Niin, elikkäs karu totuus on se että Eskon kalju tulee loistamaan ihan täpöllä tossa uimahyppy jutussa kun ei auta enää geelillä kaljun kohdan aitaus
kun Eskon tukka kastuu niin se menee länään ja päälaella voidaan havaita kämmenen kokoinen harventuma
Itse epäilen että Esko käyttää uimalakkia... mukamas silleen vitsillä että "eheheh mulla on uimalakki heheh" mutta todellisuudessa edellä mainitusta syystä...
Mitäs arvelette ?
http://static.iltalehti.fi/viihde/eskojuttu2_2509JID_503_vi.jpg
^ Tuossa hieman osviittaa ... kuvitelkaa lippiksen tilalle uimalakki.
Eskohan voisi kääntyä juutalaiseks niin se vois käyttää Kipaa päälaellaan 24/7
tai muslimiksi niin Kufi päässä vois piilottaa kaljun.
Älkää käsittäkö väärin jos mies höylää päänsä kokonaan kaljuks niin joillekin se kyllä sopii, ei hiustenlähdölle oikeen mitään voi.
Mutta en varmaan ole ainut joka on sitä mieltä että Esko näyttäisi huvittavalta jos höyläisi loputkin pois ?
Mitäs veikkaatte - Käyttääkö Esko uimalakkia ?
6
138
Vastaukset
- Mitä
tuherruksia sillä on rintamuksessa? Tosi nolon näköinen konkkanokka.
- Lakki päähän vaan
Minusta kaljuuntuminen on täysin ok, osa kaljuista miehistä on varsin seksyjä, nam.
Mutta minusta on huonoa itsetuntoa mieheltä, jos sitä osakaljuaan yrittää koko ajan peittää ja selvästi häpeää.
Aivan kuten esim. Esko tekee.
Toinen puolikalju joka häpeää ja peittelee sitä, on surkuhupaisa BB-Niko, siis tämän piikityksillä kasvonsa pilanneen Sofian toinen puolisko.
Ja kyllä, selvästi tulee Esko pitämään tiukasti uimalakkia, tottakai.- half a bald
Voitko laittaa kuvan BB-Nikosta missä näkyy tää piiloteltu kalju ?
oon iteki kaljuuntunu tosi pahasti niin jotenkin lohduttaa nähä että muilleki käy nii
- 11+5
On uimalakki tai ei mutta ONNETTOMIA NS. julkkuja on tässäkin ohjelmassa.
Tai taitaapi olla niin että ovat ainoita pellejä jotka ko.ohjelmaan on saatu mukaan. - JEROBEAM SALAKYTTÄ
Kyseessä on todellinen PELLEHYPPY KILPAILU
- weer teer is mylly
Esko voi tatuoida klaniinsa Maran tekstaamat jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591