OLEN HUOLESTUNUT MIELENTERVEYDESTÄNI!

Aito Skeptikko

Ainakin teistä vanhimmat muistavat koulusta tai muuten näitä yleisesti käytettyjä sananlaskuja, joita vanhat viisaat ovat tehneet ja sitten ne ovat kulkeneet perimätietona.
Näistä erityisesti yksi on alkanut vaivaamaan minua:

SEURA TEKEE KALTAISEKSEEN!

Nyt kun olen jo vuosia tällä palstalla seurustellut hörhöjen ja vaihtoehtoilijoiden kanssa, niin olen huomannut itsessäni huolestuttavia ja ihmeellisiä piirteitä eli olen alkanut ymmärtämään hörhöjä ja vaihtoehtoilijoita ja mikä vielä pahempaa olen jo useita kertoja alkanut ajattelemaankin samalla tavalla kuin hörhöt ja vaihtoehtoilijat.
Jo monta kertaa minun on pitänyt pakottaa itseni, että olen voinut heitä haukkua, koska he tuntuvat niin sympaattisilta ja mukavilta.
Toisinaan olen jopa joutunut käyttämään itsehypnoosia, että olen voinut kirjoittaa näitä mollaustekstejä hörhöille ja vaihtoehtoilijoille.
Tämä on todella kammottavaa, enkä oikein tiedä kenenkä puoleen kääntyisin tässä ihmeellisessä vaivassani, sillä en todellakaan halua muuttua hörhöksi tai vaihtoehtoilijaksi, sillä olenhan aito, pesunkestävä skeptikko.

Onko nyt todella niin, että ainoa keino päästä tästä vaivasta on lopettaa tämä palstalle kirjoittelu??? Itse en muuta keinoa keksinyt!
Olisiko teillä jotain nerokkaita ideoita, sillä tämä palsta on minun henki ja elämä, koska minulla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta ja olen palstalla uskollisesti 24/7, koska minulla eläkeläisenä on aikaa ja elämäni on täysin keskittynyt tähän palstaan ja muusta elämästä en niin välitä.

0

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
        Kiuruvesi
        12
        3169
      2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
        Ikävä
        18
        1801
      3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
        Ikävä
        19
        1662
      4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
        Ikävä
        32
        1555
      5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        73
        1553
      6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
        Ikävä
        23
        1511
      7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
        Ikävä
        28
        1360
      8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
        Haapavesi
        9
        1334
      9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
        Ikävä
        11
        1284
      10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
        Ikävä
        34
        1262
      Aihe