Ymmärtäjät ja kielenkäyttö

Aaaarrgghhtht!!!

Kyllä minä niin mieleni olen pahoittaunut, kun Poliisit -
sarjassa 99.99999% puhutetuista tai kiinniotetuista
perusSuomalaisista kansalaisista, saavat mihin tahansa
lauseeseen mukaan sanan "--ttu".

"no ***ttu kompaistuin"
"***ttu oon kännissä"
"toi ***ttu löi mua"
"rakastan ***ttu mun **tun ihanaa **tun lastani ***ttu"

Minäkin olen useasti ollut KÄNNISSÄ, mutta koska olen peruskoulun käynyt, osaan ilmaista itseäni ILMAN ***ttua joka lauseessa. Jos elämänhallintani olisi kadonnut niin totaalisesti, että joutuisin Ymmärtäjien kanssa tekemisiin, yrittäisin edes siistiä suutani. "Sori, olinpas idiootti ja typerä, parannan tapani" olisi minun vastaus, toisin kuin valtaosan "***ttu kytät ***ttu ei ymmärrä ***ttu ku vähä puukotan".

Näiden syrjäytyneiden ali-ihmisten kielenkäyttöä enemmän kuitenkin harmittaa näiden Ymmärtäjien toiminta. Yhteiskunnassa kun on kahdenlaisia ihmisiä. Pahoja roistoja ja hyviä normaaleja ihmisiä. Normaalit ihmiset maksavat veroillaan palkkaa POLIISEILLE, että nämä veisivät pahat roistot putkaan. Vaan mitäpä nämä poliisit tekevät. He YMMÄRTÄVÄT roistoja. Ainakin telkkarin Ymmärtäjät-reality sarjan perusteella. "Kuules nyt Kaveri, puukotit ohikulkijaa, eikö nyt kannattaisi rauhottua?" "Heh heh, oot kuule jätkä niin kännissä kun ajoit mummon yli että rauhotus vähän!" "Wow ajoit mopolla 130kmh 30 alueella. Vitsi mulla oli lapsena samanlainen mopo, älä viiti kultapieni enää hurjastella".

En minä veronmaksajana tahdo että LAIN YLLÄPITÄJÄT, POLIISIT - TORUVAT narkkareita, juoppoja, seinien töhrijöitä, puukottajia, murhaajia, raiskaajia, rattijuoppoja sun muita kakkiaisia. Poliisin tehtävä on tyydyttää Kunnollisten Ihmisten OIKEUSTAJUA, eli RANGAISTA näitä roistoja, EI YMMÄRTÄÄ, ANTAA ANTEEKSI, eikä LOHDUTTAA!

Ennen minäkin KUNNIOITIN poliiseja, mutta nykyään nämä Ymmärtäjät päinvastoin omalla käyttäytymisellään kertovat roskasakille, että vaikka
miten törttöilet, Ymmärtäjät vain toruvat ja ymmärtävät, ja roskasakki saa
jatkaa tekojaan ilman pelkoa muusta kuin uudesta Ymmärryksestä.

( ai mitä sitten pitäisi tehdä, kysyy 15v kannabista vetävä kantsun Niko? Laskea matikkaa, mitä Niko ei osaa - 3kk vankilassa tulee Taatusti halvemmaksi kuin 56v vuotta avohoitoa, sossun rahoja, ambulanssikuluja ja putkaöitä! )

2

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just jooooooo

Vai niin.

• menetetty sukupolvi

Täysin samaa mieltä!

Nämä mummojen yli kaasuttavat ja työssäkäyviä herättelevät mopoterroristit keräävät - todistettavasti - pisteitä ja kunnioitusta siitä kuinka monen poliisin toruilta ja nuhteilta ovat säästyneet. Porukassa sitten mäyräkoiran äärellä nauretaan typerille kytille ja viritellään mopoja lisää. Joojoo silitetään vaan lisää pienten söpöliinien päätä ettei vaan kukaan pelkäisi pahaa poliisisetää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      22
      4024
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      31
      3457
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3274
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      9
      3265
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2889
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      23
      2641
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2340
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      12
      2215
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2155
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1747
    Aihe