Löytyisikö Patikkaseuraa heinäkuulle

Kouvolan tyttö

Olen lähdössä Larhunkierrokselle heinäkuussa, mutta olisi rattoisampaa, jos saisi erähenkistä ja raitista seuraa reitille.
Minä olen varsin uusi näissä eräharrastuksissa. Suoritin metsästyskortin viime syksynä ja nyt olen hankkinut rinkan ja makuupussin. telttaa ei vielä ole.
Olen ajatellut kävellä Karhunkierroksen viikossa, joten aikaa jäisi myös maisemien ihailuun ja nuotiolla istuskeluun.
Olen 34v. hoikka sinkku nainen.

42

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :,D

      KUULOSTAA HOUKUTTELEVALTA VARAAN KUMIT JA PILLERIT - SOITELLAAN!

    • Kouvolan tyttö

      Onko vaikea ymmärtää eroa patikka- ja naimaseuralla ?
      Kysyinkö naimaseuraa ?????
      Tuollaselta väännän hanuriin ja tökkään suonsilmään.

    • vanha tuttuko ?

      Kas onkos se taas meijän Markko kuvioissa. Etkös ole se, joka vaikutti siellä Lopella ja pukeuduit niihin ............ en viitsi sanoa sitä, mutta oletkos se sama ?

      • vanha tuttu olet

        Mitä oikein höpität ? kyllä sinut tunnetaan, sinähän kehuit kuinka käytät naisten pikkupöksyjä ja hait Tampereen homobaarejakin. Seksuaalinen identtiteettisi vaihteli vähän, miten milloinkin.


    • Kouvolan tyttö

      Eipä tunnu täältä patikkaseuraa löytyvän, kai se on yksin lähdettävä. Yksin mennessä hyvä puoli onkin siinä, että ei tule ainakaan riitaa matkaseuran kanssa.

    • Kouvolan tyttö

      Menkää nyt pervot muualle, ei kai täältä mukavaa kunnollista retkiseuraa löydy.

    • tavallinen tavi

      Monilla näkyy ongelmia olevan erottaa asioita toisistaan:(

      No täällä voisi olla kiinnostunut lähtijä vaikken voikaan mitään varmaa tällä hetkellä sanoa.

      aikaisemminkin olen karhunkierroksella käynyt, vaikka ei silloin ihan koko reittiä päästykään tekemään. Joten jos ei muuta niin ainakin vinkkejä ja kokemuksia voin jakaa. laittele viestiä jos vielä uskot että täältä voi jotain järjellistä seuraa löytää :)

      [email protected]

    • Kouvolan tyttö

      Minä en kyllä ala mitään mailiosoitteitani vieraille antamaan, ne on asiat sovittava täällä julkisella palstalla, tai voi haistaa vaikka kukkasen.

    • Kulkija_62

      Moi,
      ellei ikäero haittaa niin täällä olisi viisikymppinen, mukava, asiallinen, kokenut retkikaveri. Mutta ehdottaisin jotain muuta kohdetta, Karhunkierros on heinäkuussa aika kansoitettu.

      Valitettavasti joudut sp osoitteesi antamaan ennemmin tai myöhemmin jos haluat jonkun kanssa retkestä sopia. Helppohan on avata sitä varten vaikkapa uusi anonyymi gmail tms osoite :-)

    • Kouvolan tyttö

      Jaa no jospa haet muualta seuraasi, ei tarvii tulla tänne neuvomaan mitään pervo-osotteita. Kerta et pysty täällä sopimaan, niin työnnä osoittees vaikka hanuriisi.

    • vahassa vara paree

      ukko yritti keholle.

    • Kouvolan tyttö

      Eipä täältä oikeeta seuraa patikalle tahdo löytyä, mikä lie luuseripalsta tämä onkaan.

    • Antti Hoviniemi

      Hei käviskö sinkku 30 raitis Helsinkiläismies. Olen erähenkinen ja harrastanut Partiota iäisyyden. Jos kiinostuit ja haluat saada lisää tietoa minusta lähetä mailia [email protected]

    • Kouvolan tyttö

      Siinä on taas joku outo, ei taida yhtään kunnon miestä täällä olla. Pervot ensimmäiseksi ehdottelevat jotain yksityistä sähköpostia, kellään ei näytä olevan rotia käydä julkista keskustelua.
      Luuletko sinä tosissasi, että alkaisin kanssasi yksityiseen sähköpostin vaihtoon ?????
      Saati että tuollaisten kanssa lähtisin vaeltamaan.

    • Kouvolan tyttö

      Ei näytä täältä löytyvän kunnollista patikkaseuraa. Minä kun en työpaikan mailiä anna ensitöikseni ja se näkyy olevan se ensimmäinen ehto.
      Paitsi että minä tässä seuraa haen ja luon omat säännöt asialle.

      Löytyykö Karhunkierrokselle kiinnostunutta miestä heinäkuulle ?
      Lähtö olisi heinäkuun alkupuolella, koska karhun ampumakoetta varten alan harjoittelun heinäkuun puolelta välin.

    • Mikko701

      Morjens!

      Lähdetään vaeltamaan karhunkierros. Sopisiko ensi tapaaminen tulevana Lauantaina Kouvolassa. Laita paikka ja sinulle sopiva klonaika? Juodaan kahvit ja rupatellaan.

      Terv. Mies 43v.

    • Kouvolan tyttö

      Että noilla puheilla pitäisi olla valmis kahvittelemaan ? Noin niukka itsensä esittely, ei kyllä anna aihetta sellaiseen.

    • kovolantytölle

      mene lemmikkikauppaan ja osta itselles doberman matkaseuraksi.On sitten sukulaissielu matkaseurana

      • Kouvolan tyttö

        Lieneekö siinä kahviseuraksi haluvan katkeraa vuodatusta. Oikeassa siis olin, kun en ensimmäiseksi kahville halunnut. Varovainen saa olla kun netistä patikkaseuraa hakee, ensin on tällaisella julkisella saitilla vaihdettava viestejä jonkin aikaa, ennenkuin kahville uskaltaa.

        Mahtaako sellaista kunnollista patikkaseuraa täältä löytyäkkään ?


    • voisko olla

      niin että kun sun kanssa vähän aikaa viestejä vaihtaa niin sitten ei enää uskallakaan

    • peto likkeellä

      Neuvoisin lukemani perusteella pysymään loitolla.

    • Kouvolan tyttö

      Kyllä taisi kahviseurasta kieltäytyminen ottaa koville.
      Tuskin täältä kyllä ketään löytyy, yksin on kait mentävä, eipä tule riitaa ainakaan, että huonokuntoinen ei jaksa minun vauhdissa pysyä.

    • Naisvaeltaja

      Mene jollekkin toiselle palstalle seuraa etsimään. Et sinä patikkaseuraa hae koska ei ainakaan naiset kelpaa kun kerrot:
      Löytyykö Karhunkierrokselle kiinnostunutta miestä heinäkuulle ? Haet siis vain miesseuraa, et vaellusseuraa.

      Haetko oikeasti seksiseuraa vai oletko muuten vani ihan bimbo? Ei kukaan täysjärkinen oikea eräihminen lähtiskään tollasen matkaan. Ja riita todennäköisesti tulisi kun tunnut jo täälläkin niin kärkkäästi riitaa haastavan. Käyt kierroksilla jo nyt, et pärjäisi Karhunkierroksella.
      Pelottaisi olla tollasen seurassa, kuka hullu antaa tollaselle metsästyskortin, vastuutonta!

    • hihnaan talutettavat

      Kakenlaisia sitä vapaana metsissä liikkuukin. Älä tule pimeässä polulla vastaan.

    • Kyllä jotain patikka seuraa vois löytyäkin ! Pitkästä aikaa kurkkasin tänne ja sillain,palaan asiaan !

    • kouvolan tyttö

      Meneppäs vaan jonnekin senssipalstalle, kylläpä tuo toinen aloituksesi sinut paljastaa. Ei kiinnosta tuollaista ottaa matkaan mukaan.
      On se kumma kun kunnollisia miehiä ei tahdo täältä löytyä.

    • Erä-Erkki

      Minä olin myös harkinnut matkaa Kuusamoon, en niinkään Karhunkierrokselle, mutta Kuusingille kalaan muutamaksi päiväksi, tuleehan siinäkin patikoimista, joten kelpaako vaihtoehdoksi. Nuotilolla on mukava paistella harjuksia tikkukalana ja minä myös olen metsästäjä. Minulla on seisoja, jonka kanssa käyn syksyisin Lapissa lintumetsällä, sinnekin olisi kiva saada samanhenkistä naisseuraa.
      Olen 37 vuotias eronnut mies Keski-Suomesta.

    • Kouvolan tyttö

      No sinä vaikutat kunnon mieheltä, ensimmäinen joka ei heti ole urkkimassa yhteistietoja ja harrastuksetkin aivan kohdallaan.
      Voisin kyllä harkita sitä Kuusinkiakin, minkämoinen paikka se oikein on ?
      Missäpäin Keski-Suomea asustelet ?

    • Erä-Erkki

      No terve Kouvolan tyttö,
      Minä asun Jänsänkoskella, se on kaunis paikka, heti siinä Jämsän takana.
      Kuusinki taas on erämaajoki siellä Kuusamossa, käyn siellä vuosittain perhokalassa.
      Syksyllä linnustusaikaan käyn siellä suunnalla usein kanalintumetsällä.
      Voitaisiin toki tavatakin, mikäli olet mukaan lähdössä, en halua mitään mailiosotetta, mutta kiva olisi nähdäkin. Ainoa, että työkiireet pitävät minut nyt täällä tiiviisti juhannukseen asti.

    • Kouvolan tyttö

      Terve Erä-Erkki,
      oletko oikein perhokalastajakin ? Se on ollut minun haaveena siitä kun aikanaan näin filmin "Ja keskellä virtaa joki" Ne perhon heitot oli upeaa katsottavaa, ja myöskin kalojen väsyttäminen. Luuletko, että voisit opettaa sitä myös minulle ????
      Minähän voisin tulla käymään siellä Jämsänkoskella ja näin voisimme tutustua paremmin. Voisin tulla joku viikonloppu, tietysti vain päiväseltään, minulla on sisko Jyväskylässä, joten voisin mennä sinne yöksi.
      Osaisitko opettaa minulle myös haulikkoampumista ? Haulikko minulla kyllä on omasta takaa. Se on merkiltään Valmet 412.

      • Unohtuiko?

        Mites Erkin raittius puoli?


      • Erä-Erkki

        Terveppä terve Kouvolan tyttö,
        Kyllä minä osaan haulikkoampumista opettaa ja myös perhokalastusta.
        Minä kerkiän kyllä kahvittelemaan viikonloppuisin tässä paikkakunnalla.
        Vaikka nähtäisiin tuossa Jämsän Shellillä.
        Ilmota vain, koska sinulle sopii, niin nähdään.

        En minä mikään raittiusintoilija ole, mutta känniin en ole itseäni juonut vuosiin.
        alkoholin käyttö rajoittuu viinilasiin hyvän ruoan kanssa. Vahvaa viinaa en juo, eikä kaljakaan tahdo maistua.


      • aseman vak.asiakas
        Erä-Erkki kirjoitti:

        Terveppä terve Kouvolan tyttö,
        Kyllä minä osaan haulikkoampumista opettaa ja myös perhokalastusta.
        Minä kerkiän kyllä kahvittelemaan viikonloppuisin tässä paikkakunnalla.
        Vaikka nähtäisiin tuossa Jämsän Shellillä.
        Ilmota vain, koska sinulle sopii, niin nähdään.

        En minä mikään raittiusintoilija ole, mutta känniin en ole itseäni juonut vuosiin.
        alkoholin käyttö rajoittuu viinilasiin hyvän ruoan kanssa. Vahvaa viinaa en juo, eikä kaljakaan tahdo maistua.

        Röökiä näyt polttavan?


    • Kouvolan tyttö

      Kävisikö sinulle ensiviikon lauantaina ?

      • Erä-Erkki

        Ei oikein silloin käy kun poikaystäväni Seppo tulee silloin tyhjentämään pussejaan.


      • Erä-Erkki

        Näkeepä tuosta tyhmäkin, kuka on trolli.
        Minulle sopii se 15.6. oikein hyvin. Nähdään Jämsän Shellillä vaikka klo14.00, jos sopii. Minä otan oranssin Sakon lippiksen mukaan, niin tunnistat varmasti.
        Onko sinulla vielä viimeistä Metsästäjä lehteä ?


      • Kouvolan tyttö
        Erä-Erkki kirjoitti:

        Näkeepä tuosta tyhmäkin, kuka on trolli.
        Minulle sopii se 15.6. oikein hyvin. Nähdään Jämsän Shellillä vaikka klo14.00, jos sopii. Minä otan oranssin Sakon lippiksen mukaan, niin tunnistat varmasti.
        Onko sinulla vielä viimeistä Metsästäjä lehteä ?

        Kyllä ajankohta sopii minulle, joten nähdään vain siellä.
        Kyllä minulla on kyseinen Metsästäjä-lehti, mitenkä niin ?


      • Erä-Erkki
        Kouvolan tyttö kirjoitti:

        Kyllä ajankohta sopii minulle, joten nähdään vain siellä.
        Kyllä minulla on kyseinen Metsästäjä-lehti, mitenkä niin ?

        Tullaan porukalla ja meitä on aika monta eräerkkiä sakolippikset päässä ja satiaiset alapäässä. Metsästäjälehteen voi pyyhkiä pyllynsä kyykkytsarpeiden jälkeen.


      • Erä-Erkki
        Kouvolan tyttö kirjoitti:

        Kyllä ajankohta sopii minulle, joten nähdään vain siellä.
        Kyllä minulla on kyseinen Metsästäjä-lehti, mitenkä niin ?

        No, siitä lehdestä voit selata mikä onkaan otsikko Reijo Oravan pääkirjoituksessa.
        Sillä otsikolla voitkin vahvistaa tulosi. Ota kyseinen lehti mukaan, niin minäkin erotan sinut.


      • Kouvolan tyttö
        Erä-Erkki kirjoitti:

        No, siitä lehdestä voit selata mikä onkaan otsikko Reijo Oravan pääkirjoituksessa.
        Sillä otsikolla voitkin vahvistaa tulosi. Ota kyseinen lehti mukaan, niin minäkin erotan sinut.

        Kannattaa olla varovainen noiden Kouvolan tyttöjen kassa. Ne kaikki ei ole tyttöjä ollenkaan.


      • Kouvolan tyttö
        Erä-Erkki kirjoitti:

        No, siitä lehdestä voit selata mikä onkaan otsikko Reijo Oravan pääkirjoituksessa.
        Sillä otsikolla voitkin vahvistaa tulosi. Ota kyseinen lehti mukaan, niin minäkin erotan sinut.

        Olipa hieno oivallut tuo lehtijuttu, sillä karistit typerän trollin. Otsikossa lukee "Hyviä uutisia" näin vahvistan tapaamisen ja otan lehden mukaan.


    • erä-jorma

      Tää oli hyvä !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2782
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      253
      2749
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      66
      2382
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      206
      1875
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe