10 erovaisuutta
15
4152
Vastaukset
- Queen
...mä aina tuijotan tollaisissa "Etsi kymmenen eroavaisuutta" tai "Mitä väärää on tässä kuvassa" hirveen tarkasti. Tämä oli jo kolmas tällanen, jossa olen mennyt lankaan ;).
- suolevi
hyi kauhee ku säikähdin! mäki menin lankaan, joten kiitti ihan sikana... :D
- Ratkoja
suolevi kirjoitti:
hyi kauhee ku säikähdin! mäki menin lankaan, joten kiitti ihan sikana... :D
No niin säikähdin minäkin eka kerralla,mut eukko hyppäs 2metriä taaksepäin.Ja eikös vahingonilo ole paras ilo
- Helskutti
.......tänne pelotellaksesi muita ! Olisit voinut edes vähän vihjata mitä tulossa on.
Olin saada sydänhalvauksen vähintään, etkö ollenkaan ajattele että täällä liikkuu kaikenlaisia henkilöitä, nuoresta vanhaan. - Jouko
jumapliuta et pelästyin ! Asiaa auttoi viel se että mulla oli kaiuttimet kohtalaisen isolla ;D
- mie...
Joo, no minuun tuo tehosi ainakin kun silmät on kiinni kauniissa maisemakuvassa, että missäs niitä eroavaisuuksia onkaan... ja kajarit laitoin tietenkin juuri minuutti sitten täysille :) Mahtava idea!
- Täh
Jaa mitähähän tossakin olis mitä pitäs säikähtää
- säikky.
kiva istua yksin isossa talossa, pimeässä huoneessa. vilkuilen vain ymärilleni..
en enää uskalla edes lehtien eroavaisuusjuttuja kattoa..hyi.. - annikkiperkele
hui saatana tuli melkein paskat housuun!
- vampirerose
Mutta hahmo oli vähän koominen
- huh huh
kyllä säikähin. kattelin vaan sitä kuvaa ja mietin, että ei tässä kyllä mitään eroavaisuutta näy niin sitten.... kyllä vähäksi aikaa lamaannuin ja sitten aloin ettiä delete nappia.... kädetki tärisee :P
- vitunteinihorot
Sinne meni henki, tärykalvo ja immenkalvo =((((
- psykoosissa
No niin, onko nyt hyvä mieli.
paskat housussa ja mielenterveys meni. en uskalla käyttää enää tietokonetta saati sitten mennä enää ulos hakemaan postia tai tekemään muitakaan päivittäisiä askareita. Taitaa joutua kohta tilaamaan valkotakkiset hakemaan mut julkulan suljetulle osastolle,
hyvää joulua vaan sullekin, syö sä vaan kinkkua
kun mä vedän naamaan punaisia ja sinisiä nappeja. - pelokas
huij!!
sitä tuijjoteli ihan arvaamattomana kunnes... BANG!!!
Huih! Se tuli äkkiä, kuinka pitkään se jatkui?? Lähdin sivuilta heti pois, kun sain tärisevät käteni liikuttamaan hiirtä!! - AAAAAA
------ Sydänhalvaus ----- Ja mä pöhlö vielä kurkotin oikein ruudun lähelle, missähän ne eroavaisuudet oikein on.... Huhhuh!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124340MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822191Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1001436Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874