Mitäs mieltä olette tänään tulleesta ihmeparantumisia käsitelleestä Sydämen asialla-ohjelmasta, joka on nähtävissä netissä Ylen Areenalla edelleenkin?
Antaako aihetta keskustelulle?
TV 1, Sydämen asialla tänään
9
143
Vastaukset
- Tapio522eikirj
Hyvä ohjelma!
Säälittää syöpään kuolleen vaimo, joka ei saanut mistään apua.
Hänet syyllistettiin siitä, ettei uskonut miehensä ihmeparantumiseen.
Hänet jopa demonisoitiin, kun uskalsi epäillä.
Eikö Pirkko Jalovaaran tulisi pyytää anteeksi erehdystään ja jotenkin korvata aiheuttamansa vahinko?- Tjaah-ah
ekivaari kirjoitti:
Onko tässä sekoitettu Aamusydämellä ja Sydämen asialla-nimiset ohjelmat?
>>Onko tässä sekoitettu Aamusydämellä ja Sydämen asialla-nimiset ohjelmat?>>
No, ilmeisesti. Sorry!
- en kaikkea ymmärrä
Miksi syytät vain Jalovaaraa? Vaimo kertoi, että mies itse puhui jatkuvasti kaikkialla ihmisille parantumisestaan: Erään kommentin mukaan oli esitellyt lääkärintodistuksiaan jopa Juuan Helluntaiseurakunnassa. Kyllä se mies on ollut itse toiveikas parantumisestaan.
Ei kai tuo aikuinen vähintääkin keski-ikäinen mies sentään holhouksen alainen ole ollut. Eri asai jos kyseessä olisi ollut lapsi tai heikkoälyinen.
Eikö miehellä itsellään ole mitään vstuuta, mitä usoo, miten uskoo ja miten asiastaan toisille kertoo?"En kaikkea ymmärrä" nimimerkille. Kirjoitat täälläkin väärin, vain eri nimimerkillä kuin toisessa ketjussa.
Lue toisesta ketjusta tarkemmin kommenttini, äläkä kirjoita väärää tietoa.
Olen nähnyt "parantuneen" lääkärintodistukset Juuassa, EN Juuan helluntaiseurakunnassa, jossa en ole edes käynyt.
Juuan helluntaiseurakunnassa on henkilöitä, jotka tietävät asiasta. (itse sain tiedon erään helluntaiseurakuntalaisen kautta).
En tiedä, onko "parantunut" esitellyt lääkärintodistuksiaan Juuan helluntaiseurakunnassa.
"Eikö miehellä itsellään ole mitään vastuuta, mitä uskoo, miten uskoo ja miten asiastaan toisille kertoo"?
>>>>>>>>Jalovaara kertoi Kotimaa24:lle (http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/10645-jalovaara-eivaet-kaikki-sairaudet-eivaet-johdu-demoneista#!kmt-start=10 ), että hänellä on henkien erottamisen lahja.
Pitäneeköhän paikkaansa?
.- Mohikaani_27 ei kirj
Tapio522 kirjoitti:
Jalovaara kertoi Kotimaa24:lle (http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/10645-jalovaara-eivaet-kaikki-sairaudet-eivaet-johdu-demoneista#!kmt-start=10 ), että hänellä on henkien erottamisen lahja.
Pitäneeköhän paikkaansa?
.* Ei pidä. P.Jalovaaran henkiopas ei ole Pyhä Henki, eikä hänellä näin ollen voi olla henkienerottamisen lahjaa. Sama valhe henki, kuin Markku Koivistollakin. Seurakuntien johtajien ja vanhemmistojen tulisi erottaa tälläiset henget, ja myös varoittaa heistä. Itse en mielelläni haluaisi olla lähelläkään kumpaakaan mainituista ! Heissä on saastaiset henget, ligioonittain. Jos itse sen ymmärtäisivät, he voisivat paastolla ja rukouksella vapautua riivaajahengistään.
* Ja se, miksi mies ei parantunut lopullisesti syövästään, johtunee mitä todennänöisemmin siitä, että ei antanut kuniiaa Jumalalle, vaan kulki ympääriinsä , ihmettään julistaen, ei Jeesusta Kristusta , Parantajaansa, jota parantuneen olisi tullut koroittaa, ja nataa näin kunnia Jumalalle.
* " Huuda minua avuksesi hädän päivänä, ja minä tahdon auttaa sinua, mutta sinun tulee KUNNIOITTAA minua." Tämä kunnian anto Jumalalle Jeesusta korottomalla, usein unohdetaan, puhutaan vaan siitä, MINÄ olen parantunut ihmeen kautta.
- hellari ....
Minusta kuitenkin tämä mies eli viimeiset aikansa onnellisena. Hän uskoi olevansa terve ja parantunut . Hän käytti lääkärin määräämiä lääkkeitä ja oli iloinen. Ja jos ihminen uskoo parantumiseen niin lääkärienkin mukaan lumevaikutus voi lisätä parantumista jopa 30 %.
En ota kantaa vaimon ja lasten kokemuksiin, mutta entäs jos tämä mies olisi ollut nuo viime hetket epäilevä: kuolenko vain en, paranenko vai en, niin eikö hänen elämä olisi ollut surullista ja masentavaa.
Yleensä lääkäritkin haluavat säilyttää potilaalla toivon mahdollisimman pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344741- 503245
- 363234
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 462687
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562602