Mikä aitapensas kasvaa nopeimmin n. 2,0 metrin korkuiseksi? Naapureiden rajoilla ei ole tällä hetkellä minkäänlaista näköestettä. Orapihlajaa en halua sen piikkisyyden vuoksi ja lauta-aidan maksimikorkeudeksi sallitaan vain 1,2 metriä.
Nopeimmin kasvava
3
193
Vastaukset
- justy
Pajut kasvaa nopeasti. Mutta jos meinaat katsella aitaa pitempään kuin pari vuotta, voisin reilusti suositella katselemaan kasvin muulla perusteella kuin nopea kasvuisuudella. Rakenna vaikka se aita väliaikaisesti, jotta kasvit kerkee kasvamaan siinä samalla. Ihmetellen olen seurannut ihmisten intoa saada nopeaa suojaa kasveilla ja sitten sinne on istutettu terijoensalavaa, mikä on nopea kasvuinen, mutta tarvitsee paljon tilaa, mistä sitten seuraa monenlaisia ongelmia, kun salava kasvaa.
Oikean kokoinen kasvi oikeaan paikkaan niin ei tarvi sitten jälkikäteen enää korjailla. Mutta jos haluaa itselle harrastusta nii terijoensalavasta sitä saa! - Eedenistä itään
Koripajua voisi istuttaa. Riippuu maaperästä, mikä kasvi sopii.
- Kokemusta ja malttia
Mieti tarkkaan mitä otat, ettei tule liian isoa. Suosittelen pientä ja on valinnan varaa. Siis maltti on valttia!!! Menee pari kolmevuotta kun kasvatatte aidan (esim.2m korkea) mutta on sitten hyväkin ja kaikille mieleinen. Älä hätäile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890