Auton pesu

Prsaukinen

Viikonloppuna oli tarkoitus mennä Kirkkonummen Teboilille pesemään autoa, talven jäljetä suolat pohjasta. Matkalla mietin että toimiikohan se vai onko se rikki taas kerran. No, oli taas piiitkä jono niin ajattelin että kyllä toimii.

Menin sisälle ja tilasin harjapesun alustapesulla. Kassa sanoi että alustapesua ei ole enää ollenkaan, lopetettu.

Sehän ei sopinut minulle kun välttämättä halusin alustapesun joten menin muualle.

Mutta, lähtiessäni katsoin hinnastoa. Hintoja oli nostettu n. 10% ja palvelua puolitettu. Siis pestään vaan puoli autoa mutta nostetaan hintoja.

Olen jo muutaman kuukauden ajan tankannut muualla kun Teboilin hinnat ovat minulle vähän liikaa. Työmatkalla löytyy kyllä asemia jossa diesel on keskimäärin 10 senttiä halvempää. Lahdessa myytiin diesel 1,384 €/l, Kirkkonummella 1,629 €/l.

Ei nyt enää kovin paljon kiinnosta tama Teboilin palvelut. Taidan jättää kokonaan väliin.

Jos olisi rahaa niin perustaisin Kirkkonummelle KUNNON huoltoaseman missä olisi kunnon autopesu. Ennen Kirkkonummella oli joka nurkassa huoltoasem ja kaikki pärjäsivät. Joten markkinarakoa on.

17

2666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea vaan.

      Vautsi ! Minäkin menen Lahteen tankkaamaan jos kerran on noin halpa sielä? Ja tuohon sinun ideasiin avata oma bensaasema on helppo ratkaisu. Jos on toimiva rahakas liikeidea niin pankit antavat kyllä lainaa. Sitten kun sinulla on se oma asema niin toivottavasti se on Neste muuten minä en sinne tule tankkaamaan. Hinnat pitää olla aina 20-30 centtiä halvempia kun muut Kirkkonummen asemat ja pesukatu pitää olla tehty sillain että aina toimii.

      • Prsaukinen

        Olin Lahdessa työasioissa. En tankannut kun tankki oli melkein täynnä kalliimpaa Espoolaista dieseliä.
        Kylläkai ne pankit lainaa antavat, pitää vaan olla reiluusti vakuuksia.
        Pesukatu se olla pitää. Sellainen johon etupyörät ajetaan ja kone siirtää auton pesurin läpi. Toimii nopeasti ja puhdasta tulee. Ei jonoja.

        Miksi muuten pitää olla Neste? Ei minkään ketjun renkinä voi pitää halvempia hintoja.


      • Minä vaadin niin mit
        Prsaukinen kirjoitti:

        Olin Lahdessa työasioissa. En tankannut kun tankki oli melkein täynnä kalliimpaa Espoolaista dieseliä.
        Kylläkai ne pankit lainaa antavat, pitää vaan olla reiluusti vakuuksia.
        Pesukatu se olla pitää. Sellainen johon etupyörät ajetaan ja kone siirtää auton pesurin läpi. Toimii nopeasti ja puhdasta tulee. Ei jonoja.

        Miksi muuten pitää olla Neste? Ei minkään ketjun renkinä voi pitää halvempia hintoja.

        Huomaatko nyt " köyhä " että ideoita riittää mutta miestä sinusta ei ole korjata virheitä!
        Jos sinulla on noin mainioita ideoita niin miksi et rupee tekemään rahaa niillä? Itse toimin toisella alalla ja moni on kateellinen kun ei tarvii olla " koko päivä " työmaalla! Itse katson asian niinpäin että menee huonosti kun ei voi laskuttaa kun kuudesta tunnista.
        Mutta jos haluat " todella kallista bensaa " niin aja Porkkalan satamaan ja tankkaa siellä!


    • 19+11

      Teboililla on näköjään siirrytty dieselissä kesälaatuun. Mutta hinta on edelleen sama. Taas on hintoja nostettu muutama sentti litralta vaikka muualla lasketaan hintoja. Kyllä syksyisin kun siirrutään talvilaatuun hintoja nostetaan heti samalla.

    • jeu8hw

      Hyvä tietää! Missäs on nyt sitten Kirkkonummea lähin pesula, missä on alustanpesu? Loppuu se viimeinenkin syy käydä Teboililla, koskaan en ole siellä edes tankannut.

    • autopuhtaaksi

      Missä kannattaa pesettää auto Kirkkonummella?

      • NiinMinä

        Kotona.


    • amismeininki

      Älkää ainakaan viekö autoanne huoltoon kyseiseen paikkaan. Hajottavat autonne. Ei ole homma hallussa siinä puljussa.

    • Prsaukinen

      Tulihan Teboilin viereen kilpailija, ABC. Kävin tutkailemassa saisiko siellä auton alustan pestyä. Ei saa.
      Minkälaisia ihmisiä näistä asioista päättää? Rakennetaan uusi kalliis autopesula ja siinä ei ole alustapesu mahdollisuutta. Täysin käsittämätöntä. Auton eliniän kannalta tärkein pesu.
      Edelleenkin täytyy käydä vaikkapa Mankin ST1:llä.

    • eitarvitsepettyä

      Bilia Olarin pesukatu Olarinluomassa ehdottomasti paras mitä on mun mielestä, siellä on kaikki mitä nyt voi tarvita asiantuntevaan autonpesuun- asia on sillä selvä.

    • Mannepesu

      Berg autopesu Hopiahakassa on paras ja edullisin autopesu Kirkkonummella, laadun takeena Tenho ja hänen ammattitaitoinen henkilökuntansa.

      • Kyöstinummi

        Autosta tuli superkiiltävä, kiitos Tenho. Pesut alkaen 0€.


    • asiallinen

      Olarin pesukatu hyvä. Hinta ja laatusuhde kohdallaan - palvelu tasokasta.

    • T-Saari

      "Ennen Kirkkonummella oli joka nurkassa huoltoasem ja kaikki pärjäsivät."

      Eihän ne pärjänneet kun kaikki on kuitenkin aikaa sitten lopettaneet.

      • totanoinniin

        Auton pesua haluavat pärjäsivät. Kun löytyi vaivatta asiallinen pesupaikka.


      • shellshellesso

        Pakko lopettaa kun kaksi jäi tien alle ja yksi kunnantalon alle.


      • Eehe
        shellshellesso kirjoitti:

        Pakko lopettaa kun kaksi jäi tien alle ja yksi kunnantalon alle.

        "kolme kulmaa, kolme kulmaa kunnassani on..."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe