Miks ei ase ammu kuulia

stansl

Miks mun ase ei ammu kuulia oikenpäin ampuu vain väärtepäin =

25

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herätys

      Lippaassa vikaa.

      • stansl

        Vittu tänää just sain uuden aseen heti rikki ?


      • stansl kirjoitti:

        Vittu tänää just sain uuden aseen heti rikki ?

        Lippaissa on monesti vikaa... Ei niinkään aseessa


    • JIHAD!

      Millaista lipasta käytät?

      • Herätys

        Taitaa olla Umarex/S&T Umpin mukana tullut...


      • JIHAD!
        Herätys kirjoitti:

        Taitaa olla Umarex/S&T Umpin mukana tullut...

        Siis hi-cappi? No sitten sitä rullaa pitää vaan rullata ja rullata. Se ei riitä, että se kuulat nousee siellä kuilussa, vaan sitä pitää rulata sen jälkeenkin. Rullaa sitä minuutti ja katso mitä tapahtuu.


      • stansl
        JIHAD! kirjoitti:

        Siis hi-cappi? No sitten sitä rullaa pitää vaan rullata ja rullata. Se ei riitä, että se kuulat nousee siellä kuilussa, vaan sitä pitää rulata sen jälkeenkin. Rullaa sitä minuutti ja katso mitä tapahtuu.

        Ihan Hi-cap mut on mul ollu hi-cappei nii kyl mä sen nyt tiiän et pitää rullata.Ja nyt tuli sellane ongelma,että kuulat jumittuu aseeseen mikä siin vika on ?


    • airsoftkettu

      Mikäköhän peliväline mahtaa olla kyseessä kun kaikissa sama vika ei johdu samasta syystä?? valmistaja ja malli??

    • stansl

      H&K UMAREX UMP45

      • Herätys

        Mitä kuulia käytät? Täytä lipas ja rullaa n. minuutti. Sen jälkeen vedä sen lippaan syöttökuilussa olevasta väkäsestä. Koko lipas pitäis tyhjentyä muutamassa sekunnissa,


    • stansl

      Elite force kuulia käytän :)

    • ?MYSTERYMAN?

      koska lippaassa ei ole kuulia?


      trolololo...

      • {turuk}

        mysteryman the nolife


    • airsoft1

      itelläni on H&K G36 C toimiiahan hyvin kaytin airsoft aseisiin sopivia paintball kuulia kun teknik magasinetin loppuun myynnissä oli hajos helposti kuulat jouduin tyhjentä mään koko lippaan :(

      • Airsoftissa ei käytetä paintball-kuulia...


      • JIHAD!
        finsoft kirjoitti:

        Airsoftissa ei käytetä paintball-kuulia...

        No badum tss. Ehkä hän käyttikin sitä asetta paintballissa.


    • airsoftkettu

      Protip, airsoft aseisiin on markkinoilla 6mm paintball kuulia tarkoitettuna jompaankumpaan pelikäyttöön.

      • finsoft

        Kyllä mä tiedän että löytyy 6mm paintballeja, tarkoitin että niitä ei (yleensä) käytetä peleissä ja täällä tyyppi voivottelee kun meni hukkaan


    • airsoftkettu

      noo juu, huomattu, ja aika harvoin jengi käyttää noita kun suunniteltu ammuttavaks max 85ms aseilla niin aika lastenkengissä vielä ne 6mm paintit on

      • Satomi

        Ase tukossa, johtuuko diabloista? :D


      • Satomi kirjoitti:

        Ase tukossa, johtuuko diabloista? :D

        Justhan stansl sano, että käyttää Elite Forceja... Tosin 90% aloittelijoiden ongelmista kuulien kanssa johtuu Diabloista.


    • airsoftkettu

      Itsellä ja porukalla hyviä kokemuksia diabloista, en kiistä g&g:n paremmuutta mutta yhdessäkään aseessa ei ole kuulien takia ollut mitään häikkää ja nyt puhutaan n.40 kpl pelivälineitä.

      • Voi toimiakin, mutta yleensä turhan liukkaita hoppiin.


      • JIHAD!
        finsoft kirjoitti:

        Voi toimiakin, mutta yleensä turhan liukkaita hoppiin.

        Osta parempi hoppi sitte.


    • airsoft1

      ammuin maalitauluihin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe