Katariina Orimus! Oletteko katsoneet millainen vartalo tuolla Katariinalla on?
Kuunismuotoinen lantio ja reidet ja se n. "ranskalainen-joki" eli se jalkojen välinen rako joka näkyy kun jalat eivät ole ihan kiinni toisissaan. Tuo ranskalainen joki paljastaa sisäreisien muodon ihan pimppaan asti ja sieltä haarojen pohjasta näkyy pakaroiden muotoakin joka näyttää todella seksikkäältä! Pakko masturboida aina kun Katariina ilmestyy kuvaruutuun, olen tallentanut digiboksille häntä niin että voi ruiskia spermat aina halutessaan Katariinan muotoja katsellessa. Tämän päivän iltiksen nettilehden sivulla on jut hyvä kuva hänestä. Käykää katsomassa! :)
Keno-Juontaja
4
2229
Vastaukset
- P-ANISIN!
https://static.ylilauta.org/files/satunnainen/orig/1366545043897342.jpg/keno_etu210413STL_uu.jpg
Nätti. Seksikäs kroppa. Varsinkin lantio niin kurvikas että perse on asteikolla 4-10 varmaan 12 .- katafani
Tuo haarojen pohja on kiihottava. Reidet ovat muodokkaat! Saispa antaa suuhoitoa ja muutakin tuonne Katariinan haaroihin. Voidella tyttö oikein liukkaaksi.Katafani
Terve,
olen 32vuotias mies ja vaimoni on brune,155cm,54kg,D-rinnat ja muistuttaa
paljon Jennifer Love Hewitt:iä sekä 36 vuotias.
Kiinnostaisko mahd tarinoinnit vaimostani tai mahd nähdä joskus sen kuvia ja
mahd alushousuja/rintaliivejä?- Vaimoni on LookAlike
heh, olisi hauska porukalla tavata ja katsella huikeiden julkkis naisten kuvia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841