Saa nähdä onko maineensa arvoinen ruokala,henkilökunta kuulemma huippuluokkaa.
PIHVITUPA AVATTU
22
1971
Vastaukset
- Unkalle siirtynyt
Jaa missä ?
Cafe La Fontanaa, vanhaa Seireeniä ja sitä nepalilaista on ikävä.
Kaikissa oli loistavat ruoat, kohtuuliset hinnat ja hyvä, ystävällinen palvelu. - viulunkieli
Honkkarista muutama sata m Keravalle,toisella puolen katua,Tarjoustaloa vastapäätä..
- taas näitä...
omistajakohan mainostaa...
- 2 kg:n pihvi
from the road 66 ?
- Jokin haisi !
Kävin, oli jäänyt teuraalla "veto päälle", todella sitkeää, en suosittele !
- nälkäinen
kyllä tuvassa tunkua riittää,eikä ihme ku eväät on mitä parhaimmat.Ollaan syöty melkein joka päivä ja ei ole valittamista.Erittäin asiallista henkilökuntaa.
- joku raja
Nyt meni mainos kyllä yli vetäjillä. Vain keskiuusimaal näin urpoa
- prakaasia
Kuultu että pihvitupa tekee huippuruokaa ja moni rafla tyhjentyny koska he ovat siirtyneet pihvitupaan.Itse en oo vielä käyny kun työt ei anna mahdollisuutta,on syötävä muualla.
- viulunkieli
Pääsin lopultakin käymään Pihvituvalla ja yllätyin kyllä melkoisesti pöydän monipuolisuudesta.En muista koska olisin syönyt ns. perusruokalassa pihvin lisänä aitoa kotimaista sienisalaattia mikä oli maultaan huippuluokkaa.Suosittelen kaikille tuota ruokalaa.
- Pömppis
Olen nyt käynyt kolme kertaa syömässä, täällä päin kun olen töiden takia liikkunut. Harvassa paikassa on enään tarjolla salaattipöytää tai jos on niin todella nihkeä sellainen. Salaatin ystävänä olin todella positiivisesti yllättynyt! Mahtava salaattipöytä ja ruokaakin oli montaa sorttia, että ainut negatiivinen asia oli valinnanvaikeus kun on vain yksi vatsa millä syödä :D Henkilökunta suorastaan tartutti iloisuutensa asiakkaisiin ja vipinää riitti. Lounaspöytää täytettiin kokoajan eikä tarvinnut kerätä pohjalta rippeitä vaikka viimmeksi mennin hetkeä ennen sulkemisaikaa. Todella hyvä fiilis jäi paikasta ja henkilökunnasta! Harmi vaan kun matkaa on sen verran että ei jokapäivä pääse syömään :/ Toivottavasti taso pysyy samana, tälläinen pitää lounaspaikan ollakkin!
- Laiskakokki
Olen tilannut muutaman kerran juhliin ruuat parhaidenruokapalveluiden kautta(josta vanhempani ovat tilanneet ruokia vuosien varrella) jonka kautta löysimme myös pihvituvan, välillä ollaan käyty perheen kanssa lounastamassa ja ei valittamista . Jopa lapsille löytynyt syötävää! Henkilökunnalla on pitkä ja vankka kokemus nimenomaan lihoista joten onkohan nyt jäänyt jollekkin kotikokille ihan oma veto pääle :D
- lomat ohi vai
Mainostus kielletty. Paikka varmasti mainostaa laadullaan
- voi keravalaisia
sellanen aaltopeltivaja teollisuusalueella. varmaan tosi kova gourmet-mesta.
- diipadaapadii
Kävin pitkästä aikaa aaltopeltivajassa lounaalla kesäloman jälkeen,,peltivaja oli täys syöjiä, tyytyväisiä sellaisia.-MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS...En mä ainakaan pihvituvan ulkokuoresta välitä,sisäpuolesta tykkään,ja se tärkein eli ruokien taso..Annan täyden kympin.
- kyllästynyt
Jos tykkää einesmössöstä, niin paikka on hyvä, mutta jos haluaa kunnon vanhanajan kotiruokaa, kierrän kaukaa kyseisen paikan! Turha mainostaa itsetehtyä ruokaa, jos kaikki tulee valmiina ja lyödään vaan uuniin lämpiämään, välillä maustetaan liikaa ja joskus ei ollenkaan!
Mistä muuten nimi Pihvitupa tulee, eihän sieltä joka päivä edes saa pihvejä!
- upi luupää
!? EINESMÖSSÖÄ!? TÄ!? MÄ KÄYN SIELLÄ JUST SIKS KUN SIELTÄ SAAN NIMENOMAAN VANHANAJAN KOTIRUOKAA! JA SAAHAN SIELTÄ PIHVEJÄ,AINAKI MÄ OON SAANU...
- tyytyväinen
Nyt on keravalle tullut kunnon lounaspaikka ja pihvit musta näytti tosihyviltä.Hyvä fiilis jäi ja maha täynnä
- junttipaikka
keravalaisille juuri oikea paikka syödä: päällekaatuva aaltopeltivaja jossain perslävessä teollisuusalueella.
junttila.kerava.fi- keravalainen 1
Taidat vaan olla kade kun me ollaan tänne Keravalle saatu hyvä pihvipaikka...ihan sama millanen on paikan ulkopuoli, sisäpuoli ratkasee ja se ruoka ennenkaikkea :)
Kerava on muutenkin hyvä paikka asua. Kaikki palvelut mitä tarvii löytyy keravalta, Junat kulkee ja dösät myös. Hyvät ostospalvelut... Cittari, Prisma, anttila, Lidl, S-market ja paljon muita kauppoja. On heset ja mäkkärit ja löytyy kiinalaistaravintolaa. On postit ja pankit ym...ja mikä parasta, kaikki lähellä :) Niin, ja kirppareitakin löytyy :) - Nikkilään syömään
keravalainen 1 kirjoitti:
Taidat vaan olla kade kun me ollaan tänne Keravalle saatu hyvä pihvipaikka...ihan sama millanen on paikan ulkopuoli, sisäpuoli ratkasee ja se ruoka ennenkaikkea :)
Kerava on muutenkin hyvä paikka asua. Kaikki palvelut mitä tarvii löytyy keravalta, Junat kulkee ja dösät myös. Hyvät ostospalvelut... Cittari, Prisma, anttila, Lidl, S-market ja paljon muita kauppoja. On heset ja mäkkärit ja löytyy kiinalaistaravintolaa. On postit ja pankit ym...ja mikä parasta, kaikki lähellä :) Niin, ja kirppareitakin löytyy :)Ruoan suhteen et ole kovin vaativa, etkä näköjään muutenkaan! Lipun myynti asemalla loppuu, anttila lopettaa, pankit vakuutusyhtiöt lopettaa. Onneksi meillä on netti millä hoitaa asiat, kohta varmaan syöminenkin hoituu netsissä!
Voi niitä aikoja kun Seireeni oli Keravalla ja samaten Tinis! - spedeilet
keravalainen 1 kirjoitti:
Kerava on muutenkin hyvä paikka asua. Kaikki palvelut mitä tarvii löytyy keravalta, Junat kulkee ja dösät myös. Hyvät ostospalvelut... Cittari, Prisma, anttila, Lidl, S-market ja paljon muita kauppoja. On heset ja mäkkärit ja löytyy kiinalaistaravintolaa. On postit ja pankit ym...ja mikä parasta, kaikki lähellä :) Niin, ja kirppareitakin löytyy :)Aivan kuollut ja alkoholisoitunut lähiö.
- nakit2
Älkää aina valittako kaikesta. Pihvitupa on ihan kiva keskitasoa oleva lounaspaikka. Ei ilmeisesti yritäkkään olla hieno gourmet paikka vaan lounasruokaa tarjoava ruokala. Olen syönyt monesti ja aina on vatsa täyttynyt. Kiitos Pihvituvan porukka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446