Suomessakin tunnettu profeetta Marie Licciardo kuluu tähän ryhmään - näyttäisi toimivan ainakin Australiassa. Sivulla on viittaus muutamiin seurakuntiin, onkohan kyseessä näiden perustama järjestetö. Ken tietäisi ?
Lights In The World Ministries
51
1341
Vastaukset
- Mikä henki?
Tähän asiaan on turha puuttua muiden kuin niiden, joilla on kokemusta tästä ihmisestä ja hänen toiminnastaan. Yli 10v. kiertänyt kesäisin Suomessa, joten hänet tunnetaan ja aina kutsutaan uudelleen.
Omituista on se, että yksittäisistä ihmisistä annetaan näillä sivustoilla puhua pahaa kuinka paljon tahansa. Ei poistu aloitukset.
Mutta hyvää kirjoitettaessa, silloin Herran palvelijan nimikin on mainosta. Siis pelkkä nimi myönteisen kirjoituksen yhteydessä. Tässäpä kokeeksi suomalaisia nimiä, jotka vaarallisia, koska opettavat Raamatullisesti. Suonto, Meller, Turunen ym..
Siitä Jeesuksen Kristuksen omat tietää, mikä henki vaikuttamassa näillä palstoilla. - ....
Marie on Jumalan palvelija, useilla armolahjoilla varustettu. Puhun kokemuksesta ja monien p:sta.
No mutta onhan Australiassa se yksikin vara-Jeesus!
http://www.aj-miller.com/- Analyytikko2013
Jooes hyvä, oletko varma että olet oikealla foorumilla. Täällä on joko intohimoisia kannattajia tai sitten kyynikkoja. Moelmmille ryhmille esittämäsi kysymys liennee täysin toisarvoinen.
Kehoitan ottamaan yhteyttä seurakuntiin, joissa kyseinen julustaja toimii tai sitten menet ko tilaisuuksiin ja esität kysymyksen henkilölle itseleen. Se lienee asiallisinta. - hehhehheheeee
Tällä sivustolla kuuluu aina ensin sanoa, että väärä profeetta. Ei eksytä. Asiasta ei tarvitse olla tietoinen lainkaan, mutta sanoa pitää ed.sanat. Ihme kyllä, nyt olin eka.
Hyvä minä. - Sedus
Jos on toiminut Suomessa 10 vuotta, on se jo aika hyvä suositus !
- ncx-fjkd
Yli 10v. muistaakseni 14v. ja joka kesä kiertää Suomea. Suosittu täti. Puhun kokemuksen suurella rintaäänellä.
- Sedus
Kiitos täsmennyksestä. Hyvä että joku on uskollinen tehtävässään. Pitää varmaan tutustua, mutta missä häntä voi kuulla ?
- ....
Googleta. Jospa sieltä jostakin löytyisi tapahtumia.
- Herran henki...
Hän on Herran nöyrä palvelija. Jokunen vuosi sitten täällä sivustolla samanlaisen hyökkäyksen kohteena kuin Meller ja Jalovaarakin.
Oikeastaan hyvä merkki, sillä pahakin tietää pahimmat vastustajansa. - Check10
Hyvä nimimerkki "Herran henki". Kun luin tämän keskusteluketjun alusta lähtien, huomioni kiinnittyi siihen että aivan alussa oli asiallinen kysymys - ei nähdäkseni pahan hyökkäys. Tietysti jos haluat asian niin tulkita.
Siis se alussa esitetty kysmys - lainaan nimimekkiä "Jooes" : Sivulla on viittaus muutamiin seurakuntiin, onkohan kyseessä näiden perustama järjestetö ?
Pitää olla myös itse tarkka kun lähtee toisia arvostelemaan. Varmaan hän nöyrä Herran palvelija, ei kait siitä ole kysymys. Kannattaa olla jatkossa tarkempi. - Herran henki...
Herran henki puhuu toisesta ketjusta, samasta asiasta. Lukaise.
- Check10
Anteeksi, mutta onko ns. uskovien keskustelu aina tällä tasolla. Parasta poistua hiljalleen toisaalle. Taisin erehtyä pahasti tästä kanavasta, toivottavasti en itseään uskoviksi kutsuviksi. Siis riitelevätkö uskovat aina tällä tavalla - kovasti kovasti olen ihmeissäni.
PS. Mitähän ketjua tarkoitat ? Jos nyt edes saan ja uskallan edes kysyä... - Henki vaan
Anteeksi, tota noin, jotta tuota, että silleen... Jos tsiikaat ton linkin ekaks, mä venttaan, että onnistuiko.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8228121- Anonyymi
"Anteeksi, tota noin, jotta tuota, että silleen.."
Tässä on se, mitä suomalaiset osaa! Ei mitään asiaa, kunhan hörähdellään kuin hölmöt sonnit!
- Check10
OK, löytyi. Täytyy jossain vaiheessa paremmin vilkaista - heti kun tulee sopivasti aikaa...
- Check10
Menee ihan sanattomaksi. Mistähän tässä loppujen lopuksi on kysymys, se kyllä jää minulle epäselväksi. Toki mielipiteet saavat vaihdella, kuten nyt eduskunnassa tehdyssä turkistarhauskysymyksessä on käynyt. Mutta mikä tässä on on se asian ydin - se kiinstaisi tietää.
- Asian ydin on...
Jutska on se ymmärtääkseni, että onko Marie Licciardo luotettava ihminen, Herran asialla armolahjoineen, vai huijari ja rahastaja, siis kerää rahaa ja rikastuu. (se on täällä kielletty, se rikastuminen, kateus jyllää)
Vakiintunut käytäntö on myös se, että tuntematta asiaa tai ihmistä, sanotaan heti, huijari ja lisätään kaikki amerikan saarnaajat listaan lisäksi. Rikkaus on synti suurimmasta päästä täällä. Vaikka olisi perinyt mitä, niin huijaamalla ne on saatu. Lopuksi vielä varoitus ei eksytä.
Nämä käytännöt on hyvä oppia, jos aikoo palstalla pyöriä.
Ystävällisesti vaan. - -----
Tulikohan Check10 ed. selityksestä hullua hurskaammaksi?
Oli sellainen jutska- meinaan. - Check10
"Nämä käytännöt on hyvä oppia, jos aikoo palstalla pyöriä"
1. Jos teet työtä, tienaat elantosi. Jos teet sen hyvin, tienaat paremmin.
2. Jotkut aivan varmasti ovat kateellisisa - aina. Mutta et kait sen takia lopeta työtäsi.
3. Jos teet työsi lakien mukaan, kaikki menee varmasti hyvin.
4. Joku kutsuu sinua huijariksi - joskus. Mutaa et kait sen takia jätä työtäsi.
Koetan pysyä oman elämäni kartalla, mutta ilmeisesti eväät eivät aivan riitä tälle palstalle. Mutta mikä se pointsi nyt oli - ihan noin kansanomaisesti. - Check10
Jäin miettimään mikä tekee asian niin vaikeaksi.
Kun keskustellaan asiasta, pitää ottaa niistä ja taustoista ensin selvää, kuunnella vastapuolen käsitystä ja olla pitkäjänteinen. Asiat eivät selivä yleensä hetkessä. Joskus voi huomata myös sen, että joutuu muuttamaan omia käsityksiään.
On paljon helpompi mennä suoraan henkilökohtaisuuksiin. Silloin ei tarvitse kuunnella muita, riittää kun tarpeeksi voimakkaasti tuo omat mielipiteet esiille.
Luulen että Jeesus kunnioitti muita. Tämän kun kanavalla liikkuvat uskovat muistasivat. Sitä ainakin noin lähtökohtisesti odotin, kun aloin keskustelun.- Asian ydin
Sanon amen kirjoituksellesi. Juuri siten toimitaan normaalisti.
Täällä on muutamia Jeesuksen opetuslapsiakin kirjoittelemassa kauniisti, mutta...
Käytännön toiminta tulee hyvin esille tekstissäsi.
"On paljon helpompi mennä suoraan henkilökohtaisuuksiin. Silloin ei tarvitse kuunnella muita, riittää kun tarpeeksi voimakkaasti tuo omat mielipiteet esiille".
- Asian ydin
Anteeksi nyt, mutta ei tällä palstalla puhuta kansanomaisesti. Ei ymmärretä edes mitä se sana" kansanomaisesti", tarkoittaa. Ei edes hypoteettisesti olla kartalla, puhumattakaan vallan empiirisesti.
Hyviä ovat nuo mainitsemasi 4 teesiä, mutta ei ihan ensimmäisinä tule mieleen tämän palstan ideologiaksi.
Tosin itsellänikin oli nuorempana juuri mainitsemasi arvot ja asenteet, mutta nyt olen sopeutunut.
Niin, että mikä nyt avuksi? - kulkevainen68
Marie Licciardo kaatuu tai seisoo oman herransa edessä?!Niin se on, poijaat ja tytön tylleröt! Aamen!
room.14:4. Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään. - Asian ydin
Marie on Herran palvelija. Puhun kokemuksesta, en tulisi mieleenkään" tuomioita" lueskella.
- Ajatus
Palvelija siis kertoo jotain osaamisestasi, luonteestasi ja elinympäristöstäsi - osaa osuu kohdalle ja osa menee huti.
Mutta profetia - se on nähdäkseni ihan eri juttu !!! - MarieHerranpalvelija
Beyerin tulkinta: palvelija lähimmäisen rakkaudesta
Sanan diakonos yhteydessä keskustellaan usein myös sen sukulaissanojen diakonia ja diakonein merkityksestä. Diakonia käännetään tavallisesti 'palvelu' ja siihen pohjautuu käsite diakonia. Diakonein taas on verbi, jonka on yleensä katsottu tarkoittavan 'palvella'.
Sanojen tulkinnan kannalta keskeisenä on pidetty H. W. Beyerin artikkelia sanakirjassa Theologisches Wörterbuch zum Neuen Testament (1935). Beyer korosti merkityseroa, joka sanoilla diakonein, diakonia ja diakonos hänen mukaansa oli Uudessa testamentissa muuhun kielenkäyttöön verrattuna. Beyer katsoo, että sanojen alkuperäinen merkitys oli 'pöytäpalvelu, pöytäpalvelija'. Hänen mukaansa kreikkalaiset eivät arvostaneet palvelua ja näin myös kyseisiin sanoihin liittyi alhaisen aseman sävy.
Uuden testamentin kohtiin Mk. 10:45 ja Lk. 22:27 tukeutuen hän näki, että Jeesus muutti palvelun arvon päinvastaiseksi. Beyerin mukaan tämä muutos vaikutti myös sanojen merkitykseen. Hän katsoo, että sanat tarkoittavat Uudessa testamentissa rakkauden motivoimaa lähimmäisistä huolehtimista. Tämän kaltaiset tulkinnat ovat esiintyneet myös muilla tutkijoilla 1900-luvulla.- ------
Profetointi tapahtuu armolahjoilla.
- Ajatus
Suomessa on kirkon ja vapaissa suunnissa lukuisia palvelijoita, jotka käyttävät itsestään nimeä evankelista, opettaja jne. Joku näistä tunnetuista henkilöistä voi varmaan profetoida puheen, keskustelujen tai rukouksen aikana.
Aiemmin ei ole tullut vastaan, että joku kuitenkaan käyttäisi itsestään sanaa profeetta. Olisi mielenkiintoista kuulla nimiä ! - Tiedä sitten
Tiedä sitten, että käyttääkö ihminen itse sanaa profeetta, vai onko nimen muut antaneet hänelle, mutta Marie Licciardon yhteydessä kuulee sanan profeetta.
Se lienee armolahja, joka toimii voimakkaasti hänellä. Rukouspalvelussa hänellä on henk.koht. sana jokaiselle. Oikein tuli minunkin asiani, eikä varmasti itse tiennyt minusta mitään. - Check10
Anteeksi jo alkuun että en tunne uskonnollista terminologiaa.
Nimimerkki "Tiedä sitten" kertoi : "Oikein tuli minunkin asiani, eikä varmasti itse tiennyt minusta mitään". Siis sinulle kerrottiin asioita jo tiesit esim. olet taitvava käsistäsi (löysin Googlettamalla tällaisin ns profetian). Mitä tämä oikeastaan hyödyttää ?
Mutta eikö se profetia ole ikäänkuin visio siis kuva siitä mitä tulet tekemään tai mitä tulee tapahtumaan. - Anteeksi/tiedä...
Sukuni asioita menneisyydestä ja tulevaa minulle.
- Check10
Katsoin Youtubesta : "Ed meets Prophetess Marie Licciardo".
Hyvä jos sait tietoa, mutta minua ei suoralta kädeltä tuo edellä mainittu clippi vakuuttanut. Ymmärrän ettei kukaan näden varassa elä, mutta siltikin. - Voitko kertoa
Jos Licciardo on toiminut 10-14 vuotta Suomessa, luulisi näitä profetioita olevan paljon. Jaq varmaan niitä on nauhoitettukin tovin aikaa.
Voiko joku kertoa miten profetiat ovat toteutuneet ? Eikö se ole se mittari. - Kerron...
Voin kertoa. Marie ei ole profetoinut tilaisuuksissa, jossa olen ollut, yleisesti, vaan rukouspalvelussa rukoiltuaan yksilölle. Siinä tulee niitä tiedon sanoja ja profetioita rukoiltavalle ja hänen elämäänsä koskien. Tilaisuuden alussa Marie opettaa Raamatun sanaa, kuten pastorit ainakin.
Lukekaa vaan mistä haluatte ja mitä haluatte, sama koskee sitten sitä, että mitä uskotte. Tietääkseni ei ole maailmassa yhtään ihmistä, josta kaikki olisivat samaa mieltä. Minulla on vaan minun kokemus ja toisten mielipiteet, jotka samanlaisia. - Check10
Kiitos "Kerron" hyvästä vastauksesta.
Nyt tuli taas uusi asia, "tiedon sanat". Jos joku vosi ystävälliesti kertoa jotain niiden merkityksestä. Mutta ilmeisesti ne ovat eri asia kuin "profetian sanat", kun ne näin erotellaan tosistaan. - Sanaristikko
ja tietysti myös epätiedon sanat
- Jooes
Kiitos mielenkiintoisesta kesksutelusta. Olin aluperin kiinnostunut "Lights In The World Ministries", se kun minulle uusi tässä hengellisessä kentässä.
Keskustelu näytti yllätykseseni keskittyvän Mare Licciardon ympärille, se ei ollut alkuperäinen tarkoitus. Marie lienee vain yksi tämän järjestön puhujista.
Kiitos velä kerran, vaikka en vastausta missään vaiheessa saanutkaan.
Case is closed. - joo,joo
Kiitos vaan. Kuka niitä kaikkia järjestöjä tuntee? Siitä puhutaan , joka tunnetaan ja se oli tällä kertaa Marie, sen järjestön jäsen.
- Sarkastiko
Ja ainoa jäsen !
- Jämävaari
Taitaa olla Suomessa asuva aussi. Siksi liikkuu Suomessa.
- TietoaKysyvä
Pitääkö hän edelleen puhetilaisuuksia Suomessa. Asun etelä-Suomessa ja menisin ihan mielelläni kuulemaan kyseistä puhujaa. Onkohan nämä makusllisia vai maksuttomia tilaisuuksia ?
- juuu-leee
Tilaisuudet aina maksuttomia. Kuten kaikissa muissakin tilaisuuksissa kerätään kolehti, jolla katetaan myös kuluja. Keväällä oli täällä, katsotaan syssymmällä.
- TietoaKysyvä
Joten tarkempaa aikataulua tilaisuuksien ajoista ja paikoista ei ilmeisesti ole vielä saatavilla. Ilmotetaanko näistä lehdissä, netissä ? Syksyä kohtihan tässä kokon ajan mennään.
- Ei tietoa
Nettiin on ilmoittelut aiemmin laitettu. Nyt ei kuitenkaan kesäkuun jälkeen ole tietoa Marien liikkeistä. Lieneekö Ruotsissa, sillä sielläkin liikuskelee kesäisin.
- Anonyymi
Oli kuulemma opettanut, että enkeleillä ei ole omaa tahtoa.
Näin sanoo Raamattu.
2.Pietarin kirje:
2:4 Sillä ei Jumala säästänyt enkeleitä, jotka syntiä tekivät, vaan syöksi heidät syvyyteen, pimeyden kuiluihin, ja hylkäsi heidät tuomiota varten säilytettäviksi. >> Jakeen lisätiedot
2:11 vaikka enkelitkään, jotka väkevyydeltään ja voimaltaan ovat suuremmat, eivät lausu heitä vastaan herjaavaa tuomiota Herran edessä.
Juudaan kirje:
1:6 ja että hän ne enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, vaan jättivät oman asumuksensa, pani pimeyteen iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon;
1:9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sanoo Raamattu.
2.Pietarin kirje:
2:4 Sillä ei Jumala säästänyt enkeleitä, jotka syntiä tekivät, vaan syöksi heidät syvyyteen, pimeyden kuiluihin, ja hylkäsi heidät tuomiota varten säilytettäviksi. >> Jakeen lisätiedot
2:11 vaikka enkelitkään, jotka väkevyydeltään ja voimaltaan ovat suuremmat, eivät lausu heitä vastaan herjaavaa tuomiota Herran edessä.
Juudaan kirje:
1:6 ja että hän ne enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, vaan jättivät oman asumuksensa, pani pimeyteen iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon;
1:9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"" Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa "
Missä tämä riiitelykohta raamatussa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa "
Missä tämä riiitelykohta raamatussa?Juudaksen kirje 1 jae 9
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juudaksen kirje 1 jae 9
Daniel 11
39 Ja hän on niille, jotka häntä auttavat Maosimia vahvistamaan, sen muukalaisen jumalan kanssa, jonka hän valinnut on, suuren kunnian tekevä. Ja asettaa heitä monen herraksi ja jakaa heille maan palkaksi.
40 Ja lopun ajalla pitää etelän kuninkaan hänen kanssansa puskeleman. Ja pohjoisen kuninkaan pitää äkisti karkaaman häntä vastaan rattailla, ratsasmiehillä ja monella haahdella. Ja hänen pitää maakuntiin sisälle menemän ja haaskaaman ja vaeltaman lävitse.
41 Ja ihanaan maahan tuleman, ja monta pitää lankeeman. Mutta nämät pitää hänen kädestänsä pääsemän: Edom, Moab ja Ammonin lasten esikoiset.
42 Ja hänen pitää kätensä maakuntiin ojentaman ja ei Egyptinkään maan pidä häneltä pääsemän.
43 Vaan hänen pitää omistaman itsellensä kullan ja hopian ja kaiken Egyptin tavaran. Lybian ja Etiopian pitää häntä seuraaman.
44 Mutta sanoma idästä ja pohjasta pitää häntä peljättämän. Ja hän käy ulos suuressa vihassa monta kadottamaan ja hukuttamaan.
45 Ja hänen pitää majansa asettaman kahden meren välille, sen ihanan pyhän vuoren tykö siihen asti kuin hänen loppunsa tulee, ja ei kenkään häntä auta.
Daniel 12
1 Silloin nonsee suuri päämies Mikael, joka sinun kansas lasten edessä seisoo, sillä surkia aika on tuleva, jonka kaltaista ei ikänä ole ollut sittekuin ihmiset rupesivat olemaan, hamaan tähän aikaan asti. Sillä ajalla sinun kansas vapahdetaan. Kaikki, jotka kirjassa kirjoitetut ovat.
2 Ja monta, jotka maan tomussa makaavat, heräävät , muutamat ijankaikkiseen elämään, ja muutamat ijankaikkiseen pilkkaan ja häpiään.
3 Mutta opettajat paistavat, niinkuin taivaan kirkkaus, ja jotka monta opettavat vanhurskauteen, niinkuin tähdet alati ja ijankaikkisesti.
4 Ja sinä Daniel, peitä nämät sanat ja sulje kirjaan hamaan viimeiseen aikaan asti. Siloin pitää sen tykö monta tuleman ja suuren ymmärryksen löytämän.
5 Ja minä Daniel näin ja katso, kaksi muuta seisoi siellä, toinen tällä virran reunalla ja toinen toisella virran reunalla.
6 Ja hän sanoi sille miehelle, joka oli liinaisilla vaatteilla puetettu, joka seisoi ylempänä virtaa: Koska näiden ihmetten loppu tulee?
7 Niin minä otin hänestä vaarin, joka liinaisilla vaatteilla puetettu oli, joka seisoi ylempänä virtaa. Ja hän nosti oikian ja vasemman kätensä taivaasen päin ja vannoi sen kautta, joka ijankaikkisesti elää, että sen pitää ajan, ja muutamat ajat ja puolen aikaa viipymän. Ja kuin pyhän kansan hajoitus saa lopun, silloin kaikki nämät tapahtuvat.
8 Minä tosin kuulin tämän, vaan en minä ymmärtänyt. Ja minä sanoin: Herra, mitä näiden lopulla tapahtunee?
9 Mutta hän sanoi: Mene Daniel, sillä se on peitetty ja suljettu hamaan viimeiseen aikaan.
10 Monta puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pitävät jumalattoman menon ja jumalattomat ei näitä tottele, mutta ymmärtäväiset ottavat näistä vaarin.
11 Ja siitä ajasta, kuin se jokapäiväinen uhri on otettu pois ja hävityksen kauhistus sinne pannaan, on tuhannen kaksisataa ja yhdeksänkymmentä päivää.
12 Autuas on, joka odottaa ja ulottuu tuhanteen kolmeensataan ja viiteen päivään neljättäkymmentä.
13 Mutta sinä mene pois, siihen asti kuin loppu tulee ja lepää, ettäs nousisit sinun osaas päiväin lopulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daniel 11
39 Ja hän on niille, jotka häntä auttavat Maosimia vahvistamaan, sen muukalaisen jumalan kanssa, jonka hän valinnut on, suuren kunnian tekevä. Ja asettaa heitä monen herraksi ja jakaa heille maan palkaksi.
40 Ja lopun ajalla pitää etelän kuninkaan hänen kanssansa puskeleman. Ja pohjoisen kuninkaan pitää äkisti karkaaman häntä vastaan rattailla, ratsasmiehillä ja monella haahdella. Ja hänen pitää maakuntiin sisälle menemän ja haaskaaman ja vaeltaman lävitse.
41 Ja ihanaan maahan tuleman, ja monta pitää lankeeman. Mutta nämät pitää hänen kädestänsä pääsemän: Edom, Moab ja Ammonin lasten esikoiset.
42 Ja hänen pitää kätensä maakuntiin ojentaman ja ei Egyptinkään maan pidä häneltä pääsemän.
43 Vaan hänen pitää omistaman itsellensä kullan ja hopian ja kaiken Egyptin tavaran. Lybian ja Etiopian pitää häntä seuraaman.
44 Mutta sanoma idästä ja pohjasta pitää häntä peljättämän. Ja hän käy ulos suuressa vihassa monta kadottamaan ja hukuttamaan.
45 Ja hänen pitää majansa asettaman kahden meren välille, sen ihanan pyhän vuoren tykö siihen asti kuin hänen loppunsa tulee, ja ei kenkään häntä auta.
Daniel 12
1 Silloin nonsee suuri päämies Mikael, joka sinun kansas lasten edessä seisoo, sillä surkia aika on tuleva, jonka kaltaista ei ikänä ole ollut sittekuin ihmiset rupesivat olemaan, hamaan tähän aikaan asti. Sillä ajalla sinun kansas vapahdetaan. Kaikki, jotka kirjassa kirjoitetut ovat.
2 Ja monta, jotka maan tomussa makaavat, heräävät , muutamat ijankaikkiseen elämään, ja muutamat ijankaikkiseen pilkkaan ja häpiään.
3 Mutta opettajat paistavat, niinkuin taivaan kirkkaus, ja jotka monta opettavat vanhurskauteen, niinkuin tähdet alati ja ijankaikkisesti.
4 Ja sinä Daniel, peitä nämät sanat ja sulje kirjaan hamaan viimeiseen aikaan asti. Siloin pitää sen tykö monta tuleman ja suuren ymmärryksen löytämän.
5 Ja minä Daniel näin ja katso, kaksi muuta seisoi siellä, toinen tällä virran reunalla ja toinen toisella virran reunalla.
6 Ja hän sanoi sille miehelle, joka oli liinaisilla vaatteilla puetettu, joka seisoi ylempänä virtaa: Koska näiden ihmetten loppu tulee?
7 Niin minä otin hänestä vaarin, joka liinaisilla vaatteilla puetettu oli, joka seisoi ylempänä virtaa. Ja hän nosti oikian ja vasemman kätensä taivaasen päin ja vannoi sen kautta, joka ijankaikkisesti elää, että sen pitää ajan, ja muutamat ajat ja puolen aikaa viipymän. Ja kuin pyhän kansan hajoitus saa lopun, silloin kaikki nämät tapahtuvat.
8 Minä tosin kuulin tämän, vaan en minä ymmärtänyt. Ja minä sanoin: Herra, mitä näiden lopulla tapahtunee?
9 Mutta hän sanoi: Mene Daniel, sillä se on peitetty ja suljettu hamaan viimeiseen aikaan.
10 Monta puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pitävät jumalattoman menon ja jumalattomat ei näitä tottele, mutta ymmärtäväiset ottavat näistä vaarin.
11 Ja siitä ajasta, kuin se jokapäiväinen uhri on otettu pois ja hävityksen kauhistus sinne pannaan, on tuhannen kaksisataa ja yhdeksänkymmentä päivää.
12 Autuas on, joka odottaa ja ulottuu tuhanteen kolmeensataan ja viiteen päivään neljättäkymmentä.
13 Mutta sinä mene pois, siihen asti kuin loppu tulee ja lepää, ettäs nousisit sinun osaas päiväin lopulla.1 Juudas, Jesuksen Kristuksen palvelia, mutta Jakobin veli, niille kutsutuille, jotka Isässä Jumalassa pyhitetyt ovat ja Jesuksessa Kristuksessa vapahdetut:
2 Laupius ja rauha ja rakkaus lisääntyköön teille!
3 Te rakkaat! että minulla oli suuri ahkeruus teille yhteisestä autuudesta kirjoittaa, pidin minä sen tarpeellisena teitä kirjoituksella neuvoa, että te uskon puolesta kilvoittelisitte, joka kerta pyhille annettu on.
4 Sillä muutamat ihmiset ovat luikahtaneet sisälle, jo muinen kirjoitetut tähän tuomioon, jumalattomat, jotka meidän Jumalan armon vetävät haureuteen ja kieltävät Jumalan, joka ainoa hallitsia on, ja meidän Herran Jesuksen Kristuksen.
5 Mutta minä tahdon teille muistuttaa, että te sen kerran tietäisitte, että koska Herra kansansa Egyptistä terveenä pelastanut oli, hukkasi hän sitte ne, jotka ei uskoneet.
6 Ja ne enkelit, jotka ei alkuansa pitäneet, vaan antoivat ylön kotonsa, on hän kätkenyt pimeyteen ijankaikkisilla kahleilla suuren päivän tuomioon asti,
7 Niinkuin Sodoma ja Gomorra ja ne lähikaupungit, jotka sillä muotoa kuin hekin huorin tehneet olivat ja muukalaisen lihan jälkeen menneet, ovat pannut muille opiksi, ijankaikkisen tulen vaivaa kärsimään.
8 Niin ovat myös nämät unennäkiät, jotka lihan saastuttavat, hallitukset katsovat ylön ja majesteetteja pilkkaavat.
9 Mutta Mikael, ylimmäinen enkeli, kuin hän perkeleen kanssa riiteli ja kamppaili Moseksen ruumiista, ei rohjennut sanoa sen pilkan tuomiota, vaan sanoi: Herra sinua rangaiskoon!
10 Mutta nämät pilkkaavat niitä, joista ei he mitään tiedä; vaan mitä he luonnon kautta tietävät niinkuin muut järjettömät eläimet, niissä he turmeltuvat.
11 Voi heitä! sillä he käyvät Kainin tiellä ja lankeevat Balaamin eksytykseen palkan tähden, ja hukkuvat Koren kapinassa.
12 Nämät ovat häpiäpilkut vieraana ollessansa teidän rakkaus-aterioissanne, jotka ravitsevat itsiänsä pelkäämättä: he ovat vedettömät pilvet, jotka tuulelta ajetaan ympäri, paljaat, hedelmättömät puut, kahdesti kuolleet, juurinensa reväistyt ylös;
13 Meren julmat aallot, jotka oman häpiänsä vaahtuvat; eksyväiset tähdet, joille pimeyden kauheus on ijankaikkisesti tähdelle pantu.
14 Niin on myös Enok, seitsemäs Adamista, senkaltaisista ennustanut ja sanonut: katso, Herra tulee monen tuhannen pyhäinsä kanssa,
15 Tekemään kaikkein tuomiota, ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia heidän seassansa, kaikkein heidän jumalattomain töittensä tähden, joilla he pahaa tehneet ovat, ja kaikkea sitä kovaa, jota ne jumalattomat syntiset häntä vastaan puhuneet ovat.
16 Nämät ovat napisiat ja valittajat, omain himoinsa jälkeen vaeltavaiset, ja heidän suunsa puhuu röyhkeitä sanoja ja he ihmettelevät ihmisiä hyödytyksen tähden.
17 Mutta te, rakkaat veljet, muistakaat niitä sanoja, joita ennen meidän Herran Jesuksen Kristuksen apostoleilta sanottiin:
18 Että viimeisellä ajalla tulevat pilkkaajat, jotka jumalattomissa himoissansa vaeltavat.
19 Nämät ovat ne, jotka eriseurat tekevät, lihalliset, joilla ei henkeä ole.
20 Mutta te, minun rakkaani! rakentakaat itsiänne teidän kaikkein pyhimmän uskonne päälle, Pyhän Hengen kautta, ja rukoilkaat, pitäin teitänne keskenänne Jumalan rakkaudessa,
21 Ja odottakaat meidän Herran Jesuksen Kristuksen laupiutta ijankaikkiseen elämään.
22 Ja pitäkäät se eroitus, että te muutamia armahtaisitte,
23 Mutta muutamia pelvolla autuaaksi tekisitte, ja temmatkaat heitä ulos tulesta, ja vihatkaat sitä lihalta saastutettua hametta.
24 Mutta hänelle, joka teidät voi viasta varjella ja asettaa nuhteetoinna kunniansa kasvoin eteen, riemulla,
25 Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sanoo Raamattu.
2.Pietarin kirje:
Juudaan kirje:
1:9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"Daniel 10
1 Persian kuninkaan Kooreksen kolmantena hallitusvuotena ilmoitettiin sana Danielille, jota kutsuttiin Beltsassariksi; ja se sana on totuus ja merkitsee suurta vaivaa. Ja hän ymmärsi sanan, ja hän käsitti näyn.
2 Niinä päivinä minä, Daniel, murehdin kolmen viikon päivät.
3 Herkullista ruokaa minä en syönyt, ei liha eikä viini tullut minun suuhuni, enkä minä voidellut itseäni öljyllä, ennenkuin kolmen viikon päivät olivat loppuun kuluneet.
4 Ensimmäisen kuun kahdentenakymmenentenä neljäntenä päivänä minä olin suuren virran, Hiddekelin, rannalla.
5 Minä nostin silmäni ja näin, ja katso: oli eräs mies, puettuna pellavavaatteisiin ja kupeet vyötettyinä Uufaan kullalla.
6 Hänen ruumiinsa oli kuin krysoliitti, hänen kasvonsa olivat kuin salaman leimaus, hänen silmänsä kuin tulisoihdut, hänen käsivartensa ja jalkansa kuin kiiltävän vasken välke; ja hänen sanojensa ääni oli kuin suuren kansanjoukon pauhina.
7 Ja minä, Daniel, yksin näin sen näyn, mutta miehet, jotka olivat minun kanssani, eivät näkyä nähneet; kuitenkin valtasi heidät suuri pelko, ja he pakenivat ja lymysivät.
8 Ja minä jäin yksin. Ja kun minä näin tämän suuren näyn, meni minulta kaikki voima; minun verevä muotoni muuttui kaamean näköiseksi, eikä minussa ollut voimaa mihinkään.
9 Ja minä kuulin hänen sanainsa äänen; ja kuullessani hänen sanainsa äänen minä vaivuin horroksiin kasvoilleni, kasvot maata vasten.
10 Ja katso, käsi kosketti minua ja ravisti minut hereille, polvieni ja kätteni varaan.
11 Ja hän sanoi minulle: "Daniel, sinä otollinen mies, ota vaari niistä sanoista, jotka minä sinulle puhun, ja nouse seisomaan, sillä minut on nyt lähetetty sinun tykösi". Ja hänen puhuessansa minulle tämän sanan minä nousin vavisten.
12 Ja hän sanoi minulle: "Älä pelkää, Daniel, sillä ensimmäisestä päivästä asti, jona sinä taivutit sydämesi ymmärrykseen ja nöyryyteen Jumalasi edessä, ovat sinun sanasi tulleet kuulluiksi; ja sinun sanojesi tähden minä olen tullut.
13 PERSIAN valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, MIIKAEL, YKSI ENSIMMÄISISTÄ enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö.
14 Ja minä tulin opettamaan sinulle, mitä on tapahtuva sinun kansallesi päivien lopulla; sillä vielä tämäkin näky koskee niitä päiviä."
15 Ja hänen näitä minulle puhuessansa minä käänsin kasvoni maahan päin ja olin ääneti.
16 Ja katso, olento, ihmislasten muotoinen, kosketti minun huuliani; silloin minä avasin suuni ja puhuin ja sanoin edessäni seisovalle: "Herrani, nähdessäni näyn valtasi minut tuska, ja minulta meni kaikki voima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882