Onko kellään kokemuksia tällaisesta: http://www.nettivisa.com/fi
Iltalehden sivulla näin mainoksen ja kävin vilkaisemassa. Kokeilin myös parilla ilmaisella krediitillä, jotka sai kun rekisteröityi. Vaikutti kyllä ihan mielenkiintoiselta idealta, enkä ole vastaavaa ennen missään nähnyt.
Tuolta siis voi voittaa palkintoja, kun saa enemmän pisteitä kuin muut pelaajat. Ei kyllä natsannut ainakaan noilla ilmaisilla, mutta kovasti jäi houkuttelemaan kokeilla enemmän ja ostaa pieni määrä krediittejä...
NETTIVISA.COM
2
315
Vastaukset
- saalemi
Tämä sivusto on varsin uusi ja takuuhuutoon rekisteröityneet ovat saaneet s-postia ja tarjouksen ilmaisista krediteistä. Olen itse pelannut jonkin verran ja muutamassa tuotteessa kiinnitys. Huonointa että ei tiedä kuinka paljon pelaajia tai rahallisia uhrauksia odottavat tuohon 100% täyttymiseen kussakin pelikohteessa. Eli voittoaan saa todella odottaa kauan jos ihmiset ei innostu pelaamaan sivustolla. Rahaa siellä kyllä saa palamaan rutkastii kun ostaa kreditejä eikä osaakkaan vastata kysymyksiin.
Itselleni tuli yllätyksenä kun tietyn määrän olet vastannut oikein ja tulee kysymys johon et osaakkaan vastata niin peli päättyy. Joudut siten aloittamaan pisteiden kertymisen kyseisessä kohteessa alusta eli ei laske edellisen pelaamisen jo oikeiden vastausten pisteitä mukaan. - Ostaa vaiko ei ostaa
Miksipä turhaan tuhlata rahaa krediitteihin? Pystyyhän siellä pelaamaan ilmaiseksikin. Vähemmän kilpailuahan noissa maksullisissa peleissä on, mutta ilmainen on ilmainen eikä häviä mitään jos ei voitakkaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823