Niin kyseisiä varsia on yhteensä 6 kpl, joista vaan 4 kuuluu ns. "takuukorjauksen" piiriin eli
maksat vain työn. Kahden korjauksen ulkopuolelle jäävän osuus n.550 joten hintoihinsa tulee kuitenkin. Mun mielestä myös nämä olis laskettava takuukorjauksen piiriin, eikä tyytyä tehtaan mielivaltaan. Koska on selvää että jos 4 menee väljäksi, niin ne väljistävät myös nämä 2. Olisko kellään tietoa/halua ryhtyä vääntämään kättä kyseisestä asiasta, eikä vaan mukisten tyytyä järjettömiin ratkaisuihin.
A4 ja etutukivarsien "takuukorjaus"
8
2126
Vastaukset
- lars
Korjautin oman A4:ni tuossa kamppiksessa ja Laakkosella sanottiin, sekä yhdessä toisessa Audi-huollossa, että kamppanjaan kuuluu etu-alatukivarret. Sen lisäksi käsittääkseni etupyöriä tukee alapuolelta myös taka-(ala) tukivarret jotka EIVÄT kuulu kamppikseen. Nuo tukivarret myös itse vaihdatin, hintaa tuli 247 euroa kun teetätin sen AD-varaosalla.
Sittenhän on vielä ylätukivarret edessä ja takana, eli yhteensä 8 tukivartta joista vain 2 kuuluu kamppikseen? Vai olenko käsittänyt väärin..- Keke
Joo olet varmaan oikeassa. Itse en taustahälinän takia kuullut täysin selitystä.
Saitko muuten osat myös AD-korjaamolta? - lars
Keke kirjoitti:
Joo olet varmaan oikeassa. Itse en taustahälinän takia kuullut täysin selitystä.
Saitko muuten osat myös AD-korjaamolta?Kyllä ad-korjaamoltakin saa noita tukivarsia, itse tilasin Lahtelaiselta "Laatutarvike"-firmalta kun möivät LMI:n ala-takatukivarsia (alkup. valmistaja) 97e/kpl
- masa
Mihin vuosimalleihin tuo takuukorjaus kuuluu. Itselläni A4 -01 2,0! Ja miten sen homman kaa oikein toimitaan??
- Keke
Mulla on sellainen tuntuma, että sun ilmoittamassa mallissa asiat olis kunnossa. Varmimmin saat varmaan vastauksen maahantuojalta tai merkkikorjaamolta.
- Audi A4
Keke kirjoitti:
Mulla on sellainen tuntuma, että sun ilmoittamassa mallissa asiat olis kunnossa. Varmimmin saat varmaan vastauksen maahantuojalta tai merkkikorjaamolta.
Tukivarsi ongelmahan koskee vain B5 korisia eikä B6 korisia...
- rinkeli
Audi A4 kirjoitti:
Tukivarsi ongelmahan koskee vain B5 korisia eikä B6 korisia...
eli kysyisin myös että mistä tota hommaa voisi alkaa tiedustelee että vaihtaako ne takuuseen ja miten on kai se pätee myös tuonti autoonkin(saksa) tulee nimittäin ikävä kolaus välillä etupäästä jossain montussa nii luulisin että väljää on. mut siis mihin eka yhteyttä??
- keke
rinkeli kirjoitti:
eli kysyisin myös että mistä tota hommaa voisi alkaa tiedustelee että vaihtaako ne takuuseen ja miten on kai se pätee myös tuonti autoonkin(saksa) tulee nimittäin ikävä kolaus välillä etupäästä jossain montussa nii luulisin että väljää on. mut siis mihin eka yhteyttä??
Niin ota yhteyttä merkkikorjaamoon. Siellä homma hoidetaan. Mullakin oli tuontiauto eikä se ollut ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616