Minkälainen paikka on asua Lippajärvellä?
Onko asujamisto jo vanhempaa vai rakennetaanko kokoajan uutta?
Onko vain lapsiperheitä ja lastentarhoja koko kylä täynnä?
Onko minkälaiset palvelut lähellä ja selviääkö ilman omaa autoa?
Minkätakia minun pitäisi muuttaa juuri sinne?
Miksi muutit itse Lippajärvelle?
Lippajärvi +/-
3
1272
Vastaukset
- Markun perhe
Ei ole kylä enää entisensä. Tällä ei viihdy kuin susikoirafarmit.
- Tahvo
Hei
Olen asunut yli kaksi vuotta Lippajärven rannalla, Viherlaakson puolella. Itse olen viihtynyt täällä asua eikä moitittavaa. Jos oikein muistan niin lastentarhoja tämän järven ympärillä taitaa olla ainakin kolme. Viherlaaksonrannan seudulla on ainakin vanhuksia ja lapsiperheitä mutta ainakin omasta mielestä rauhallista.
Muutama pienempi kauppa löytyy molemmin puolin järveä ja lähimmät isoimmat kaupat löytyvät leppävaarasta (noin 5-7km, riippuen missä päin Lippajärveä asuu). Harvemmin olen liikkunut yleisillä kulkuneuvoilla mutta Leppävaaran kautta olen päässyt tarvittaessa Helsingin keskustaan. Autoa tarvitsen lähes joka päivä työajoissa... :(
Kun muutin tänne pk-seudulle, tämä oli ensimmäinen asunto jota minulle tarjottiin. Paikkana omasta mielestä erittäin hyvä ja olen viihtynyt. Mukavan rauhallista.- Falccc
Olen nytten kymmenettä vuotta lippajärven seutumilla asumassa. Alueena jokseenkin rauhallinen, viherlaakson puoli rauhallisempi kuin lähderannan.
Kulkuyhteydet hyvät Helsinkiin ja Vantaalle. Palveluita on tarpeeksi, esim. ruokakauppoja 3.
Träskandan puisto on kaunis paikka kävelyretkelle, ja ei ole ollenkaan hullumpi idea kävellä vaikka järven ympäri, hyvin vihreätä seutua.
Miinuksia nuorisoporukoiden viikonloppu riehumisesta ja juoppojen määrästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864