Trax karvalakkina 19900.-

TM tänään

7

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhkkh

      Cruzen alkaen malli tulee ilman penkinlämmittimiä. Kukaan ei osta autoa ilman penkinlämmittimiä tai ilmastointia eli nämä ovat vain mainostusta varten hinnoiteltuja ilman tarkoitustakaan myydä niitä.

      Minusta nämä turbottomat mallit ilman perusvarustelua ovat aivan turhaa pelleilyä.
      1.4T ja LT-varusteet perusmalliksi, kiitos!

      • OIKAISTAAN VIRHE

        Ei muuten pidä paikkansa. Kyllä hinnaston mukaan LS-mallissakin on penkinlämmittimet ja ilmastointi. Miksi täällä pyörii paikkansa pitämättömiä juttuja? Jopa Tekniikan maailmakin kirjoittaa puppua.

        https://www.chevrolet.fi/eap/trax.pdf


      • 55p
        OIKAISTAAN VIRHE kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa. Kyllä hinnaston mukaan LS-mallissakin on penkinlämmittimet ja ilmastointi. Miksi täällä pyörii paikkansa pitämättömiä juttuja? Jopa Tekniikan maailmakin kirjoittaa puppua.

        https://www.chevrolet.fi/eap/trax.pdf

        Tekniikan Maailma näyttää todella olevan väärässä. Ilmastointi on aina vakiona. Cruzen LS on kuitenkin edelleen ilman penkinlämmittimiä.


      • 16+2
        OIKAISTAAN VIRHE kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa. Kyllä hinnaston mukaan LS-mallissakin on penkinlämmittimet ja ilmastointi. Miksi täällä pyörii paikkansa pitämättömiä juttuja? Jopa Tekniikan maailmakin kirjoittaa puppua.

        https://www.chevrolet.fi/eap/trax.pdf

        TM näyttää korjanneen virheen, koska nyt juttu on nähdäkseni ihan oikein.


    • Ehkä kiinnostais

      Kuka nyt pelkkää etuvetoa tussulla vaparikoneella. Jos joku Traxin malli pitää ottaa niin se on 1.4T AWD LT-varustelulla. 25 tonnia se kustantaa. LTZ ei ole muuta eroa kuin penkkien verhoilu ja 18" vanteet (yäk).

      • trax1

        Minä ottaisin Trax diesel automaatti. Varmaankin todennäköisesti LT ei kiinosta pätkääkään LTZ 18" renkaat ja ei viitsisi maksaa pari tonnia enemmän nahkasisustuksesta ja jätti kiekoista. Muutenhan tuo varustelu näyttäisi olevan sama LT:ssä ja LTZ:ssa.


    • lakki karvanen

      Trax LS ei siis olekaan mikään ihan karvalakkiversio.

      Karvalakeinta taitaa varustelun sijaan olla perusmoottori, 1.6 5-vaihteisella laatikolla. Sekään ei ole aivan niin laiska, mitä turboihin tottuneet kuvittelevat. Ajonautinto on totta kai aivan eri luokkaa turbolla ja 6-vaihteisella, jolla kierrokset pysyvät alhaisina myös moottoritieajossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe