Jeesus pelastaa, vaiko Isä?

Pakstori

Kritillisyydessä on aivan sekopäistä Jeesus-fanitusta: Jos joku ei ymmärrä ottaa Jeesukseen parempaa suhdetta, kuin typerään kaveriinsa, hän olisi jo automaattisesti kadotettu sielu? Näin ei tietenkään ole, vaan ihmisten, joiden synnit eivät menneet ristin kautta, Jeesuksen ja apostolien ja marttyrien sijaiskärsimysten kautta sovitetuiksi, saavat viimeisellä tuomiolla, TEKOJENSA MUKAAN TUOMION! Sellaisenkin hullun idean olen kuullut, että heistä kaikki joutuisi kadotukseen, NÄINKÄÄN ei tietenkään ole, vaan heitä koeteltiin aikansa, Tuonelessa, Meressä, Kuolemassa, ehkä lähes hellvetin tulilla, mutta kun heidän henkensä ja sielunsa YMMÄRTÄÄ, missä heillä oli paha asennoituminen esim: JUMALA-ISÄÄ kohtaan, ja vain SEN oikeisevat, niin todellisuudessa VAIN Taivaan Isä, Meidät kaikki pelastaa....
Ei Jeesukseen usko OIKEIN kuin se "pieni laumansa", ja vain pieni lauma tietää, kuka hän on, ja miksi Jeesuksen sanoissa ja teoissa on aina pelastavaa voimaa....
Lähestytte monet samoin Jeesusta, kuin Jeesuksen ajan farisjat profeettoja... Profeetat heidän isänsä tappoivat, ja poikansa tekevät heille muistomerkit ja kalkitsivat hautojaan, ja sehän on tyhjä.
"Älä sano minulle, Herra, Herra, jos et TEE mitä minä Sinulle sanon"(Jeesus)....

2

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakstori

      Ei Jeesus tullut maailmaa kadottamaan vaan pelastamaan, ei kenellekään Jeesuksen hylkäämisellä, tulee mitään lisäpahuutta tililleen, jos ei sitten suorastaan vainoa Jeesukseen uskovia, sillä varauksella...
      Jos Jeesus olisi niin huono pelastus, että kaikkien olisi pakko KOKO elämänsä kaikki asiat hänelle luovuttaa, että pystyisivät seuraamaan Jeesusta, niin ei olisi kyllä edes pieni lauma, se joka pelastuu, vaan lähes olematon....
      Ei ihmiset osaa tehdä järkeviä pöätöksiä: Kun Jeesus lupasi, että antamalla aluksi kaiken pois Jeesuksen takia, sen kaiken saat takaisin, ja enemmänkin jat tulevaisuudessa iankakkisen elämän, mutta ei ihminen osaa tehdä sellaista päätelmää, valitettavasti, koska lihan himot pakottavat paljon pahempaan kohtaloon jokaista....
      JOS osaat tehdä tuon alkuluovutukse, ja todisttat olevasti sillä viisas ja älykäs, ellet, niin et, ja ei siitä sinulle mitään "lisäkuormaa" tule.....

      • Pakstori

        Ja jotta asia tulisi selväksi: "Kristus EI sanonut, että kun te lähtöni jälkeen hihhuloitatte nimeäni, ja julistatte minusta väkinäisesti ja typerästi, kolehtejanne sillä saaden, ja hoette joka käänteessä nimeäni, vaikka jo vanha testamenttikin sanoi, ettei ole hyvä lausua kenenkään Herran nimeä, niin olette unohtaneet sen, mitä sanoin, siitä vähimmän veljenne tukemisella teette sen Jumalan silmissä hyvän teon, aivan kuin hän olisi minä, tai joku minun kaltaiseni yliegosisti -pasifisti-riitelijä....". Jos siis haluatte Jeesukselle tehdä hyvää, teette sen hyvän sille tavalliselle veljellenne ja sisarallenne, ja jätätte Herran NIMEN vähän kunnioitavempiin ja asiallisempiin yhteyksiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe