Niin mitä mieltä olette Holtarin hankinnoista.Ei kovin paljon hurraamista ole.Onko kaveri menttänyt otteensa vai onko tosiaan niin että markkinoilla ei parempaa ole ollut?Kaiken huippu oli NHL-avut jolloin Jyppi pelasi kauden huonointa kiekkoa ja menetti runkosarja voiton.
Holtarin hankinnat
8
130
Vastaukset
- holtarifani
Luoman hankinta malmivaaran tilalle on ihan hyvä liike. Hyökkäysvoimaa tulee lisää.
- JYPPIII
Luoma ja Löfman ovat hyviä hankintoja molemmat auttavat Jypin ylivoimaa.
http://www.jypliiga.fi/uutiset/mikko-luoma-ja-anssi-lofman-jypin-hurrikaanipaitaan
Vielä pitäis hankkia yksi kovanluokan maalintekijä ja ehkä puolustaja.Minusta nyt pitäis määrän sijasta panostaa laatuun hankinnoissa ja nostaa omia Akatemiasta liiga joukkueeseen.Tosin uskon että Virtanen näin tekeekin.Minusta Jypissä pitäisi kierättää enemmänkin porukkaa akatemian kautta ja näin tehdä enemmän kilpailua liigapaikoista,niin kuin NHL:ssäkin tehdään.Terve kilpailu on hyvästä ja laittaa pelaajat pelaamaan parastaan joka hetkeen.Viime kaudella varsinkin tuntui että kummallista haluttomuutta oli pelissä ajoittain,tähän vois auttaa kun jokin uusi kaveri Akatemian puolelta painaisi joka vaihdon sata lasissa. - Jypinkylä
Jyp hankkimassa yhden kotimaisen huipun sekä julkistaa jatkosopimuksen. Lehdistötilaisuus toukokuun alussa.
Janne Pesonen? Jarkko Immonen? Jori Lehterä? ( en siis tarkoita kaikki noista vaan joku voisi olla mahdollinen)
Jonne Virtanen? Jyrki Välivaara? - JYPPIII
Toivottavasti ei Janne Pesonen,kun ei ole mikään huippu,mutta nuo kaksi on.
- jyp1
Jatkoajan keskustelupalstalla huhuiltu Janne Pesosta ja Matias Porselandia jypiin.
- Jari Tyni
Risto Kurkinen on vahvoissa hallihuhuissa liitetty jypin ensi kauden kokoonpanoon.
- JYPPIII
Ei huono idea,vois opettaa kuinka niitä maaleja oikein tehtiinkään.
- JYPPIII
No, no Tuppurainen tuli ja mitä touhua Jonne?meinaa pelata Jypissä ja Ifkissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798