Sari Essayah on saanut paljon hyvää aikaan Turkin saattamiseksi uskonnonvapauteen. Tuossa muslimimaassa uskonnonvapauslaki menee luultavasti läpi oikeisiin päämääriin asti. Se on se, että Turkin kouluissa ei sitten opeteta mitään uskontoa ainoana oikeana, vaan annetaan oppilaille vain yleiskatsaus maailman valtauskonnoista. Tämä olisi hyvä linja Suomessakin. Olisi jo aika lopettaa luterilaisen uskonnon suosiminen kouluopetuksessa. Kristinuskonnon opetukseksi tulisi ottaa Raamatun opettama alkuperäinen kristinuskon muoto.
Turkin uskonnonvapaus?
Totta on näin
3
120
Vastaukset
- Oikein tulkittu
Oikein tulkittu uskonnonvapauslaki:
http://www.Jeesus-on-Herra.com/kirjoitukset/uskonnonvapaus.htm - Vapaa uskonnosta
Tuon linkin mukaan Suomessa on siis teorian tasolla oleva uskonnonvapaus.
- Ei muslimeille
Hyvä sanoma siellä.
Kun sen saisi päättäjien tietoon, niin eivät ottaisi muslimeita Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195