pelästyin ! Asiaa auttoi viel se että mulla oli kaiuttimet kohtalaisen isolla ;D

      • mie...

        Joo, no minuun tuo tehosi ainakin kun silmät on kiinni kauniissa maisemakuvassa, että missäs niitä eroavaisuuksia onkaan... ja kajarit laitoin tietenkin juuri minuutti sitten täysille :) Mahtava idea!


    • Täh

      Jaa mitähähän tossakin olis mitä pitäs säikähtää

    • säikky.

      kiva istua yksin isossa talossa, pimeässä huoneessa. vilkuilen vain ymärilleni..
      en enää uskalla edes lehtien eroavaisuusjuttuja kattoa..hyi..

    • annikkiperkele

      hui saatana tuli melkein paskat housuun!

    • vampirerose

      Mutta hahmo oli vähän koominen

    • huh huh

      kyllä säikähin. kattelin vaan sitä kuvaa ja mietin, että ei tässä kyllä mitään eroavaisuutta näy niin sitten.... kyllä vähäksi aikaa lamaannuin ja sitten aloin ettiä delete nappia.... kädetki tärisee :P

    • vitunteinihorot

      Sinne meni henki, tärykalvo ja immenkalvo =((((

    • psykoosissa

      No niin, onko nyt hyvä mieli.
      paskat housussa ja mielenterveys meni. en uskalla käyttää enää tietokonetta saati sitten mennä enää ulos hakemaan postia tai tekemään muitakaan päivittäisiä askareita. Taitaa joutua kohta tilaamaan valkotakkiset hakemaan mut julkulan suljetulle osastolle,

      hyvää joulua vaan sullekin, syö sä vaan kinkkua
      kun mä vedän naamaan punaisia ja sinisiä nappeja.

    • pelokas

      huij!!

      sitä tuijjoteli ihan arvaamattomana kunnes... BANG!!!

      Huih! Se tuli äkkiä, kuinka pitkään se jatkui?? Lähdin sivuilta heti pois, kun sain tärisevät käteni liikuttamaan hiirtä!!

    • AAAAAA

      ------ Sydänhalvaus ----- Ja mä pöhlö vielä kurkotin oikein ruudun lähelle, missähän ne eroavaisuudet oikein on.... Huhhuh!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe