Voi että

Voisin vajota maan a

Ehkä pahin kohtaus mitä ikinä sattunutkaan minulle. KLuulin olevani yksin kotona ja aloin sitten peilailla vartaloani peilin edessä. Meinasin saada sydänkohtauksenkin melkein kun huomasin että isä tulikin ovesta sisään. Hän huomasi minut.Voisin vajota maan alle. Hävettää niin kamalasti. Hän näki minut puoli alasti. Mielessä kävi että lukkiudun huoneeseeni koska hävettää niin suunnattomasti. Toivottavasti joku muukin olisi nolannut niin paljon kuin minä tunsin nolaavani itseni :D

7

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noloako

      Mitäs tuosta. Isäsi luultavasti vain ajatteli: "Kylläpä tyttärestä onkin huomaamatta tullut nainen! Ja kauniskin kuin mikä!" :-)

      Mitä isäsi teki, kun näki sinut? Entä sinä?

    • .Aiheen aloittaja.

      No se oli ettei olisikaan huomannut. Laitoin itse äkkiä mekkoni alas. (minulla oli yömekko koska heräsin juuri). Olin varmaan häpeästä punainen ja suuni varmaankin loksahti auki. En siinä häpeässä oikein miettinyt mitä tein. menin suoraapäätä sitten huoneeseeni :D

    • noloako

      Okei :-) Veikkaanpa, että se oli myös isällesi nolo tilanne!
      Onko siitä jo miten pitkä aika? Meinaan, että kehtaatko jo mennä syömään samaan aikaan isäsi kanssa :D

    • .Aiheen aloittaja.

      Se tapahtui juuri tuona päivänä. heti tulin tänne kirjoittamaan sitten :) Ruokaan ei ollut kuin pari minuuttia ja menin muina miehinä syömään isäni kanssa. Olihan se hieman noloa olla samassa tilassa isäni kanssa mutta mietin koko ajan että "Ei hätää, ei se ole noloa.." jne. :D Yritin rauhoitella itseäni niin ja yrittää olla ihan normaali. Kaipa minä ihan hyvin siitä selvisin. Toivottavsti isä ei vaan enää muista sitä. Ainakin niin ajattelen. :) Pidämpähän aina mielessä sen että varmistan aina tarkasti että olenko yksin kotona vai en, että vältän tällaiset nolot kokemukset. :D Silloin kun en katsonut mitä isä meni tekemään, sillä luulin että hän lähtee pois mutta se tulikin niin nopeasti sisään...

    • Turum Poik

      Ei tuo ole mitään verrattuna viime sunnuntaihin

      Olin nääs laivalla tulossa Suomeen, ja ei ollut hyttiä lainkaan.

      No istumasalongissa sitten makasi yksi mies, vieden kolmen ihmisen paikan, ja minä "hieman" suutuin tästä

      No huusin sitten todella kovaan ääneen "Jumalauta, tämä on istumo eikä mikään vitun makaamo"

      No "makaaja" huusi takaisin "Turpa kiinni juoppo, tai pääset putkaan"

      No en pitänyt turpaani kiinni, vaan pääsin putkaan laivan 1. kannelle.

      Et usko että hävetti?

      • neuvoja.

        No eikös putkassa ollutkin paremmat oltavat kuin siellä istumasalongissa? :-D


      • erf erw fwre
        neuvoja. kirjoitti:

        No eikös putkassa ollutkin paremmat oltavat kuin siellä istumasalongissa? :-D

        Ei ollut, siellä piti olla TV-paita päällä, siellä oli vain ohut patja, ja pirun kylmä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe