Usko konkretisoitui

.maahanlyöty

Olin eilen illalla seurakuntamme herätyskokouksessa.
Muistan heti tilaisuuden alusta näyn, jossa Jeesus lähestyi minua ja yllättäen löi oikean suoran vasempaan poskipäähäni.
Seuraava havaintoni oli, että makasin selälläni seurakuntasalin
lattialla hyräillen hepreankielistä uskonnollista laulua.
Vasen poskeni oli turvonnut ja arka.
Toiset uskonveljet sanoivat, että olin saanut ilmoituksen Jeesukselta
Kristukselta, meidän Herraltamme, toiset taas, että ilmoitus oli Antikristukselta, ja se merkitsi lopun aikojen lähestymistä.
Nyt minulla on äärimmäinen hätä tietää , kummasta on kyse !
Voivatko palstalaiset ratkaista asian ?

15

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hersi Abdullah

Minulle sattui täsmälleen samoin sillä poikkeuksella, että kyseessä oli moskeija , ja lyöjänä profeetta Mohammed.
      Uskonveljet käsittivät tapahtuman yksimielisesti rangaistukseksi, mutta
      epäselväksi jäi myös minun osaltani se, kohdistuiko rangaistus perjantairukouksen unohtamiseen vai sian lihan syömiseen.
      Kyllä nämä uskonasiat näyttävät olevan yhtä epäselviä niin teillä kuin meilläkin täällä muslimimaailmassa !

• kalavalhe vai mitä?

Huumoria osaatte kyllä kirjoittaa! Olen ollut uskossa yli kymmenen vuotta ja voin sanoa sinulle jos et tiedä, että ei Jeesus ketään lyö. Se ei ole ainakaan hyvästä tullut vaan pahasta, jos et keksi parempaa vitsiä?

• riksakuski Risimaha

Meillä Intiassa on sentään toivo, että reinkarnaatiossa synnymme nykyistä korkeampaan kastiin, ja tuleva elämämme on paljon nykyistä
      mukavampaa !

• eikö ole jännää?

Maalla ei eräs vanha pappa oppinut koskaan kirjoittamaan, mutta oman nimensä silti oli jollain veneensä kylkeen saanut väärinpäin.

• veskiin hätä

Pikku-Kallen äidillä oli vieraita. Pikku-Kallelle tuli vessahätä, ja niinpä hän sanoi äidilleen, että häntä paskattaa. Äiti torui, että vieraiden kuullen ei saa sanoa noin, vaan pitää sanoa hienosti kiertäen. Jonkun ajan päästä Pikku-Kalle tuli sanomaan äidilleen: "Äiti, äiti! Minulla tuli paskat housuun hienosti kiertäen."

• ei ole näkynyt

Meillä Intiassa on sentään toivo, että reinkarnaatiossa synnymme nykyistä korkeampaan kastiin, ja tuleva elämämme on paljon nykyistä
        mukavampaa !

Mietin vaan että mihis ne hyvät intialaiset sitten ovat jälleensyntyneet, kun maailma ei ole vieläkään hyvä?

• Perseelle potkittu

Meillä vapaa-ajattelijoilla ei ole mitään toivoa, helvettiin mennään suorinta tietä. Siellähän sitä sitten on aikaa miettiä.

• ylös vai alas ?

Eihän teillä jumalattomilla ole edes Helvettiäkään !
        Meillä uskovilla se on edessä, jos ennen lopun aikoja ei
        ylöstempaista !

• jotain tuttuako?

Pikku-Kalle meni kauppaan. Hän osti sieltä kurkun, tiun kananmunia ja kaksisataa grammaa maksaa. Kaupasta poistuttuaan auto töytäisi Pikku-Kallen kumoon suojatiellä. Hätääntynyt autoilija säntäsi autostaan ulos, ja kysyi Pikku-Kallelta tämän vointia. Pikku-Kalle vastasi: "Kurkku meni poikki, munat liiskaksi ja maksa halkesi."

• humano

Vastaus: Olit väsynyt ja nukahdit hetkeksi, kaaduit ja löit poskesi. Mitään yliluonnollista ei tapahtunut!

• vähän väsyttää!

Pikku-Kalle oli saanut joululahjaksi rummut. Hän oli niistä tietysti hyvin ylpeä ja kerskui kavereilleen.
        -Uskotteko muuten, että nämä ihmerummut pystyvät kertomaan kellonajankin?
        -No ei varmaan uskota, kaverit totesivat.
        Kallen ei auttanut muu kuin istahtaa rumpujen taakse, ja pian alkoi jumalaton meteli. Samassa yläkerrasta koputettiin täysillä kattoon, ja römeä miesääni kiljaisi:
        -Hiljaa! Kello on puoli yksi yöllä!

• että uutta putkeen?
        vähän väsyttää! kirjoitti:

Pikku-Kalle oli saanut joululahjaksi rummut. Hän oli niistä tietysti hyvin ylpeä ja kerskui kavereilleen.
        -Uskotteko muuten, että nämä ihmerummut pystyvät kertomaan kellonajankin?
        -No ei varmaan uskota, kaverit totesivat.
        Kallen ei auttanut muu kuin istahtaa rumpujen taakse, ja pian alkoi jumalaton meteli. Samassa yläkerrasta koputettiin täysillä kattoon, ja römeä miesääni kiljaisi:
        -Hiljaa! Kello on puoli yksi yöllä!

Pikku-Kallen mummo lukee Kallelle kirjaa: "Ja niin Kuningatar synnytti tyttären kuninkaalle." Sitten Kalle kysyy: "Mitä synnyttäminen on?" Siihen mummo vastaa että: "No, se on vähän niin kuin lahjoittaminen.." Seuraavana päivänä Kallella on papukaija koulussa, koska hän pitää esitelmän. Kun esitelmä oli luettu, opettaja kysyy Kallelta, mistä hän oli saanut papukaijan. Siihen Kalle vastasi: "Mummo synnytti sen minulle."

• ei hyvä
        että uutta putkeen? kirjoitti:

Pikku-Kallen mummo lukee Kallelle kirjaa: "Ja niin Kuningatar synnytti tyttären kuninkaalle." Sitten Kalle kysyy: "Mitä synnyttäminen on?" Siihen mummo vastaa että: "No, se on vähän niin kuin lahjoittaminen.." Seuraavana päivänä Kallella on papukaija koulussa, koska hän pitää esitelmän. Kun esitelmä oli luettu, opettaja kysyy Kallelta, mistä hän oli saanut papukaijan. Siihen Kalle vastasi: "Mummo synnytti sen minulle."

Pikku-Kalle laski kaidetta alas. Isää se alkoi ärsyttää, ja hän naulasi ison naulan kaiteen päähän. Kalle huomasi sen ja laskeminen loppui. Sitten Matti-setä tuli kylään. Hän leikki Kallen kanssa, ja alkoi laskea kaidetta alas. Kohta kuului "Iik"-huuto. Pikku-Kalle kysyi: "Miten kävi, Matti-setä?" Siihen vastattiin: "Sano tädiksi vaan!"

• lapsi ei tiennyt?
        ei hyvä kirjoitti:

Pikku-Kalle laski kaidetta alas. Isää se alkoi ärsyttää, ja hän naulasi ison naulan kaiteen päähän. Kalle huomasi sen ja laskeminen loppui. Sitten Matti-setä tuli kylään. Hän leikki Kallen kanssa, ja alkoi laskea kaidetta alas. Kohta kuului "Iik"-huuto. Pikku-Kalle kysyi: "Miten kävi, Matti-setä?" Siihen vastattiin: "Sano tädiksi vaan!"

Pikku-Kalle vietiin ensimmäistä kertaa kirkkoon. Kun pappi saapui alttarille mustassa asussaan, Kalle nousi ylös ja huusi lujaa: "Katso, äiti! Lepakkomies!"

• 1213

Vastaus löytyy siitä, mitä teit ja ajattelit kokouksen alussa, ennen lyöntiä.

Herätyskokoukset ovat minun nähdäkseni nykyään täynnä fariseusten hapatusta. todennäköisesti lyönnin tarkoituksena on, että huomaisit sen hapatuksen ja luopuisit siitä ja palaisit elävän veden äärelle ja joisit sitä kirkkaana ilman ihmisoppeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      244
      3278
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      36
      2962
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2188
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      35
      2105
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      74
      1970
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1756
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      38
      1634
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      122
      1527
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1424
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      45
      1269
    Aihe