ISOVELI KIRISTÄÄ OTETTA

Maisa

10

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukija x.

      aina myös tietojen väärinkäytön mahdollisuus, saati, jos se muuttuisi tarkoitukselliseksi jossain vaiheessa. Kuka niiltä se valvontaoikeuden sitten pois ottaa?

    • cAP5

      Ote: "Sähköpostitunnistetietojen lisäksi hallitus haluaisi tallettaa tiedot myös kaikista internetsivuista joilla käymme."

      http://tinyurl.com/4w28a

      Tahdommeko rakentaa totalitarismia? Seuraavaksiko rekisteröidään kaikki lainamme kirjastoissa ja kaikki ostamamme kirjat? Yksityisyyden suoja on arvokas asia. Yhteiskunta ei saa eikä sen pidä valvoa kaikkea. Meillä on hyviä esimerkkejä entisestä Itä-Saksasta ja tuoreempiakin vaikkapa Yhdysvalloista, jossa nykyisin todella rekisteröidään FBI:n käyttöön kirjastojen lainat. Totalitaarinen valvonta aiheuttaa pahoinvointia, sen on todennut psykologiakin. Yhteisen luottamuksen puutteeseen pitää reagoida rakentavasti, ei rajoittavasti.

    • turvaton
    • Ilpo

      Sinulla ei taidakaan olla puhtaat jauhot pussissasi kun noin pelottaa.
      Siinä taas yksi esimerkki vsl-pellestä joka elää Nasun suuri seikkailu-maailmassa.

      • Maisa

        Kirjoitat: "Sinulla ei taidakaan olla puhtaat jauhot pussissasi kun noin pelottaa..."

        >< Missäs niin on lukenut? En ole puhunut pelosta mitään. Tiedätkös, että asioista voidaan kirjoittaa ilman omia intressejä.

        Olen huolestuneena pannut merkille, että sinulla on pahemmanpuoleisia hahmottamisvaikeuksia jatkuvasti näillä keskustelusivuilla, etkä tahdo ymmärtää lukemasi tekstin sisältöä.

        -Entä jos etsisit itsellesi jonkin helpomman harrastuksen, joka sinulle sopisi paremmin, kun luetun ymmärtäminen takkuaa näin kovasti...

        Voisit Kokeillla alkuun vaikka yksinkertaisten palapelien kokoamista. Jos sekään ei ala onnistua voisit ottaa tukiopetusta...


      • Ilpo
        Maisa kirjoitti:

        Kirjoitat: "Sinulla ei taidakaan olla puhtaat jauhot pussissasi kun noin pelottaa..."

        >< Missäs niin on lukenut? En ole puhunut pelosta mitään. Tiedätkös, että asioista voidaan kirjoittaa ilman omia intressejä.

        Olen huolestuneena pannut merkille, että sinulla on pahemmanpuoleisia hahmottamisvaikeuksia jatkuvasti näillä keskustelusivuilla, etkä tahdo ymmärtää lukemasi tekstin sisältöä.

        -Entä jos etsisit itsellesi jonkin helpomman harrastuksen, joka sinulle sopisi paremmin, kun luetun ymmärtäminen takkuaa näin kovasti...

        Voisit Kokeillla alkuun vaikka yksinkertaisten palapelien kokoamista. Jos sekään ei ala onnistua voisit ottaa tukiopetusta...

        Palapelien kokoaminen on mukavaa puuhaa. Kun teillä ei vaalien jälkeen ole mitään järkevää tekemistä niin suosittelen kokeilemaan!:)


      • Maila Kumpulainen (Maisa)
        Ilpo kirjoitti:

        Palapelien kokoaminen on mukavaa puuhaa. Kun teillä ei vaalien jälkeen ole mitään järkevää tekemistä niin suosittelen kokeilemaan!:)

        >Kun TEILLÄ ei vaalien jälkeen ole mitään järkevää tekemistä niin suosittelen kokeilemaan!:)

        >> TEILLÄ?
        En kirjoita jäsenkirjalla, vaan vapaana Suomen kansalaisena - milloin missäkin. Älä yleistä.


      • Teppo
        Maila Kumpulainen (Maisa) kirjoitti:

        >Kun TEILLÄ ei vaalien jälkeen ole mitään järkevää tekemistä niin suosittelen kokeilemaan!:)

        >> TEILLÄ?
        En kirjoita jäsenkirjalla, vaan vapaana Suomen kansalaisena - milloin missäkin. Älä yleistä.

        "En kirjoita jäsenkirjalla, vaan vapaana Suomen kansalaisena"
        - Ja sitten esittelet omia mielipiteitäsi kansan mielipiteenä? Et ota jäsenkirjaa mutta kansan mandaatti itselleen omittuna näyttää kelpaavan.

        Montakos ääntä kalastelit vaaleissa?


    • tietojen päivitys

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe