MIELIKUVITUSOLENTOKO?

Tänä aamuna perkkasin pöytälaatikkoani etsien hukkaamaani pientä suurennuslasiani, eikä sitä tuntunut löytyvän mistään. Rukoilin etsiessäni lasia, että sen löytäisin, niin katsoin silmäyksen verran muualle, ja sitten katsoin ihan
lähelle sitä paikkaa, missä yleensä pidän suurennuslasia, niin se lasi oli siinä, ja ihan taakuuvarmasti olin katsonut samaan paikkaan missä lasi nyt oli hetkeä aiemmin, eikä lasi ollut silloin siinä!

No jos kolmiyhteinen Jumala, jossa on Isä, Poika Jeesus ja Pyhä Henki, on
mielikuvitusolento, niin kuinka hän silloin voisi tehdä, että kun silmäykseni kävi muualla sen jonkun pienen silmäyksen ajan, niin silloin hän vain teki, että se
suurennuslasi ilmestyi siihen paikkaan, mistä sen löysin?


Ja minähän olen uskossa tuohon kolmiyhteiseen Jumalaan, kun melkein 26
vuotta sitten otin Jeesuksen vastaan Vapahtajanani ja lähdin seuraamaan häntä; eli olen uskossa kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, olen oppinut tuntemaan kolmiyhteistä Jumalaa näinä vuosina, mutta en ole täydellinen, vaan
Jumalan tuntemisessa riittää opiskeltavaa loppuelämäksi, ja kun on päässyt
Taivaaseen, niin sielläkin edelleen opitaan tuntemaan Jumalaa lisää.

6

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolonpaikkaviimeinen

      Jos vasen kätesi ei ole muistanut mitä oikeasi tekee toisaalla niin saattaapa hyvinkin olla että mielenleikit temppuilevat ja saavat luulemaan aina tuollaisia, mutta ota positiivisena kokemuksena vaan juttu, kyllä Jumala jotain sulle kadottamallasi luupilla viestitteleepi. Itse olen huomannut kun kuljen jokin itsestäänselvä esine kädessä vaikka lasi tai kännykkä niin kuinka usein se löytyykin varmasti sieltä viimeisimmän nurkan viimeisimmästä kolonpaikasta syystä juuri kun vasen käsi ei muista mitä oikea tekee.

    • huh huh

      On se hienoa että jumalalla on prioriteetit kohdallaan.
      Samaan aikaan kun kymmenet miljoonat lapset kuolee nälkään, etsii jumala sun suurennuslasia.

      • KTS (Ei kirj.)

        Joillekin Jumala on näköjään eräänlainen kotiapulainen...

        Tai sitten Jumala delegoi tämän tehtävän paikalliselle kotitontulle, joka on huomattavasti todennäköisempi vaihtoehto.


    • 39%%%

      Nämä kadonneitten tavaroiden löytymiset rukouksen kautta ovat varmasti yleisimpiä rukousvastauksia. Joskus esine todella on kuin näkymätön, vaikka kuinka hakisi, ei löydy. Kun rukoilee: tuossahan se onkin!

      Joskus olen rukouksessa "saanut ajatuksen", kuin neuvon, että katso tuolta. Esine on löytynyt, jotain muuta, kuten muutama mainoslehti oli tullut esineen päälle. Samoin on esim. katoavien paperien, reseptien, laskujen kanssa.

      Monesti on kysymys omasta huolimattomuudesta, mutta sitten tuntuu olevan todella demonista kiusantekoa, jonka tarkoitus on hermostuttaa, kiusata, kuluttaa uskovan mielenrauhaa: jatkuvasti katoavia esineitä, jotka sitten rukouksen voimasta yhtäkkiä ovat aivan edessä, siinä, missä niiden pitikin olla.

      Monia muitakin arkielämän harmeja voi voittaa rukouksen avulla.

    • Pieni ---> suuri

      Jumala on suuri, niin suuri että hän ei pidä meidän mielestä pieniä asioita ollenkaan mitättöminä. Iloitse vain suurennuslasista! Pienien asioiden kautta Hän tekee suuria, niinkuin tuo löytynyt esinekin tekee! Koin että tuolla on sinulle profetaalinen merkitys, joten pidä vain merkillä mitä Jumala tekee!

    • Etsivä löytää

      Hienoa, että sait vastauksen ja löysit etsimäsi.

      Minä olin hukannut pyöränavaimeni. Etsin kaikki mahdolliset laukut ja takintaskut ja avainkaapit ym. moneen kertaan läpi. Harmittelin kovasti asiaa, koska pyörä oli lukossa, lukko kiinteä sellainen ja vara-avainta ei olemassa, joten lukko olisi pitänyt melko uudesta pyörästä särkeä. Rukoilin jonkun hätäisen rukouksen viikkoja kestäneen etsimisen turhauttamana. Sitten tapahtui kummia. Yhtenä päivänä, kun kävelin juuri siitä eteisestä pois, jossa eniten olin päivien aikana avainta etsinyt, kuulin takanani kilahduksen ja kun käännyin katsomaan, niin siinä se pyöränavain oli keskellä lattiaa.Kyllä olin iloinen ja hämmästynyt asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe