Sinunkoti.fi?

Kierrämmekö kaukaa?

Kiinteistönvälitystoimistoja lähestyi merkillisen salaperäinen uutta portaalia mahdollisesti rakenteleva firma. Sopimusehdot olivat heidän kannaltaan jokseenkin reiättömät; eivät todellakaan vastaa mistään ja ottavat käyttöoikeudet kaikkeen mahdolliseen. Firmaa ei löydy kirjoista ei kansista, koska eivät sen nimeä edes kerro. Domainin takaa löytyy kenkä/vaate/nahkatuoteagentuuri. Jonkinmoinen toimisto on Tallinnassa ja erimielisyydet käsitellään Viron lakien mukaisesti. Suomen Kiinteistönvälittäjäliiton logo näkyy olevan nettisivuilla, hiukka merkillistä.
Tietääkö joku tästä? Mitään? Uusi Directa?

8

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiuhuij

      Mitä merkitystä? Jos tuollaiselle antaa rahansa, se on ihan oma moka.

      Edes välittäjien oma portaali ei menestynyt, vaikka sen piti vallata markkinat ja tappaa kilpailijat. Miten jollakin täysin ulkopuolisella olisi _mitään_ mahdollisuutta menestyä? Asiakkaat on etuovella ja/tai oikotiellä.

      Logoja on helppo lainata naapurista copy-paste-menetelmällä, ei ne nykyään tarkoita mitään.

      • Onhan noita

        No kasvot tuolle palvelulle tuli Rostedtin muodossa. Ja Eesti nyt on verotuksen kannalta hyvä sijaintipaikka. Samalla siellä saa hieman vapaamielisemmän lainsäädännön.


    • Reewer

      Joo kaikkea uuttahan koko ajan keksitään ja osa on hyviä ideoita osa ei. Rahastustahan tuo on, muka puolueeton sivusto mutta silti lisää maksamalla saa parhaan näkyvyyden. Ihan samat kehut ja lässytykset kuin välittäjien omilla sivuilla. Voiko palautteiden puolueettomuutta todentaa?
      Lisäksi koko konseptin nimi on kielioppivirhe.
      Joku nopea kai nappasi jo sinunkotisi.fi osoitteen omalle liikkeelleen, täytyy nostaa hattua jos tämän teki vasta tuon sinunkoti-sivuston avaamisen jälkeen!

      • Nopsa3

        Kandeis lukee pressitiedotteita ennenkuin haukkuu väärää puutaa..


      • Kartellit pystyyn

        Saahan Googleenkin maksamalla paremman näkyvyyden. Daa? Rahastusta?

        Turha valitettavasti syyttää enää kieliopista - Minun Sonera riipi hermoa vuosikaudet.

        Suomalaiselle kelpaa virolainen vain raksamieheksi, lasissa ja ............? Se on niin kova paikka myöntää että lahden tuolla puolen voipi jokin asia olla vaikka paremmin kuin täällä Impivaarassa.


    • jonne18

      Hyvä portaali, loi tarjouksen ja sai hyvän tarjouksen, nyt minun talo on myyty. Vain kokeilla sitä.

    • Yrittäjä, LKV

      Kierrämme kaukaa!!!

      • miksi?

        miksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2481
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2138
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      35
      1973
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      111
      1279
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1103
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      978
    Aihe