Ansaitsee noston.

Jorma Laitinen

Kun tuo K.K.Korhonen näyttää toipuneen "järkytyksestään" ja on taas aktivoitunut suureen isänmaalliseen tehtäväänsä, niin on hyvä palauttaa mieleen mielestäni oikeaan osunut analyysi ja diagnoosi Korhosesta, jäi puuttumaan vain hoitosuunnitelma.
Asialla lienee alan ammattilainen.
--------------------------------------

"Kipeän keskustelun
Kirjoittanut: taustoista, 24.8.2004 klo 13.32

Kirjoituksia ei voi lukea arvioimatta niiden kirjoittajaa ihmisenä sekä hänen motiivejaan. Ei ole mahdollista kokea mitään tekstiä "mielekkäänä" kuvittelematta sitä "kertojaääntä" jolla se esitetään. Palstalla pitkiä kirjoitelmia esittäneen nimim. K K Korhosen kohdalla ainakin minä olen useinkin joutunut kyselemään hänen persoonansa perään ja hieman ihmettelemään taustalla olevia motiiveja.

Luulen kuitenkin, että ehkä hänen itse sitä tietämättä hän itse epäsuorasti ilmoittaa ne. Ne tulevat selvästi esille hänen omissa muotoiluissaan:

"Vaimoni syöpää eivät parhaat lääkäritkään pysty parantamaan, mutta kepulaisuuden syöpää voin minäkin pieneltä osaltani torjua ja vielä joskus tuo syöpä tulee kokonaan juurituksi isänmaastamme."

Voisiko oman motiivinsa enää tämän selvemmin kertoa? Henkilökohtaisen elämän kipeä kohta on projisoitu keskustelupalstalle, ja tarve tuhota ja voittaa oman vaimon parantumaton syöpäsairaus muuntuu hänen mielessään koko maailmaa haastavaksi yhteiskunnallis-ideologiseksi julistukseksi, jossa hyökätään mahtipontisesti "isänmaan" "syöpää" = "kepulaisuutta" vastaan.

Sotilaallinen "kunnia" tuskin on saanut irvokkaampaa ilmaisua kuin tämä"

32

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi on

      ihan heti mieleen irvokkaampaa tyyppiä kuin Sinä, Jorma Laitinen. Neuvo: jätä amatööripsykologiasi kotiin, ihan omalle verstaallesi.

      • Jorma Laitinen

        ...ei ole minun analyysini, vaikka samaa mieltä olenkin.


    • kirjoitus

      jatkuu:

      "Vastaavalla projektiivisella tavalla tulkitsin mainitun nimimerkin (siis K.K. Korhosen) aikanaan myös vaativan Oiva Härköstä vastaamaan hänelle esitettyihin haasteisiin. Sekin vaikutti kovasti saman teeman toistumiselta: kun syöpää ei voi voittaa, tarvitaan edes joku jonka voi voittaa. Jonkun on nyt siis toimittava mainitulle nimimerkille korvikesyöpänä. Tällaisessa projektiivisessa hyökkäyksessä nyrkkeilysäkiksi ovat kelvanneet Kekkonen, Härkönen, muut - ja nyt siis yleensä "kepulaisuus". En tiedä pitääkö paikkansa, että ko. nimimerkki olisi haastanut Oiva Härköstä myös käyttäen nimeä Inga - joka "kuin sattumalta" on Härkösen vaimon nimi. Jos tälle yksityisyyden asteelle on menty, touhu vaikuttaa jo aika sairaalta. Silloin pitäisi ehkä jo miettiä, onko aihetta huoleen ja suojautumiseen."

      Keskustelupalstaa voi tietysti käyttää terapiatarpeisiin, ja omaa ahdistustaan käsitellä vaikkapa kekkostutkimuksen muodossa, mutta kun ahdistus kasvaa sellaisiin mittoihin, että keskustelukumppanit saavat aihetta tuntea yksityisen minänsä turvattomaksi, kannattaa jonkun avata suunsa ja varoitella. Kipeä sielu saattaa kostaa kärsimyksensä niille joihin heijastaa kokemansa pahan.

      Tässä suhteessa, sinua koskien, voi hyvin kysyä: mitä tosiasiassa tarkoittaa Jorma Laitisen kuvaaminen Klonkuksi? Kenestä - tai mistä - nuo äärimmäistä inhotusta ilmaisevat kuvailut kertovat? Psykologisesti ottaen ne noudattavat saatananpalvonnan psyykkistä mekanismia - eli käsitteellistävät pahuutta ja auttavat näin psyykeä saamaan pahantunteet hallintaan. Pelkäänpä pahoin että näiden inhojen kohde löytyy nimim. K.K. Korhosen omasta maailmasta.

      • jungikin

        Selkeää analyysiä


    • Näin on

      Olet sinä Laitinen minun mielestäni hyvin ala-arvoinen tyyppi. Olen todella pahoillani ja säälinkin sinua sen vuoksi, ettet itse näytä ymmärtävän ollenkaan koko asiaa.

      Mutta ehkä oletkin juuri siistä syystä pelkkä keppulinreppana.

      • Jorma Laitinen

        ...tuntui niin tutulta. Mutta mistä helvetistä olet tuollaisen armolahjan, jota kutsutaan ymmärrykseksi, saanut? Ja kaiken lisäksi kuvittelet, että olet ainoa maailmassa. (sorry, unohdin Korhosen)


      • Viitaten avaukseesi.
        Jorma Laitinen kirjoitti:

        ...tuntui niin tutulta. Mutta mistä helvetistä olet tuollaisen armolahjan, jota kutsutaan ymmärrykseksi, saanut? Ja kaiken lisäksi kuvittelet, että olet ainoa maailmassa. (sorry, unohdin Korhosen)

        vajonnut jo niin alas tuossa "kepupsykologisoinnissasi", että loukkauksesi tuskin enää edes loukkaavat enempää Korhosta kuin muitakaan.
        Itse asiassa ne eivät ole enää loukkauksia, vaan niistä paistaa jo niin selvästi läpi oma hulluutesi, noin kansankielellä sanottuna, että päällimmäiseksi nouseva tunne varmaan jo useimmilla sepustelujesi lukijoilla on se, että tällä palstalla usein mainittu psykopaatti sana sopii palstalle kirjoittavista henkilöistä vain ja ainoastaan sinuun!
        Tämä nyt ei palstan aihepiiriin mitenkään liittynyt sen enempää kuin kepulaisuutesi johtuisi mielisairaudestasi, vaikka onkin oletettavaa, että sairautesi on ollut edesauttamassa sitä, että sinusta on tullut kepun kannattaja?


      • Jorma Laitinen
        Viitaten avaukseesi. kirjoitti:

        vajonnut jo niin alas tuossa "kepupsykologisoinnissasi", että loukkauksesi tuskin enää edes loukkaavat enempää Korhosta kuin muitakaan.
        Itse asiassa ne eivät ole enää loukkauksia, vaan niistä paistaa jo niin selvästi läpi oma hulluutesi, noin kansankielellä sanottuna, että päällimmäiseksi nouseva tunne varmaan jo useimmilla sepustelujesi lukijoilla on se, että tällä palstalla usein mainittu psykopaatti sana sopii palstalle kirjoittavista henkilöistä vain ja ainoastaan sinuun!
        Tämä nyt ei palstan aihepiiriin mitenkään liittynyt sen enempää kuin kepulaisuutesi johtuisi mielisairaudestasi, vaikka onkin oletettavaa, että sairautesi on ollut edesauttamassa sitä, että sinusta on tullut kepun kannattaja?

        ...että viittaamasi avaus ei ole minun kirjoittama, vaikka olenkin samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Minun ansiokseni on luettava vain se, että otin tuon asiallisen ja hyvin analyyttisen mielipiteen esille. Vähän mokasin, kun jäi loppuosa kirjoituksesta pois, mutta onneksi senkin mokan joku tuossa alempana paikkasi.


      • tajua
        Jorma Laitinen kirjoitti:

        ...että viittaamasi avaus ei ole minun kirjoittama, vaikka olenkin samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Minun ansiokseni on luettava vain se, että otin tuon asiallisen ja hyvin analyyttisen mielipiteen esille. Vähän mokasin, kun jäi loppuosa kirjoituksesta pois, mutta onneksi senkin mokan joku tuossa alempana paikkasi.

        Sinun mieleesi ei ole tainnut tulla, että kirjoitustyylisi paljastaa luonteesi ihan samalla tavalla kuin kirjoittaessasi laskisit housusi nilkkoihin. Itserakas röyhkeytesi näyttää jo onanoinnilta, jolla yrität saada olemattoman itsetuntosi erektioon ja ejakuloimaan.


      • Jorma Laitinen
        tajua kirjoitti:

        Sinun mieleesi ei ole tainnut tulla, että kirjoitustyylisi paljastaa luonteesi ihan samalla tavalla kuin kirjoittaessasi laskisit housusi nilkkoihin. Itserakas röyhkeytesi näyttää jo onanoinnilta, jolla yrität saada olemattoman itsetuntosi erektioon ja ejakuloimaan.

        ...enkä suoraan sanottuna ymmärrä että joku voi tuollakin tavalla onanoida. Jouduitko muuten pitkänkin kirjoituksen tekemään?


      • uskoa
        Jorma Laitinen kirjoitti:

        ...enkä suoraan sanottuna ymmärrä että joku voi tuollakin tavalla onanoida. Jouduitko muuten pitkänkin kirjoituksen tekemään?

        ...ettet tajua.


      • Näin on 2

        Kuulut sarjaan luonnevikaiset, jotka tukevat psykopaattia.

        Koittakaahan demarit koota itsenne ja lopettakaa hourailu.


      • Jorma Laitinen
        uskoa kirjoitti:

        ...ettet tajua.

        ...en voisi olla vähempää kiinnostunut sinun omituisista onanointitavoistasi.


      • itsesi
        Jorma Laitinen kirjoitti:

        ...en voisi olla vähempää kiinnostunut sinun omituisista onanointitavoistasi.

        Ei kai viesti noin paljoa ohi voinut mennä? Kai sinä nyt sentään jotain tajusit?


      • Jorma Laitinen
        Näin on 2 kirjoitti:

        Kuulut sarjaan luonnevikaiset, jotka tukevat psykopaattia.

        Koittakaahan demarit koota itsenne ja lopettakaa hourailu.

        ...vaikka demareita äänestääkin. Vaaleissa ratkaisee äänten lukumäärä, ei laatu.


      • Jorma Laitinen
        itsesi kirjoitti:

        Ei kai viesti noin paljoa ohi voinut mennä? Kai sinä nyt sentään jotain tajusit?

        ...pidä välillä taukoa!


      • ulos
        Jorma Laitinen kirjoitti:

        ...pidä välillä taukoa!

        kaapista, Jorma hyvä! Pahene seksuaaliongelmasi tuhoaa sinut lopulta. Tunnusta reilusti asioiden oikea laita. Se helpottaa.


    • Konsta.

      Korhosen sairaus ei ole kenenkään syytä.

      Turha syyttää. Sairas tuo aina ympäristöön ristiriitoja. Tämä ei ole ainut tapaus demareissa, että kohistaan tunteiden palossa jonkun ympärillä.

      Korhosen sairaus ei ole Kekkosen vika, eikä Keskustalaisten vika.
      Tätä asiaa on turha enää täällä käsitellä.

      Keskusta on turvallinen ja paras.

    • Heikki K

      ""Vaimoni syöpää eivät parhaat lääkäritkään pysty parantamaan, mutta kepulaisuuden syöpää voin minäkin pieneltä osaltani torjua ja vielä joskus tuo syöpä tulee kokonaan juurituksi isänmaastamme."

      On niitä Kepunkaatajia ollut ennenkin. Kun tällaista suunnittelee ja toivoo, voisi käydä Veikko Vennamon haudalla ja viedä sinne vaikka kukkaseppeleen. Samalla voisi hiljentyä miettimään kumpi kaatuu ennen, Se urhea soturi joka on ottanut elämäntehtäväkseen kaataa kepu, vaise soturi.

      Tämä ensimmäinen sotapäällikkö ei ainakaan nähnyt sitä päivää, vaan väsyi ennen sitä. Vennamon aikana Keskusta vain lisäsi kannatustaan.

    • Konsta

      kaulakiikkuun puunoksaan. Jorma Laitinen nimittäin.

      • Jorma Laitinen

        ...alkaa kantaa hedelmää.


      • Oikea Konsta.

        toisten nimimerkillä.

        Laitinen on asiallinen mies.


    • sitoutumaton

      Sinulla on mielenkiintoinen tapa vääristellä asioita lainaamalla valiituja osia toisten kirjoituksia ja irroittamalla ne asiakokonaisuudesta.

      • Onko tämä

        Suomenna.


      • abc

        Kokoomuksen saitilla kirjoitellut Kylmyri käytti samaa tekniikkaa. Noukki sitaatteja pois asiayhteyksistään ja antoi niille näin itse haluamiaan merkityksiä.

        Kommunistien ja kepulaisten samanlainen kusetustaktiikka toteutuu Laitisen ja Kylmyrin kohdalla sataprosenttisesti.


      • Jorma Laitinen

        Tuossa se nyt on kokonaisuudessaan, joko helpottaa?
        Jäi avauksessa loppuosa vahingossa pois.

        ------------------------------------------------
        Kipeän keskustelun
        Kirjoittanut: taustoista, 24.8.2004 klo 13.32

        Kirjoituksia ei voi lukea arvioimatta niiden kirjoittajaa ihmisenä sekä hänen motiivejaan. Ei ole mahdollista kokea mitään tekstiä "mielekkäänä" kuvittelematta sitä "kertojaääntä" jolla se esitetään. Palstalla pitkiä kirjoitelmia esittäneen nimim. K K Korhosen kohdalla ainakin minä olen useinkin joutunut kyselemään hänen persoonansa perään ja hieman ihmettelemään taustalla olevia motiiveja.

        Luulen kuitenkin, että ehkä hänen itse sitä tietämättä hän itse epäsuorasti ilmoittaa ne. Ne tulevat selvästi esille hänen omissa muotoiluissaan:

        "Vaimoni syöpää eivät parhaat lääkäritkään pysty parantamaan, mutta kepulaisuuden syöpää voin minäkin pieneltä osaltani torjua ja vielä joskus tuo syöpä tulee kokonaan juurituksi isänmaastamme."

        Voisiko oman motiivinsa enää tämän selvemmin kertoa? Henkilökohtaisen elämän kipeä kohta on projisoitu keskustelupalstalle, ja tarve tuhota ja voittaa oman vaimon parantumaton syöpäsairaus muuntuu hänen mielessään koko maailmaa haastavaksi yhteiskunnallis-ideologiseksi julistukseksi, jossa hyökätään mahtipontisesti "isänmaan" "syöpää" = "kepulaisuutta" vastaan.

        Sotilaallinen "kunnia" tuskin on saanut irvokkaampaa ilmaisua kuin tämä.


        Vastaavalla projektiivisella tavalla tulkitsin mainitun nimimerkin aikanaan myös vaativan Oiva Härköstä vastaamaan hänelle esitettyihin haasteisiin. Sekin vaikutti kovasti saman teeman toistumiselta: kun syöpää ei voi voittaa, tarvitaan edes joku jonka voi voittaa. Jonkun on nyt siis toimittava mainitulle nimimerkille korvikesyöpänä. Tällaisessa projektiivisessa hyökkäyksessä nyrkkeilysäkiksi ovat kelvanneet Kekkonen, Härkönen, muut - ja nyt siis yleensä "kepulaisuus". En tiedä pitääkö paikkansa, että ko. nimimerkki olisi haastanut Oiva Härköstä myös käyttäen nimeä Inga - joka "kuin sattumalta" on Härkösen vaimon nimi. Jos tälle yksityisyyden asteelle on menty, touhu vaikuttaa jo aika sairaalta. Silloin pitäisi ehkä jo miettiä, onko aihetta huoleen ja suojautumiseen.
        --------------------------------------------------


      • Jorma Laitinen
        abc kirjoitti:

        Kokoomuksen saitilla kirjoitellut Kylmyri käytti samaa tekniikkaa. Noukki sitaatteja pois asiayhteyksistään ja antoi niille näin itse haluamiaan merkityksiä.

        Kommunistien ja kepulaisten samanlainen kusetustaktiikka toteutuu Laitisen ja Kylmyrin kohdalla sataprosenttisesti.

        ...otsikolla "Kepulainen ei vääristele"!


      • uskomatonta
        Jorma Laitinen kirjoitti:

        Tuossa se nyt on kokonaisuudessaan, joko helpottaa?
        Jäi avauksessa loppuosa vahingossa pois.

        ------------------------------------------------
        Kipeän keskustelun
        Kirjoittanut: taustoista, 24.8.2004 klo 13.32

        Kirjoituksia ei voi lukea arvioimatta niiden kirjoittajaa ihmisenä sekä hänen motiivejaan. Ei ole mahdollista kokea mitään tekstiä "mielekkäänä" kuvittelematta sitä "kertojaääntä" jolla se esitetään. Palstalla pitkiä kirjoitelmia esittäneen nimim. K K Korhosen kohdalla ainakin minä olen useinkin joutunut kyselemään hänen persoonansa perään ja hieman ihmettelemään taustalla olevia motiiveja.

        Luulen kuitenkin, että ehkä hänen itse sitä tietämättä hän itse epäsuorasti ilmoittaa ne. Ne tulevat selvästi esille hänen omissa muotoiluissaan:

        "Vaimoni syöpää eivät parhaat lääkäritkään pysty parantamaan, mutta kepulaisuuden syöpää voin minäkin pieneltä osaltani torjua ja vielä joskus tuo syöpä tulee kokonaan juurituksi isänmaastamme."

        Voisiko oman motiivinsa enää tämän selvemmin kertoa? Henkilökohtaisen elämän kipeä kohta on projisoitu keskustelupalstalle, ja tarve tuhota ja voittaa oman vaimon parantumaton syöpäsairaus muuntuu hänen mielessään koko maailmaa haastavaksi yhteiskunnallis-ideologiseksi julistukseksi, jossa hyökätään mahtipontisesti "isänmaan" "syöpää" = "kepulaisuutta" vastaan.

        Sotilaallinen "kunnia" tuskin on saanut irvokkaampaa ilmaisua kuin tämä.


        Vastaavalla projektiivisella tavalla tulkitsin mainitun nimimerkin aikanaan myös vaativan Oiva Härköstä vastaamaan hänelle esitettyihin haasteisiin. Sekin vaikutti kovasti saman teeman toistumiselta: kun syöpää ei voi voittaa, tarvitaan edes joku jonka voi voittaa. Jonkun on nyt siis toimittava mainitulle nimimerkille korvikesyöpänä. Tällaisessa projektiivisessa hyökkäyksessä nyrkkeilysäkiksi ovat kelvanneet Kekkonen, Härkönen, muut - ja nyt siis yleensä "kepulaisuus". En tiedä pitääkö paikkansa, että ko. nimimerkki olisi haastanut Oiva Härköstä myös käyttäen nimeä Inga - joka "kuin sattumalta" on Härkösen vaimon nimi. Jos tälle yksityisyyden asteelle on menty, touhu vaikuttaa jo aika sairaalta. Silloin pitäisi ehkä jo miettiä, onko aihetta huoleen ja suojautumiseen.
        --------------------------------------------------

        Kuinka voit hermostua jostain kirjoittajasta noin pahasti, että jaksat jankuttaa ja hakata päätäsi seinään samalla asialla päivästä toiseen?

        Tommoinen kirjoittelu on jo vienyt sinulta kaiken asiallisen uskottavuuden lukuunottamatta yhtä ainoaa palstan pässinpäätä, ja sinä vaan sitkeänä sissinä jatkat!


      • Jorma Laitinen
        uskomatonta kirjoitti:

        Kuinka voit hermostua jostain kirjoittajasta noin pahasti, että jaksat jankuttaa ja hakata päätäsi seinään samalla asialla päivästä toiseen?

        Tommoinen kirjoittelu on jo vienyt sinulta kaiken asiallisen uskottavuuden lukuunottamatta yhtä ainoaa palstan pässinpäätä, ja sinä vaan sitkeänä sissinä jatkat!

        Ensin syytät minua, että leikkelen toisten kirjoituksia tarkoituksellisesti. Kun huomasin, että minun copy/pastesta oli vahingossa jäänyt loppuosa pois ja korjasin virheeni, niin nyt syytät minua siitäkin.
        Ymmärrän, että sinulla on vainoharhoja ja näät kaikkialla mörköjä, mutta joku tolkku pitäisi olla.


      • tarkoituksella
        Jorma Laitinen kirjoitti:

        Ensin syytät minua, että leikkelen toisten kirjoituksia tarkoituksellisesti. Kun huomasin, että minun copy/pastesta oli vahingossa jäänyt loppuosa pois ja korjasin virheeni, niin nyt syytät minua siitäkin.
        Ymmärrän, että sinulla on vainoharhoja ja näät kaikkialla mörköjä, mutta joku tolkku pitäisi olla.

        Ainahan sinä käytät kaikesta vain sen, joka näyttää sinun kannaltasi hyvältä. Ei tämä ollut ensimmäinen rajattu lainaus.


    • Nyt on

      Kokoomuslaiset punikkien kasvatit.

      Klovni kirjoittaa nimimerkillä Näin on.

      Ei kannata vastata, kun molemmat on eroitettu Keskustasta luottamuspulan takia.
      Rassaavat huvikseen.

      • näin se on

        Siis poliittisesti ajatellen keskustaa syöviä(kepu-) loisia molemmat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe