Seinäjoen easyfit kokemuksia?

LKFDASJKFJAWERGOIFDJ

Jooh olis kiva tietää, minkälainen paikka tämä oikein on tarkemmin kun tuota salikorttia olen hommaamassa.

Ihan nää perus jutut, onko sielä esim. Raskaiden liikkeiden vempaimet ym?
-Mave paikka, kyykky paikka?

Onko tilavat pukuhuoneet?
Omat kaapit pukuhuoneissa? ilmaiset?

Olen parissa paikkaa törmänny siihenkin, että pukuhuoneessa on kaapit mutta maksavat 50senttiä kun käyttää... meinaan vaan, että tulee kalliiksi kun 5 kertaa salilla viikossa käy.

Onko sielä hyvät pesutilat, sauna?
Jostain infrapuna saunastakin luin, mutta taitaa olla maksullista käyttää?

Koska sinne kannattaa mennä, jossei halua odotella 5 minuuttia, että pääsee tekemään oman sarjansa jollain laitteella?

22

5811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • treenaaja1

-Mave paikka, kyykky paikka?
      Löytyy jonkinlaiset.

Onko tilavat pukuhuoneet?
      Tilaa löytyy, kaappeja on paljon.

Omat kaapit pukuhuoneissa? ilmaiset?
      Kyllä ja kyllä.

Onko sielä hyvät pesutilat, sauna?
      Miesten pukkarissa on muistaakseni infrapunasauna. Pesutilat löytyy.

Jostain infrapuna saunastakin luin, mutta taitaa olla maksullista käyttää?
      Maksusta en tiedä.

Koska sinne kannattaa mennä, jossei halua odotella 5 minuuttia, että pääsee tekemään oman sarjansa jollain laitteella?
      Ennen klo 16.

Tämä Easyfit on melko ruuhkainen paikka iltaisin. Kävijät on melko sekalaista seurakuntaa ja sieltä löytyy myös niitä ihmehiippareita ja vahtaajia/tuijottelijoita, sekä kaikenlaisia egoilijoita, joilla ei siihen ole varaa. :D Toki ihan tavallisia treenaajia on valtaosa.

Mun mielestä tuo on enemmän sellanen "mummojumppa" tai "naistensali" -paikka. Jos haluat kunnon treenipaikan, mene Maxiumille tai Pulssiin. Molemmissa rento ja mukava henkilökunta ja kiva treeni-ilmapiiri. Pulssissa varsinkin, koska porukka siellä on salilleen aika uskollista, eli mitään "satunnaisia jumppaajia" sieltä ei juuri löydy, ja näinollen siellä on helppo treenata, eikä ole kauheaa säätämistä. Maxium on myös iltaisin aika ruuhkainen, tosin se on maakunnan suurin sali ja laitteitakin löytyy. Maxiumilla treenaa muuten itse Jukka Pekkala ja nyt SM-kultaa CBB:ssä voittanut Antton Tammelin. ;)

Kaupungin omistamat salit (Nurmon liikuntahalli, Urheilutalo/Uimahalli jne.) on aika ärsyttäviä treenipaikkoja mun mielestä.

Wallsport sopii hyvin sellaisille, jotka pelaavat esim. jääkiekkoa tai jalkapalloa. Wallsportilla on myös loistava mahdollisuus aerobiseen treeniin.

Tuli käsiteltyä muitakin saleja, mutta toivottavasti saat jotain osviittaa. Tutustumiskäynneille joka paikkaan, niin kyllä se oikea löytyy. :)

• easyfitilla

Easy Fit on ainakin halvin näistä saleista ja hintaansa nähden hyvä! Myös Fressi on HYVÄ! ja Ladyfit: mee sinne ;D

Tosiaan Easyllä käy kaikenlaisia, mutta ihmisethän ovat erilaisia ja uskon et joka salilta näitä "ihme hiippareita" löytyy..

• Kettu vinossa

Naisille winkkiä, että jos haluaa vain lähinnä patsastella tyylikuteet päällä ja tuijotella toisten ähkimistä, niin Lady Line on oikea paikka. Muutama kerta riitti mulle ko. paikassa. On siellä joku joskus oikeasti treenaamassaki ja hyvä niin, että riittää tekstiiliurheilijoille toljotettavaa. :)

• kitcat.

Onks siellä homoja?

Jos on, niin heti meen.

• hyvin tyytymätön!!

Siis en suosittele. Tää viesti tulee vähän myöhään, mutta haluan ilmaista mielipiteeni. Tosi huono asiakaspalvelu, epäsiisti. Oli sovitty eträ mulle tehdään kuntosaliohjelma tiettynä päivänö tiettytn aikaan. Menin sinne, odotin 45 minuuttia, kukan ei tullut. Enkä ole saanut vielä edes avainta jolla pääsen salille sisälle, koska silloin ei ollut laitteet toiminnassa, kun menin hankkimaan jösenyyteni. Anteeksi kirjoitusvirheet.

• Kettuja vinossa

Muaki kiinnostais tietää, kannattaisko tuonne easylle liittyä? Olin 1½vuotta ladylinen jäsenenä, enkä kertaakaa saanu aikaseks käydä kattoos tuota easyfitin salia, vaikka ois sinne tuolla wellnes-avaimella ilmasiks päässykki..
        Komppaan täysin "Kettu vinossa"-kommenttia!! Sanotaanko et viimeset 10kk tuosta ajasta mitä jäsenenä olin, sai ittensä oikee kiskomalla kiskoa ees sen pari kertaa viikos salille/ryhmäjumppaan, sieltä löyty ainaki 3 muikkelia, jotka jakso joka jumalan kerralla kyylätä päästä varpaisiin- eikä millään iloisella katseella- vaan nimenomaan sitruunan nielleenä... Maksaa ny tuosta melkein 70e/kk, no thanks!!

• En suosittele

Ruuhka-aikoina saattaa olla kaikki pukuhuoneissa kaikki kaapit varattu. Jätteidenhuolto heikkoa: roskiksia ei tyhjennetä varmaan koskaan ja niiden ympärillä pörrää kärpäsiä. Muutenkin koko sali on niin täynnä, että hankala mahtua sekaan ja joutuu aina jonottelemaan. Ryhmäliikuntatunnilla on niin tiivistä, että vieraskavereita joutuu aina huitomaan. Asiakaspalvelu ei pelaa, viesteihin vastataan hitaasti ja päivistys on vain pari tuntia per päivä eikä edes joka päivä. En suosittele.

• liikkuja4

Pulssi on paras, piste !

• biibaa

Onko kellään tuoreita kokemuksia tästä paikasta?

• KrisseSJK

Parantanut vielä entisestään. Suosittelen , ainakin jos ehdit päivällä treenaan. Mahtavia ryhmiä:)

• HikiPääs

Siellä on tehty remonttia ja ihan siistiä siellä nykyään on. Laitteita on tullut lisää eikä ainakaan aamulla - päivällä eikä myöhään illalla tarvi pahemmin jonotella laitteisiin. Jostain neljästä seitsemään on ehkä pahimmat ruuhkat, mutta sekaan mahtuu silloinkin. Tykkään siitä, että siellä ei ole ainakaan näinä rauhallisempina aikoina sitä tekstiiliurheilijaporukkaa.

• Mamiashvili

Pulssissa olen treenannut viitisen vuotta ja uusien omistajien myötä meno on ainoastaan parantunut. Siisti, laitteet korjataan nopeasti ja valikoima laitteissa laaja. Sabä-kentällä pystyy myös tekemään omia juttujaan jos tarvetta ilmenee ja ei ole pelaajia, esimerkiksi askelkyykkyjä jne..

Plussana muihin ja eritoten ketjuihin on se että ei tarvitse olla vuosijäsen/sopimuksen alla jollei halua olla sidoksissa saliinsa sen kummemmin. Suosittelen.
      Eikä ole liikaa mörköjä, kaikenlaista ja ikäistä mahtuu mukaan.

• 24457

Suosittelen! Samalla hinnalla saa ohjatut tunnit ja salin, kaikki tarpeellinen löytyy... asiakkaiden toiveita kuunnellaan. niin eikä tarvi esim. olla vuotta putkeen, koska vaan voi irtisanoa ja kk:n päästä siitä loppuu sopimus.

• Raudan velloja

Mä käyn uimahallin punttisalilla, siellä on hyvä velloo rautaa !
      Sitte saunan kautta uimaan ja uimasta saunan kautta suihkuun
      ja pukuhuoneen kautta kotia.

• ,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,

• ,,,,,,,,

,,,,,,,,,

• easyllakavija

Itse tykkään EasyFitistä tosi paljon! Tilavat ja siistit pukuhuoneet, hyvät laitteet miehille sekä naisille ja työntekijät aina ilosesti moikkaa. Joka salillahan on sekalaista sakkia ja niin myös on Easylläkin, mut sehä on vaan hyvä ettei pelkästään mitään bodareita vaan ihan ”tavallisiakin” treenaajia. Tosi hyvä sali mun mielestä kyllä, suosittelen. Ryhmäliikuntatunneista en osaa sanoa kun niillä en oo käynyt ikinä, enemmän tykkään treenailla ihan itsekseen vaan. Pahimmat ruuhkat on viidestä kaheksaan, mutta sillonkin hyvin pukuhuoneessa riittää kaappeja eikä tarvii jonotella laitteisiin lähes ollenkaan. EasyFit on myös todella edullinen, onkohan 39.90€/kk ja parasta on se, että jos salista ei tykkää, voit suoraan kuukauden jälkeen lopettaa sit käymisen, etkä oo sitoutunut tonne salille ku sen yhen kuukauden verran.

• Bodarii

29,90€/kk on oikea hinta

• Marjusska

sisareni osti minulle lahjaksi kuukauden kortin hinta 59,80.miksi kalliimpi hinta?

• Piipappa

Varmaan jos ottaa vuoden jäsenyyden niiin sitten kk 30e. Vieläkö maxium toiminnassa ei ollut enää ns lehtisellä

• Tietäjä352
        Marjusska kirjoitti:

sisareni osti minulle lahjaksi kuukauden kortin hinta 59,80.miksi kalliimpi hinta?

Avausmaksu 29,90€ ja se kuukausimaksu 29,90€

• Telkkä12
        Piipappa kirjoitti:

Varmaan jos ottaa vuoden jäsenyyden niiin sitten kk 30e. Vieläkö maxium toiminnassa ei ollut enää ns lehtisellä

Maxium siirtyi jo vuosia sitten Teollisuustielle isompiin tiloihin. Syynä tais olla parkkipaikkojen maksullisuus (tunnin jälkeen) Lehtisen pihalla. Nyt teollisuusalueella ilmaiset paikat ja helpompi kulku. Riippuu toki siitä, että mistä päin kaupunkia tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3200
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1772
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe