Ehkä pahin kohtaus mitä ikinä sattunutkaan minulle. KLuulin olevani yksin kotona ja aloin sitten peilailla vartaloani peilin edessä. Meinasin saada sydänkohtauksenkin melkein kun huomasin että isä tulikin ovesta sisään. Hän huomasi minut.Voisin vajota maan alle. Hävettää niin kamalasti. Hän näki minut puoli alasti. Mielessä kävi että lukkiudun huoneeseeni koska hävettää niin suunnattomasti. Toivottavasti joku muukin olisi nolannut niin paljon kuin minä tunsin nolaavani itseni :D
Voi että
7
428
Vastaukset
- noloako
Mitäs tuosta. Isäsi luultavasti vain ajatteli: "Kylläpä tyttärestä onkin huomaamatta tullut nainen! Ja kauniskin kuin mikä!" :-)
Mitä isäsi teki, kun näki sinut? Entä sinä? - .Aiheen aloittaja.
No se oli ettei olisikaan huomannut. Laitoin itse äkkiä mekkoni alas. (minulla oli yömekko koska heräsin juuri). Olin varmaan häpeästä punainen ja suuni varmaankin loksahti auki. En siinä häpeässä oikein miettinyt mitä tein. menin suoraapäätä sitten huoneeseeni :D
- noloako
Okei :-) Veikkaanpa, että se oli myös isällesi nolo tilanne!
Onko siitä jo miten pitkä aika? Meinaan, että kehtaatko jo mennä syömään samaan aikaan isäsi kanssa :D - .Aiheen aloittaja.
Se tapahtui juuri tuona päivänä. heti tulin tänne kirjoittamaan sitten :) Ruokaan ei ollut kuin pari minuuttia ja menin muina miehinä syömään isäni kanssa. Olihan se hieman noloa olla samassa tilassa isäni kanssa mutta mietin koko ajan että "Ei hätää, ei se ole noloa.." jne. :D Yritin rauhoitella itseäni niin ja yrittää olla ihan normaali. Kaipa minä ihan hyvin siitä selvisin. Toivottavsti isä ei vaan enää muista sitä. Ainakin niin ajattelen. :) Pidämpähän aina mielessä sen että varmistan aina tarkasti että olenko yksin kotona vai en, että vältän tällaiset nolot kokemukset. :D Silloin kun en katsonut mitä isä meni tekemään, sillä luulin että hän lähtee pois mutta se tulikin niin nopeasti sisään...
- Turum Poik
Ei tuo ole mitään verrattuna viime sunnuntaihin
Olin nääs laivalla tulossa Suomeen, ja ei ollut hyttiä lainkaan.
No istumasalongissa sitten makasi yksi mies, vieden kolmen ihmisen paikan, ja minä "hieman" suutuin tästä
No huusin sitten todella kovaan ääneen "Jumalauta, tämä on istumo eikä mikään vitun makaamo"
No "makaaja" huusi takaisin "Turpa kiinni juoppo, tai pääset putkaan"
No en pitänyt turpaani kiinni, vaan pääsin putkaan laivan 1. kannelle.
Et usko että hävetti?- neuvoja.
No eikös putkassa ollutkin paremmat oltavat kuin siellä istumasalongissa? :-D
- erf erw fwre
neuvoja. kirjoitti:
No eikös putkassa ollutkin paremmat oltavat kuin siellä istumasalongissa? :-D
Ei ollut, siellä piti olla TV-paita päällä, siellä oli vain ohut patja, ja pirun kylmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019