Niinhän siinä sitten kävi, että jonkilainen roti tuli rikollisen toiminnalle eduskunnan suuren valiokunnan varapuheenjohtaja.
Rikollinen Antti Samuli Kaikkonen joutuu tänään jättämään tehtävänsä suuren valiokunnan puheenjohtajana.
Rikollinen Antti Samuli Kaikkoselle tuli lähtö
25
75
Vastaukset
- Voiko maailmassa
olla jotain typerämpää kuin kaunainen punikkiruuna?
Eipä juuri.
Aloitetaan asiavirheistä: Kaikkonen oli suuren valiokunnan varapuheenjohtaja. Kaikkonen erosi itse, ei "joutunut jättämään".
Tällä liikkeellä Antti on valmis seuraavaan Sipilän johtamaan hallitukseen.- Stop tykkänään
Ministeriksi voidaan lain mukaan valita vain rehellisiä ja kyvykkäitä Suomen kansalaisia.
- Jaa, vai niin
Stop tykkänään kirjoitti:
Ministeriksi voidaan lain mukaan valita vain rehellisiä ja kyvykkäitä Suomen kansalaisia.
Ovatko Hautala, Niinistö ja Vapaavuori jättäneet eroilmoituksensa??
- Hope and wish
Jaa, vai niin kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää, voi olla, että ne ns. huonot fiilikset tarttuvat myös näihin rikoksen poluille eksyneihin.
- Kepukulisseissa...
Kepusta tuo lähtöläsky annettiin Kaikkoselle. Ja käytännön syistä joutui jättämään paikkansa. Antaakohan kepu käskyn vielä erota eduskunnastakin?
- Miksi muka?
Jaa, vai niin kirjoitti:
Ai, onko heilläkin vankeustuomio päällä?
- Pate Väyrynen
Jaa, vai niin kirjoitti:
Onko heidät tuomittu rikoksista vankilaan tai ehdonalaiseen? Sinulla on ihan uutta kepumediatietoa!
- mene töihin pummi
Kepulainen rikollinen on huomattavasti typerämpi ja yhteiskunnalle haitallisempi ongelmajäte.
- Passka kelluu
>>Ministeriksi voidaan lain mukaan valita vain rehellisiä ja kyvykkäitä Suomen kansalaisia.
- Isä meidän
Niitähän kyvykkäitä ei persuissa ole. Taivas varjele persut hallituksessa.
- vähän älliä
Kepukulisseissa... kirjoitti:
Kepusta tuo lähtöläsky annettiin Kaikkoselle. Ja käytännön syistä joutui jättämään paikkansa. Antaakohan kepu käskyn vielä erota eduskunnastakin?
Olette niin paksukalloisia persuja, demareita tai mitä lie, ei edes ihmisiä, jotka pitävät yhtä maan tapaan tuomittua SUURENA rik... Antille kävi kuin Norjan demarinuorille: väärään aikaan, väärässä paikassa.
- aapo valli
Asiaa ei kannata kuitenkaan jättää tähän. Perussuomalaisten kannattaa nyt käynnistää eduskunnan perustuslakivaliokunnassa prosessi, jolla Antti Kaikkonen erotetaan eduskunnasta. Edellytykset toimia kansanedustajana ovat menneet.
- Oikein, näin
myö tehhään :)))
Varmalla mahoton kannatus eduskunnan äänestyksessä. Soinista tulee koko eduskunnan halutuin yhteistyökumppani.
- Sapiens dux
Ei muuta kuin kenkää Vanki-Kaikkoselle koko eduskunnasta!
- Tee jotain
äläkä vain vingu täällä saatananpersuluuseri...
- kalle aaltonen
Olisi syytä miettiä Kaikkosen vankeustuomion muuttamista ehdottomaksi. On se jo sen verran rötöstellyt tuomion koetusajalla.
- Jaguar XJ
Tee jotain kirjoitti:
äläkä vain vingu täällä saatananpersuluuseri...
No enpä tiedä niistä luusereista, kun olen suorittanut tohtorin tutkinnon yhteiskunta-alalta, asun rivarissa munkassa ja ajan jaguar XJ:llä? Olenko siis persuna luuseri? Jos siis olen luuseri persuksi, niin olen todella iloinen, että muilla persuille menee vielä paremmin!
- Hiohihihihii
Äsken tv-haastettelussa Antti Kaikkonen hautasi lopullisesti uransa politiikassa.
- känäpäskäää
sanoppa klanipää-monster, oliko axel a rikollinen?
- Kauko Juhantalo
Kanki on ainakin, sai vähän aikaa sitten vankilatuomion, joka sitten säälistä muutettiin ehdonalaiseksi. Kanki on nyt vähän onneton ja siipi maassa, mulkoilee vihaisen näköisenä.
- Kalteri-Kaikkonen
Sipilä sivalsi Kaikkosta tyylikkästi pataan, "puolue ei käskenyt Kaikkosta eroamaan, mutta onneksi Kaikkonen ymmärsi tehdä keskustan kannalta oikean ratkaisun, tosin hyvin myöhään"!
- joutui uhriksi
Kaikkosen moka on vain parin vuoden puheenjohtajuus. Eli kävi vähän kuin Norjan demari nuorille. Väärään aikaan väärässä paikassa.
- Lerner, lerner
Ei joutunut eroamaan erosi oma-aloitteisesti itse. Lerner syötkö sinäkin Soinin herkkuja? Rikas säätiö persuilla. Mitäs sitten teette kun Soinin veto sammuu?
- Suomi suomalaisille
Teemme Suomesta suomalaisten tavallisten ihmisten arvoisen, suurenmoisen isänmaan, jota veteraanien ei tarvitse hävetä enää. Meitä on tohtoristason ihmisiä PS:ssä ja muitakin fiksuja, joten puolue voi hyvin ja jatkaa voittokulkuaan, siinäkin vaiheessa, kun Soini on kunniapuheenjohtaja ja Suomen presidentti. Pääministerinä Saarakkala vetää persujen muodostamaa enemmistöhallitusta suomalaisten etuja varjellen.
- O O O
Pitäisi potkia Kaikkonen pois myös eduskunnasta. Kaikkonen ei täytä enään kansanedustajan vaatimuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503851
- 573552
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1882888- 1022716
- 432553
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232508
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192066- 282001