Ymmärtäjät ja kielenkäyttö

Aaaarrgghhtht!!!

Kyllä minä niin mieleni olen pahoittaunut, kun Poliisit -
sarjassa 99.99999% puhutetuista tai kiinniotetuista
perusSuomalaisista kansalaisista, saavat mihin tahansa
lauseeseen mukaan sanan "--ttu".

"no ***ttu kompaistuin"
"***ttu oon kännissä"
"toi ***ttu löi mua"
"rakastan ***ttu mun **tun ihanaa **tun lastani ***ttu"

Minäkin olen useasti ollut KÄNNISSÄ, mutta koska olen peruskoulun käynyt, osaan ilmaista itseäni ILMAN ***ttua joka lauseessa. Jos elämänhallintani olisi kadonnut niin totaalisesti, että joutuisin Ymmärtäjien kanssa tekemisiin, yrittäisin edes siistiä suutani. "Sori, olinpas idiootti ja typerä, parannan tapani" olisi minun vastaus, toisin kuin valtaosan "***ttu kytät ***ttu ei ymmärrä ***ttu ku vähä puukotan".

Näiden syrjäytyneiden ali-ihmisten kielenkäyttöä enemmän kuitenkin harmittaa näiden Ymmärtäjien toiminta. Yhteiskunnassa kun on kahdenlaisia ihmisiä. Pahoja roistoja ja hyviä normaaleja ihmisiä. Normaalit ihmiset maksavat veroillaan palkkaa POLIISEILLE, että nämä veisivät pahat roistot putkaan. Vaan mitäpä nämä poliisit tekevät. He YMMÄRTÄVÄT roistoja. Ainakin telkkarin Ymmärtäjät-reality sarjan perusteella. "Kuules nyt Kaveri, puukotit ohikulkijaa, eikö nyt kannattaisi rauhottua?" "Heh heh, oot kuule jätkä niin kännissä kun ajoit mummon yli että rauhotus vähän!" "Wow ajoit mopolla 130kmh 30 alueella. Vitsi mulla oli lapsena samanlainen mopo, älä viiti kultapieni enää hurjastella".

En minä veronmaksajana tahdo että LAIN YLLÄPITÄJÄT, POLIISIT - TORUVAT narkkareita, juoppoja, seinien töhrijöitä, puukottajia, murhaajia, raiskaajia, rattijuoppoja sun muita kakkiaisia. Poliisin tehtävä on tyydyttää Kunnollisten Ihmisten OIKEUSTAJUA, eli RANGAISTA näitä roistoja, EI YMMÄRTÄÄ, ANTAA ANTEEKSI, eikä LOHDUTTAA!

Ennen minäkin KUNNIOITIN poliiseja, mutta nykyään nämä Ymmärtäjät päinvastoin omalla käyttäytymisellään kertovat roskasakille, että vaikka
miten törttöilet, Ymmärtäjät vain toruvat ja ymmärtävät, ja roskasakki saa
jatkaa tekojaan ilman pelkoa muusta kuin uudesta Ymmärryksestä.

( ai mitä sitten pitäisi tehdä, kysyy 15v kannabista vetävä kantsun Niko? Laskea matikkaa, mitä Niko ei osaa - 3kk vankilassa tulee Taatusti halvemmaksi kuin 56v vuotta avohoitoa, sossun rahoja, ambulanssikuluja ja putkaöitä! )

2

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just jooooooo

      Vai niin.

    • menetetty sukupolvi

      Täysin samaa mieltä!

      Nämä mummojen yli kaasuttavat ja työssäkäyviä herättelevät mopoterroristit keräävät - todistettavasti - pisteitä ja kunnioitusta siitä kuinka monen poliisin toruilta ja nuhteilta ovat säästyneet. Porukassa sitten mäyräkoiran äärellä nauretaan typerille kytille ja viritellään mopoja lisää. Joojoo silitetään vaan lisää pienten söpöliinien päätä ettei vaan kukaan pelkäisi pahaa poliisisetää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2425
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2030
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      257
      2016
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe