Totuus

ei pala tulessakaan

Sille, joka uskoo, on oman sielunsa pelastaminen mahdollista.
Jeesus antoi henkensä ristillä ystäviensä puolesta, kuulutko sinäkin heihin?
Kun kysytään: mitä on rakkaus?
Niin tämä on rakkautta.
Jumala rakastaa niin paljon ihmisiä, että antoi ainoan poikansa "käyväksi uhriksi" häneen uskovien ihmisten puolesta.
Maailman silmissä usko on hullutus, koska heillä itsellään ei ole uskoa.
Usko ei ole ansaittavissa, vaan se on lahja: Jumalalta!

10

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen

Amen

• huu

Jumala ei rakastanut edes jeesusta, kun pisti tämän ristille korjaileen jumalaisia hölmöilyjään.
        Miksei voida kristittyjen piirissä avoimesti myöntää, että jumala epäonnistui ihmistä luodessaan?

• ...
        huu kirjoitti:

Jumala ei rakastanut edes jeesusta, kun pisti tämän ristille korjaileen jumalaisia hölmöilyjään.
        Miksei voida kristittyjen piirissä avoimesti myöntää, että jumala epäonnistui ihmistä luodessaan?

vaan ihminen yhä jatkuvasti hölmöilee.
        Ei Jumala ole tehnyt virheitä, ihminen ei muuta osaakkaan kuin tehdä virheitä.
        Ei Junala ole epäonnistunut, vaan ihminen on totaalisen epäonnistunut.

Olet vanhempiesi lapsi?
        Jos/kun teet virheitä, syytätkö samoin vanhempiasi omista virheistäsi?

Yhtä typerää on syyttää Jumalaa omista virheistä.
        Kanna vain oma vastuusi, äläkä siirrä niitä kenenkään toisen niskaan. Onko sinulla mitään käsitystä mitä tarkoittaa vastuuntunto ja vastuullisuus?

• huu
        ... kirjoitti:

vaan ihminen yhä jatkuvasti hölmöilee.
        Ei Jumala ole tehnyt virheitä, ihminen ei muuta osaakkaan kuin tehdä virheitä.
        Ei Junala ole epäonnistunut, vaan ihminen on totaalisen epäonnistunut.

Olet vanhempiesi lapsi?
        Jos/kun teet virheitä, syytätkö samoin vanhempiasi omista virheistäsi?

Yhtä typerää on syyttää Jumalaa omista virheistä.
        Kanna vain oma vastuusi, äläkä siirrä niitä kenenkään toisen niskaan. Onko sinulla mitään käsitystä mitä tarkoittaa vastuuntunto ja vastuullisuus?

Vanhempani eivät ole LUONEET minua, ja kuten tiedät, on kyse ketjusta, jonka JUMALA on saattanut alulle.
        Mieluisa vertaukseni on puronkeitto, jossa tapauksessa en syyttäisi puuroa, kattilaa,viljelijää,vaasanmyllyä enkä hellaa enkä sähkövirtaa, jos puuroni palaa pohjaan.
        Kyllä se olen minä itse, joka olen PANNUT PROSESSIN ALULLE!
        Jumala on luonut ihmisen, ja on näin ollen vastuussa teoistaan, tai sitten(mikä on todennäköisintä); jättänyt meidät oman onnemme nojaan!

• mie
        huu kirjoitti:

Ei kun ihmiset on kaikki syntisiä, niille on annettu vapaa tahto tehdä mitä ne itse haluaa, ja tulokset on tänäänkin luettavissa monista lehdistä ja uutisista. Jos ihmiset välittäisivät enemmän toisistaan ja vähemmän henkilökohtaisesta hyödystä ja rahasta, ei olisi niin paljon köyhyyttä ja kurjuutta.
        Ajattele, ennenkuin lähdet herjailemaan!

• mie taas
        huu kirjoitti:

Vanhempani eivät ole LUONEET minua, ja kuten tiedät, on kyse ketjusta, jonka JUMALA on saattanut alulle.
        Mieluisa vertaukseni on puronkeitto, jossa tapauksessa en syyttäisi puuroa, kattilaa,viljelijää,vaasanmyllyä enkä hellaa enkä sähkövirtaa, jos puuroni palaa pohjaan.
        Kyllä se olen minä itse, joka olen PANNUT PROSESSIN ALULLE!
        Jumala on luonut ihmisen, ja on näin ollen vastuussa teoistaan, tai sitten(mikä on todennäköisintä); jättänyt meidät oman onnemme nojaan!

Tärkeintä on kuunnella omantuntonsa ääntä, niin silloin osaa toimia ainakin oikean suuntaisesti.
        Silloin on rehellinen omalle itselleenkin.

• Ilman

Jumala ei ole antanut uskon lahjaa minulle?

• Helena

Usko on yksi Pyhän Hengen jakamista lahjoista.
        Sanotaanhan sitä niinkin,että usko ei ole joka miehen,ajattelisin kuitenkin, että se on kaikkien niiden jotka sen todella haluavat mutta se edellyttää uudistusta, uudestisyntymää ja sitähän voimme pyytää Taivaalliselta Isältämme.

• ei tarvitse

Oletko pyytänyt?

"Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan." Matt. 7:7

"Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin totta kai teidän Isänne paljon ennemmin antaa taivaasta Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä pyytävät." Luuk. 11:13

Pelastava usko on sitä, että huutaa Jeesusta Kristusta avukseen.

Haluatko huutaa häntä avuksesi?

"Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu." Room. 10:13

• mietin

Aina voi rukoilla, että Jumala auttaisi koska olen epäuskoinen. Hän kyllä ymmärtää jokaista ihmistä.
        Sellaista se joskus on...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe