Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Isolla miehellä näyttää pienemmälle

keskisormi 11cm

Mun kulli on keskisormeni mittainen, eli 11cm, lepotilassa ollessaan. Olen humannut, että pienellä miehellä näyttää keskisormeni mittainen lepopenis suhteellisen kookkaalle. Mutta mitä välii, kun pikkumiehet ei saa pesää!!

41

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimim. kokemusta on

      Kyllä isomunaiset pikkumiehet saavat pesää.

      • Ihan loogista

        Koura-pesää kyllä. Naiset etsii pitkiä ja raamilkaita miehiä. Isoimmat kyrwät löytyy kaksimetrisiltä koripallloilijoilta. Homot etsii pieniä top-miehiä, niin on hyvä pistää perseeseen.


      • asdffds
        Ihan loogista kirjoitti:

        Koura-pesää kyllä. Naiset etsii pitkiä ja raamilkaita miehiä. Isoimmat kyrwät löytyy kaksimetrisiltä koripallloilijoilta. Homot etsii pieniä top-miehiä, niin on hyvä pistää perseeseen.

        Jonah Falcon
        Actor
        Jonah Adam Falcon is a United States actor and writer from New York City. He came to national attention in the early 2000s for his large penis.
        Born: July 29, 1970 (age 42), Brooklyn
        Height: 1.75 m
        Nationality: American
        Education: The Bronx High School of Science

        Johan on koripallossa taso laskenut, jos alle keskimittaiset möhömahatkin päästetään kentälle. ;)


      • Hah hah:)
        asdffds kirjoitti:

        Jonah Falcon
        Actor
        Jonah Adam Falcon is a United States actor and writer from New York City. He came to national attention in the early 2000s for his large penis.
        Born: July 29, 1970 (age 42), Brooklyn
        Height: 1.75 m
        Nationality: American
        Education: The Bronx High School of Science

        Johan on koripallossa taso laskenut, jos alle keskimittaiset möhömahatkin päästetään kentälle. ;)

        Falconhan on yksi tampio vain.


      • hahahhhahah!!
        Hah hah:) kirjoitti:

        Falconhan on yksi tampio vain.

        Niin on Asuskin, yksi tampio mutta munan koko on sieltä toisesta päästä.


    • totuuden löytänyt

      Asuksen raivon syy selvillä. Asus ei ikinä tule tietämään miltä tuntuu panna isolla melalla. Asus ei ikinä tule tietämään miltä tuntuu kun naiset oikeasti eivät voi vastustaa ja haluavat lisää. Asus ei ikinä pääse näkemään naisten kasvoja ja sitä "ooh" ilmettä kun ekan kerran ottavat ison lerssin kouraan. Asus ei pääse ikinä katsomaan naista silmiin ja näkemään sitä pientä kiemurtelua kun tunkee jättimelan sisään.

      Asus ei tule ikinä tietämään miten hyvä fiilis tämä on:
      http://termite.apcdn.com/full/62252.gif
      http://termite.apcdn.com/full/77888.gif

      • Asuksen ehkä tietävä

        Asus jos joku tietää miltä tuntuu olla haluttu ja hyvällä isorerskakyrwällä varustettu nymfouden kohde. Asus tietää mistä puhuu. Ei se turhaa persemittauksianne kyseenalaista. Te pelkurit ette ole asusta nähneet, kuvittelette oman mitättömyytenne pönkäksi hänestä negaa, vaikka oikeasti hän on unelmien miehen malli kaikille. Meillä Oulussa on aika monta poliisia ja vartijaa johon asuksen tunnusmerkit täsmää, ja niillä ukkomiehillö on kysyntää. Teitä kateellisia vain ottaa ohimoon oma pieneytenne? Neuvo: Oppikaa elämään asian kanssa.


      • totuuden löytänyt
        Asuksen ehkä tietävä kirjoitti:

        Asus jos joku tietää miltä tuntuu olla haluttu ja hyvällä isorerskakyrwällä varustettu nymfouden kohde. Asus tietää mistä puhuu. Ei se turhaa persemittauksianne kyseenalaista. Te pelkurit ette ole asusta nähneet, kuvittelette oman mitättömyytenne pönkäksi hänestä negaa, vaikka oikeasti hän on unelmien miehen malli kaikille. Meillä Oulussa on aika monta poliisia ja vartijaa johon asuksen tunnusmerkit täsmää, ja niillä ukkomiehillö on kysyntää. Teitä kateellisia vain ottaa ohimoon oma pieneytenne? Neuvo: Oppikaa elämään asian kanssa.

        Älä viiti edes yrittää. Ota kuva siitä "isorerskakyrwälläs" ja laita tänne. Muutkin on laittaneet.

        Et varmasti laita koska et uskalla. Koska sulla ei ole. Oot pelkkä pelkuri huutelija oikeasti pienellä.


      • asdffds
        totuuden löytänyt kirjoitti:

        Älä viiti edes yrittää. Ota kuva siitä "isorerskakyrwälläs" ja laita tänne. Muutkin on laittaneet.

        Et varmasti laita koska et uskalla. Koska sulla ei ole. Oot pelkkä pelkuri huutelija oikeasti pienellä.

        Hahah. Luuletko, että asus oikeasti uskaltaisi jotain tehdä? Löysit itsekin kuvaavan sanan: Pelkuri. Muiden mulkkuja selailee alastonsuomesta yms ja linkittää niitä kaikista pienimpiä. Sellaisia, mitä silläkin killuu jalkovälissä.

        Turha luulo, että asuksella olisi munaa tehdä tuollaista. :D


      • Katsoppa pikkumies kun
        asdffds kirjoitti:

        Hahah. Luuletko, että asus oikeasti uskaltaisi jotain tehdä? Löysit itsekin kuvaavan sanan: Pelkuri. Muiden mulkkuja selailee alastonsuomesta yms ja linkittää niitä kaikista pienimpiä. Sellaisia, mitä silläkin killuu jalkovälissä.

        Turha luulo, että asuksella olisi munaa tehdä tuollaista. :D

        Joidenkin mulkku kelpaa kato muuhunkin kuin kuvaamiseen ja karrikoiden ilmaistuna persemittauksiin. Miksi joku todistaisi teille yhtään mitään? Jos on 90 asteen suorakulmalla mitattuna 17cm, niin se on.


      • Katsoppa pikkumies kun kirjoitti:

        Joidenkin mulkku kelpaa kato muuhunkin kuin kuvaamiseen ja karrikoiden ilmaistuna persemittauksiin. Miksi joku todistaisi teille yhtään mitään? Jos on 90 asteen suorakulmalla mitattuna 17cm, niin se on.

        Eppäillähän tuota saattaa. Ei kukaan tuollaisen normaaliaisan omistaja jaksa jauhaa pienistä keskimitoista.
        Johan sen 17 cm haltijan oma punttikin kertoo, että isompia on. Nyt siis on perusteltu epäily, ettei siellä sinun puntissa ole kuin tyhjää, ellet sitten pipoa sinne mykräillyt.


      • atrian kuoreton
        Katsoppa pikkumies kun kirjoitti:

        Joidenkin mulkku kelpaa kato muuhunkin kuin kuvaamiseen ja karrikoiden ilmaistuna persemittauksiin. Miksi joku todistaisi teille yhtään mitään? Jos on 90 asteen suorakulmalla mitattuna 17cm, niin se on.

        Ainoastaan pelkuri ja luuseri linkkailee muiden muIkkuja. Sitten itkee omaa pikku piliä ja raivoaa kun melkeen kaikilla muilla on isompi :D Tais osua totuuden löytäjä maaliin. Kato uudestaan Asus http://termite.apcdn.com/full/62252.gif


      • asdffds
        Katsoppa pikkumies kun kirjoitti:

        Joidenkin mulkku kelpaa kato muuhunkin kuin kuvaamiseen ja karrikoiden ilmaistuna persemittauksiin. Miksi joku todistaisi teille yhtään mitään? Jos on 90 asteen suorakulmalla mitattuna 17cm, niin se on.

        Älä nyt viitsi naurattaa. Sinulla ei ole mitään, millä todistaisit yhtään mitään tavallisen kokoisen peniksen puolesta. Siksi et sitä tee. ;)


      • asdffds
        h-x kirjoitti:

        Eppäillähän tuota saattaa. Ei kukaan tuollaisen normaaliaisan omistaja jaksa jauhaa pienistä keskimitoista.
        Johan sen 17 cm haltijan oma punttikin kertoo, että isompia on. Nyt siis on perusteltu epäily, ettei siellä sinun puntissa ole kuin tyhjää, ellet sitten pipoa sinne mykräillyt.

        Näinhän se on. Aina tosiaan linkkailee muiden moloista kuvia ja tarjoaa pieneksi jääneitä 13-15 senttisiä 20 senttisinä, sitten naurelee niille kommenteissa. Ilmeisesti yrittää olla kerrankin siinä naurajan roolissa ja vähän lievittää pahaa oloaan. Taitaa vielä pukea ne liivit päälle, esittäen naista - roolien vaihdos on suoritettu.

        Onhan se nyt jo tiedossa, että asuksella ei ole mikroa enempää lahkeessa heilumassa. Sen takia se ei sitä voikaan todistella. Paistaahan se hirveä kateus täällä palstallakin viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Ei sellaiseen normaalimuIkun omistaja jaksaisi ryhtyä.


      • Asuksen juristi
        asdffds kirjoitti:

        Näinhän se on. Aina tosiaan linkkailee muiden moloista kuvia ja tarjoaa pieneksi jääneitä 13-15 senttisiä 20 senttisinä, sitten naurelee niille kommenteissa. Ilmeisesti yrittää olla kerrankin siinä naurajan roolissa ja vähän lievittää pahaa oloaan. Taitaa vielä pukea ne liivit päälle, esittäen naista - roolien vaihdos on suoritettu.

        Onhan se nyt jo tiedossa, että asuksella ei ole mikroa enempää lahkeessa heilumassa. Sen takia se ei sitä voikaan todistella. Paistaahan se hirveä kateus täällä palstallakin viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Ei sellaiseen normaalimuIkun omistaja jaksaisi ryhtyä.

        Päämieheni ihmettelee sitä, että te jaksatte jankuttaa isoista vaikka teillä on isot. Se herättää epäilystä. Päämieheni sanoin: "Mitä helvettiä keskikoolla on isomunaisille merkitystä". Jos teillä on iso, niin se on, mutta se ei kirjoitettua keskikokoa muuta. Lisäksi ei julkaisut ihan huuhaatakaan ole.


      • häksan täti
        Asuksen juristi kirjoitti:

        Päämieheni ihmettelee sitä, että te jaksatte jankuttaa isoista vaikka teillä on isot. Se herättää epäilystä. Päämieheni sanoin: "Mitä helvettiä keskikoolla on isomunaisille merkitystä". Jos teillä on iso, niin se on, mutta se ei kirjoitettua keskikokoa muuta. Lisäksi ei julkaisut ihan huuhaatakaan ole.

        Piha: km. 14,9cm. Varovainen arvio.


      • kyl vituttaa kans

        Kyllä se kohottaa miehen itsetuntoa ja lämmittää mieltä, kun nainen yksi toisensa jälkeen mulkkuni nähdessään seisokissa on yllättynyt. Se naisen kasvojen OOH ilme ja siitä seuraava hänen kiihottuminen on sitä jotain. Jos olisin saanut pienen knakin, niin kyllä mua vituttaisi. Onneksi luonto on antanut mulle isotattisen 15-15,5cm ympäryksellä ja 18-20cm pitkä riippuen seisokin vahvuudesta. Suurimmalle osalle naisista koko on riittänyt, muutama olisi isompaa halunnut ja pohjaan mennyt jokaisella. Ohuempi olisi ollut mieluisempi, kun aika harva nainen kakkoseen uskaltaa ottaa tai edes mahtuu, parilla ei edes suuhun mahtunut paksuuden vuoksi.
        Voi niitä ongelmia olla peruskokoa isommallakin.


      • Niin varmaan joo
        kyl vituttaa kans kirjoitti:

        Kyllä se kohottaa miehen itsetuntoa ja lämmittää mieltä, kun nainen yksi toisensa jälkeen mulkkuni nähdessään seisokissa on yllättynyt. Se naisen kasvojen OOH ilme ja siitä seuraava hänen kiihottuminen on sitä jotain. Jos olisin saanut pienen knakin, niin kyllä mua vituttaisi. Onneksi luonto on antanut mulle isotattisen 15-15,5cm ympäryksellä ja 18-20cm pitkä riippuen seisokin vahvuudesta. Suurimmalle osalle naisista koko on riittänyt, muutama olisi isompaa halunnut ja pohjaan mennyt jokaisella. Ohuempi olisi ollut mieluisempi, kun aika harva nainen kakkoseen uskaltaa ottaa tai edes mahtuu, parilla ei edes suuhun mahtunut paksuuden vuoksi.
        Voi niitä ongelmia olla peruskokoa isommallakin.

        Hah hah, niin varmaan :) jatkahan päiväunias, kun noin mehukkaita unia näet poju :)


      • kyl vituttaa kans
        Niin varmaan joo kirjoitti:

        Hah hah, niin varmaan :) jatkahan päiväunias, kun noin mehukkaita unia näet poju :)

        Kasvahan sinä ensin aikuiseksi, ennenkuin alat miestä pojuttelemaan. Livenä oisit ottanut jo lukua maan kamaralla aika pitkään. Nelikymppisenä ei nulikat silmille hypi, varsinkaan toistasataakiloisen järkäleen.
        Kyllä se pili täs vartalos aina näyttää pieneltä, varsinki itse katsoen. oli se sitten levossa tai ei.


      • Asus ihan ite
        kyl vituttaa kans kirjoitti:

        Kasvahan sinä ensin aikuiseksi, ennenkuin alat miestä pojuttelemaan. Livenä oisit ottanut jo lukua maan kamaralla aika pitkään. Nelikymppisenä ei nulikat silmille hypi, varsinkaan toistasataakiloisen järkäleen.
        Kyllä se pili täs vartalos aina näyttää pieneltä, varsinki itse katsoen. oli se sitten levossa tai ei.

        Totta!


    • pieni mies iso muna

      Olen lyhyt mies, noin 7cm alle miesten keskipituuden. Veljeni on vielä reilusti minua lyhempi. Meillä molemmilla lepokalu näyttää isolta. En tiedä millainen veljelläni on tanassa, mutta itselläni se on 17cm ja näyttää isolta!

      Mitä tulee pesän saamiseen, niin parhaana vuonna ainakin 12 naista lähestyi minua suoralla ihastumisen tunnustuksella, vaikkakaan jotkut eivät olleet minun mieleen. Näistä vain pari oli minulle vähemmän tuttuja. Viimeiset 5 vuotta olen ollut saman kanssa.

      • asdffds

        Siinä on jo ihan kiitettävä lepomitta, 17 senttiä.

        Tuohon ei pääse edes palstan pahin persemittaaja erektionkaan kanssa. :D


      • Onnittelut isosta

        Tanassa 17cm on 3cm keskikoon yläpuolella. Onko mitattu sitten miten ??


      • 16,8 man

        "ainakin 12 naista lähestyi minua suoralla ihastumisen tunnustuksella"


        Liittyykö toi jotenkin siihen jonkin verran keskivertoa isompaan kaluusi? Oliko kyse siitä, että kalusi maine houkutteli naisia, vai ihastuivatko he sinuun muista syistä?


      • pieni mies iso muna
        16,8 man kirjoitti:

        "ainakin 12 naista lähestyi minua suoralla ihastumisen tunnustuksella"


        Liittyykö toi jotenkin siihen jonkin verran keskivertoa isompaan kaluusi? Oliko kyse siitä, että kalusi maine houkutteli naisia, vai ihastuivatko he sinuun muista syistä?

        asdffds: tanassa = täydessä erektiossa. Se on mitattu häpyluusta viivottimella peniksen yläreunan tasolle.

        16,8 man: Naisten lähestyminen ei liittynyt mitenkään kalun kokoon. Ketjun aloittaja oli sitä mieltä, ettei pienet miehet saa pesää. Siksi kirjoitin tuohon, että vaikka pieni olen, niin naisia riitti. Jotkut tytöt kertoivat avoimesti tulleensa katsomaan minua :D
        Tiedän, että suurin osa ihastui pelkästään ulkonäkööni (naamaan kai, kun en ole raamikas mies).

        Enää en ole se sama söpö poika, vaan aikuinen mies, joten jos tarve tulisi, niin joutuisin varmaan houkuttelemaan naisia kalullani ;P


      • asdffds
        pieni mies iso muna kirjoitti:

        asdffds: tanassa = täydessä erektiossa. Se on mitattu häpyluusta viivottimella peniksen yläreunan tasolle.

        16,8 man: Naisten lähestyminen ei liittynyt mitenkään kalun kokoon. Ketjun aloittaja oli sitä mieltä, ettei pienet miehet saa pesää. Siksi kirjoitin tuohon, että vaikka pieni olen, niin naisia riitti. Jotkut tytöt kertoivat avoimesti tulleensa katsomaan minua :D
        Tiedän, että suurin osa ihastui pelkästään ulkonäkööni (naamaan kai, kun en ole raamikas mies).

        Enää en ole se sama söpö poika, vaan aikuinen mies, joten jos tarve tulisi, niin joutuisin varmaan houkuttelemaan naisia kalullani ;P

        Oletin sinulla käyneen ajatusvirheen kirjoittaessa. Sillä mistä ihmeestä lähtien 17 senttiä on iso penis erektiossa? Varsinkin jos jostain häpyluumitoista puhutaan, niin joka toisella miehellä joka kadulla kävelee vastaan on isompi.

        Ellei ympärysmittana ole sama luku, niin harvinaisen normaali kalu. Kaukana ison näköisestä.


      • 16,8 man
        asdffds kirjoitti:

        Oletin sinulla käyneen ajatusvirheen kirjoittaessa. Sillä mistä ihmeestä lähtien 17 senttiä on iso penis erektiossa? Varsinkin jos jostain häpyluumitoista puhutaan, niin joka toisella miehellä joka kadulla kävelee vastaan on isompi.

        Ellei ympärysmittana ole sama luku, niin harvinaisen normaali kalu. Kaukana ison näköisestä.

        No, eihän pieni mies sanonutkaan, että se olisi iso, vaan että se näyttää isolta... Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että about meikäläisen kalun mittainen ei ole iso. Vain yksi nainen on sanonut mun vehettä isoksi, ja on sen sentään hieman useampi nähnyt ;)

        Siitä olen kyllä toista mieltä, että joka toisella olisi yli 17cm. Tosi monella on, se on varma, mutta uskoisin prosentin olevan jotain 20-30. Ettet vain olisi hieman provosoinut tiedät kyllä ketä ;)


      • pieni mies iso kalu
        asdffds kirjoitti:

        Oletin sinulla käyneen ajatusvirheen kirjoittaessa. Sillä mistä ihmeestä lähtien 17 senttiä on iso penis erektiossa? Varsinkin jos jostain häpyluumitoista puhutaan, niin joka toisella miehellä joka kadulla kävelee vastaan on isompi.

        Ellei ympärysmittana ole sama luku, niin harvinaisen normaali kalu. Kaukana ison näköisestä.

        Fakta on se, että harvalla on 17cm pitkä kalu erektiossa. Kyllä se minun varressa isolta näyttää. Ympärysmittaa 14,5cm.

        Sillä ei ole mitään väliä, jos jollakin on isompi.


      • pehmeitä puhut
        pieni mies iso kalu kirjoitti:

        Fakta on se, että harvalla on 17cm pitkä kalu erektiossa. Kyllä se minun varressa isolta näyttää. Ympärysmittaa 14,5cm.

        Sillä ei ole mitään väliä, jos jollakin on isompi.

        Höpöhöpö!! luumittana 17 cm kalu on varsin yleinen!!


      • asdffds
        16,8 man kirjoitti:

        No, eihän pieni mies sanonutkaan, että se olisi iso, vaan että se näyttää isolta... Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että about meikäläisen kalun mittainen ei ole iso. Vain yksi nainen on sanonut mun vehettä isoksi, ja on sen sentään hieman useampi nähnyt ;)

        Siitä olen kyllä toista mieltä, että joka toisella olisi yli 17cm. Tosi monella on, se on varma, mutta uskoisin prosentin olevan jotain 20-30. Ettet vain olisi hieman provosoinut tiedät kyllä ketä ;)

        Tarkoitinkin Muehhellä. Isolla M-kirjaimella.

        Jos keskiarvo peniksen mitalle on luokkaa 15-16 senttiä ihon pinnasta, niin arvio puolilla miehistä olevan yli 17 senttiä on hyvin pätevä - tässä kun puhuttiin vielä häpyluumitasta.

        Penikset eivät juuri tuosta kahden kympin lukemasta kasva ylöspäin. Hyvin harvassa ovat ne, jotka oikeasti puskevat mittaa vielä lisää sen jälkeen, kun luku alkaa kakkosella. Siihen ei silti ole kuin muutamien senttien matka keskiarvosta. Yksi mikropenis taas tiputtaa keskiarvoa peniksen pituudelle jo useamman parikymppisen verran.

        En voi asialle mitään, jos 1 asuksen mitan saanut henkilö provosoituu totuudesta, joka ei edes tulessa pala. Ei, vaikka yritystä on ollut jo todistetusti yli vuosikymmen. ;)


      • asdffds
        pieni mies iso kalu kirjoitti:

        Fakta on se, että harvalla on 17cm pitkä kalu erektiossa. Kyllä se minun varressa isolta näyttää. Ympärysmittaa 14,5cm.

        Sillä ei ole mitään väliä, jos jollakin on isompi.

        No, ehkä se näyttää sitten isolta. Makuasia.


      • hsfhfhsffg
        asdffds kirjoitti:

        Tarkoitinkin Muehhellä. Isolla M-kirjaimella.

        Jos keskiarvo peniksen mitalle on luokkaa 15-16 senttiä ihon pinnasta, niin arvio puolilla miehistä olevan yli 17 senttiä on hyvin pätevä - tässä kun puhuttiin vielä häpyluumitasta.

        Penikset eivät juuri tuosta kahden kympin lukemasta kasva ylöspäin. Hyvin harvassa ovat ne, jotka oikeasti puskevat mittaa vielä lisää sen jälkeen, kun luku alkaa kakkosella. Siihen ei silti ole kuin muutamien senttien matka keskiarvosta. Yksi mikropenis taas tiputtaa keskiarvoa peniksen pituudelle jo useamman parikymppisen verran.

        En voi asialle mitään, jos 1 asuksen mitan saanut henkilö provosoituu totuudesta, joka ei edes tulessa pala. Ei, vaikka yritystä on ollut jo todistetusti yli vuosikymmen. ;)

        Keskiarvo 16cm- ja ihon pinnasta :) Nyt mennään provopuolelle ja oikein urakalla :)


      • 16,8 man
        pieni mies iso kalu kirjoitti:

        Fakta on se, että harvalla on 17cm pitkä kalu erektiossa. Kyllä se minun varressa isolta näyttää. Ympärysmittaa 14,5cm.

        Sillä ei ole mitään väliä, jos jollakin on isompi.

        Mihinkähän tuollainen "fakta" mahtaa perustua? Vai onko kyse siitä, että määrittelemme sanan harva eri tavoin?


      • Äly hoi pygmi-asdffds!!
        asdffds kirjoitti:

        Oletin sinulla käyneen ajatusvirheen kirjoittaessa. Sillä mistä ihmeestä lähtien 17 senttiä on iso penis erektiossa? Varsinkin jos jostain häpyluumitoista puhutaan, niin joka toisella miehellä joka kadulla kävelee vastaan on isompi.

        Ellei ympärysmittana ole sama luku, niin harvinaisen normaali kalu. Kaukana ison näköisestä.

        Kukaan tyhmä ei mittaa ihon pinnasta. Kyllä se häpyluusta mitataan, mutta se iho on siinä välissä, kun sitä ei edes asdffds saa siitä pois mulkkuaan jatkaakseen. Siihen tosiaankin pitää olla lasermitta, jos meinaa häpukummun laelta mitata.


      • pieni mies iso muna
        16,8 man kirjoitti:

        Mihinkähän tuollainen "fakta" mahtaa perustua? Vai onko kyse siitä, että määrittelemme sanan harva eri tavoin?

        heitin ihan summassa sanat fakta ja harva. Luulen asian kuitenkin näin olevan.


      • Äly hoi pygmi-asdffds!! kirjoitti:

        Kukaan tyhmä ei mittaa ihon pinnasta. Kyllä se häpyluusta mitataan, mutta se iho on siinä välissä, kun sitä ei edes asdffds saa siitä pois mulkkuaan jatkaakseen. Siihen tosiaankin pitää olla lasermitta, jos meinaa häpukummun laelta mitata.

        Ei oppi ojaan kaada näköjään...

        Meidän savolaisope tulee ilahtumaan, kun asus on oppinut kurjoittamaan sanan pygmi...
        Kokeiles vielä sitä vaikeahkoa psyysysyuukgiir,.. mikä se oli? Psykiatrihan se. Laitan sulle muutaman malliksi, niin jospa se jatkossa tulisi ilman g-kurjainta :D

        Psykiatri
        Psykiatri
        Psykiatri


      • Nönnönnönnön
        h-x kirjoitti:

        Ei oppi ojaan kaada näköjään...

        Meidän savolaisope tulee ilahtumaan, kun asus on oppinut kurjoittamaan sanan pygmi...
        Kokeiles vielä sitä vaikeahkoa psyysysyuukgiir,.. mikä se oli? Psykiatrihan se. Laitan sulle muutaman malliksi, niin jospa se jatkossa tulisi ilman g-kurjainta :D

        Psykiatri
        Psykiatri
        Psykiatri

        Sinähän olet psykiatrin lausuntoja sinusta ja lääkemääräyksiä itsellesi lukenut, niinpä sulla on sitä kokemuspohjaa :)


      • tarja 26w
        pieni mies iso muna kirjoitti:

        heitin ihan summassa sanat fakta ja harva. Luulen asian kuitenkin näin olevan.

        Tällä palstalla ei kannata heitellä summassa mitään, kun vannoutuneimmat jäärät eivät usko edes tieteellistä todellista faktaa.


      • sivupersoona Savosta
        h-x kirjoitti:

        Ei oppi ojaan kaada näköjään...

        Meidän savolaisope tulee ilahtumaan, kun asus on oppinut kurjoittamaan sanan pygmi...
        Kokeiles vielä sitä vaikeahkoa psyysysyuukgiir,.. mikä se oli? Psykiatrihan se. Laitan sulle muutaman malliksi, niin jospa se jatkossa tulisi ilman g-kurjainta :D

        Psykiatri
        Psykiatri
        Psykiatri

        Aina ilahduttaa, kun joku jotain oppii, mut katopa tätä, löytyi tuolta karvapalstalta:

        "Olen vuosia vuosia poistanut alapään karvat epiloimalla ja kivekset nyppimällä, ja laittanut tietyst karvat roskiin."

        Mihin lie laittanut kivekset?

        Huomenna pukkia :)


      • Häksa (ei kirj)
        sivupersoona Savosta kirjoitti:

        Aina ilahduttaa, kun joku jotain oppii, mut katopa tätä, löytyi tuolta karvapalstalta:

        "Olen vuosia vuosia poistanut alapään karvat epiloimalla ja kivekset nyppimällä, ja laittanut tietyst karvat roskiin."

        Mihin lie laittanut kivekset?

        Huomenna pukkia :)

        Hyvän olitkin löytänyt...:D
        Onkohan se Tarja 26w, kun silläköhän ne pienet pallukat loisti poissaolollaan :D

        Open kanssa pukitellaan huomenna.


    • Anonyymi

      Sinä et oo koskaan saanu muutaku perseelles.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe