Male Edge Penis Enlarger, "Traction" -ongelma

dunno notting

http://www.youtube.com/watch?v=VrBizcmHzYw

Ostin tuon kyseisen peniskehittimen ja en vain osaa säätää vetoa oikein. Tuossa linkin videon alussa eka ongelmistani. Miten saan tuon vihreän "mittatikun" pysymään oikeassa kohdassa? Jutun juoni on se, että kun tuota systeemiä vetää itseensäpäin, mittatikku lähenee itseäni. Mittatikku pitäisi saada pysymään paikoillaan.

Treenin edetessä mittatikku tulee lähemmäs itseäni sylinterin sisällä, jotta jännite itse peniksen "työntämiseen" (liike poispäin itsestä) tulee tehokkaammaksi. Laite koostuu useista päällekkäisistä sylintereistä, joten tuo selitetty juttu on mahdollista..

En saa ns. mittatikkua pysymään oikeassa kohdassa ja ulospäin "peukaloilla" työnnettävä liike on ilmeisesti makukysymys, kuinka kovan venytyksen milläkin mittatikun asennolla haluaa? Tuotakaan en tiedä onko määrättyä "työntöpainetta" erikseen. Eli kuinka kovin voi venytyttää penistä milloinkin.

Vinkkejä tähän? Kiitos suuresti jo etukäteen!

4

1252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentti.

Noissa kullinkasvattajissa pääideana onkin kokeileminen. Ei ne taatusti kasvata kulliasi sentilläkään, mutta eikös niiden kanssa ole hauska peuhata.

• Aloittaja363636633

Itseasiassa tuo veto/traction -lukema tuleekin itsekseen kun laitetta asentaa vehkeeseensä/yhdistelee toimintakuntoon. Tarkkailee milloin se on vain about oikean lukeman kohdalla vaan ni ok tai säätelee eri tavalla kojetta niin pitäisi vaihtua veto samalla.

• Nimimerkkivalittu

Mulla kans on kyseinen laite käytössä ja en ole kiinnittänyt huomiota traction/veto-puoleen ollenkaan. Aina kun laitteen asentaa, se vetää kyllä. Muutamia viikkoja olen käyttänyt, enkä edes säännöllisesti, ja erektiopituutta on tullut 1cm ja lepopaksuuttakin jonkun verran. Hieman olen jo laittanut lisää pituuttakin laitteen varsiin.

Ongelma on vedon lujuuden lisääminen, sillä se tuo reilusti kipuja mukanaan. Laitteen remmi, suojapehmusteista huolimatta, on melko kivulias kun aletaan puhua toiseksi vahvimmasta vedosta.

Ei kannata liikaa huomioida sitä vedon määrää vaan sitä että vetoa ylipäänsä edes on ja ajan kanssa pystyt naksauttamaan varsia pidemmiksi. Mä uskon että kaikkein kovin veto on mahdoton saavuttaa. Tarvii olla joku kipufetissi ja expertti enenkuin sillä voimalla pystyy venyttämään.

Itse en ole tosiaan vedon lujuudesta välittänyt tippaakaan vaan silmämääräisesti katsonut vain että penis selvästi on venymistilassa ja että sormilla kun kokeilee niin tuntuu selkästi että kudokset on normaalia lepotilaa kovemmat ja "jännittyneemmät".

Hankala, epämukava laite, mutta oikein käytettynä kyllä toimii niinkuin pitääkin. Ei saa ahnehtia. Jos revittelee sata-nolla heti alusta lähtien niin en ennusta mitään hyvää.

Rauhallista, mukavuudeltaan siedettävää vetoa vaan useita kuukausia niin hyvä tulee. Pienestä vehkeestä ei tule jättivehjettä, mutta kyllä tällä sen ratkaisevan pari/muutaman senttiä saa lisää pituutta.

• Nimimerkkivalittu

Puhuin höpöjä. Pystyy laittamaan kovimman vedon kunhan vaan varret on naksautettu pienemmille asetuksille.

Kumpi sit on se oikea tapa, pidemmät varret pienemmällä vedolla vai lyhyemmät varret isommalla vedolla? Molemmilla saa kovan vedon aikaiseksi... ?? Itse valmistaja sanoo että "action is all in a traction"... Joten oiskohan se sit vaa fiksumpaa munkin laittaa varre lyhyemmiks ja veto täysille?

Joo vanha ketju tämäkin, mutta herätellääs eloon. Kuinkas on alkuperäsen ketjun aloittajan käynyt tämän laitteen kanssa? Tuliko pituutta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      85
      4502
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      33
      3279
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      171
      2651
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      2178
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1512
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1386
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1170
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1019
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      970
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      882
    Aihe