Olet menossa naimisiin..

Akseli ilman Elinaa

Minkä kappaleen haluat häävalssiksi?

31

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 pilvenhattaraa

Antti Huovilan Vaskikellot

• zisel

Mä luin että Vasikkakellot :D

• Oasis

Tuon voi itsekin harjoitella Sing Starin avittamana, itse sain juuri tuosta biisistä huippupisteet. Tosin tarvitaan muutama viinilasillinen alle, jotta jaksaa (kehtaa) kiekauttaa tarpeeksi korkealle :)

• Kostyymi myös 60-luvun alkupuolelta. Kapealahkeinen ivy league-puku niin kuin tolla vanhurskaalla veljellä. Finlaysonin kirkko ja palatsissa pidot.

Jotain tuntus vielä puuttuvan mutta mitä?

• Oasis kirjoitti:

Tuon voi itsekin harjoitella Sing Starin avittamana, itse sain juuri tuosta biisistä huippupisteet. Tosin tarvitaan muutama viinilasillinen alle, jotta jaksaa (kehtaa) kiekauttaa tarpeeksi korkealle :)

Ei huono, sillä tossa biisissä pitää päästä korkealle. Nostaako viini äänialaa, esim. mezzosopraanon täydeksi sopraanoksi? :>

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Ei huono, sillä tossa biisissä pitää päästä korkealle. Nostaako viini äänialaa, esim. mezzosopraanon täydeksi sopraanoksi? :>

No ainakin se viini auttaa itseään kuvittelemaan, että osuu mihin nuottiin vain ;)

Lauloin nuorempana ensin alttoa, josta mut siirrettiin suoraan sopraanoihin. Veikeä siirto, mutta joskus muinoin oli hiukan laajempi skaala. Nykyään osuu korkealle vain kun löytää muksun pahanteosta... :>

• Oasis kirjoitti:

Niin ja eikö olis hiukka outoa laulaa itse oma häävalssinsa? Kuulostaa laihialaiselta ratkaisulta. Kysyn kun en tiedä näin max. avoliittoon päässeenä :o)

• Oasis kirjoitti:

No ainakin se viini auttaa itseään kuvittelemaan, että osuu mihin nuottiin vain ;)

Lauloin nuorempana ensin alttoa, josta mut siirrettiin suoraan sopraanoihin. Veikeä siirto, mutta joskus muinoin oli hiukan laajempi skaala. Nykyään osuu korkealle vain kun löytää muksun pahanteosta... :>

Tarpeeksi viiniä niin edelleen olet seuraavana aamuna altto ellet jopa kontra-altto .p Erikoista, että ääniala muuttuu noin päin. Ei ehkä ollut sen alkuperäisessä määrittelyssä oltu turhan tarkkoja..

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Niin ja eikö olis hiukka outoa laulaa itse oma häävalssinsa? Kuulostaa laihialaiselta ratkaisulta. Kysyn kun en tiedä näin max. avoliittoon päässeenä :o)

Oudon lisäksi se taitaisi olla myös turhan haasteellista, kun laulamisen lisäksi pitäisi keskittyä sovittelemaan askeleensa ja näyttämään mahdollisimman romanttiselta.

En itsekään ole päässyt kirkonkäytävää pitkin astelemaan muuta kuin morsiamen perässä kolme kertaa kaasona. Sellainen leffakin on, jossa päähenkilö on aina vain kaasona, muttei koskaan morsiamena. Pystyn samaistumaan ;)

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Tarpeeksi viiniä niin edelleen olet seuraavana aamuna altto ellet jopa kontra-altto .p Erikoista, että ääniala muuttuu noin päin. Ei ehkä ollut sen alkuperäisessä määrittelyssä oltu turhan tarkkoja..

Se oli joskus ihan nuorena eli ei oltu mitenkään tarkkoja, mutta aikaa myöden sitten kävi paremmin selväksi kuka sopii parhaiten mihinkin. Jännää tosin siinä mielessä, että mun ääni ei ole korkea puhuessa.

Alkoholin avulla saa tosiaan hetkellisesti hankittua itselleen äänen, joka sopisi mitä mainioimmin vaikkapa puhelinhommiin :)

• Oasis kirjoitti:

Oudon lisäksi se taitaisi olla myös turhan haasteellista, kun laulamisen lisäksi pitäisi keskittyä sovittelemaan askeleensa ja näyttämään mahdollisimman romanttiselta.

En itsekään ole päässyt kirkonkäytävää pitkin astelemaan muuta kuin morsiamen perässä kolme kertaa kaasona. Sellainen leffakin on, jossa päähenkilö on aina vain kaasona, muttei koskaan morsiamena. Pystyn samaistumaan ;)

Luottokaasona ei itse ole rumentamassa avioerotilastoja. Tilastojen mukaan 1,5 kaasottamaasi morsianta eroaa, niin on synkkä meno rakkauden statistiikoissa. Toisaalta prosessi on valmiiksi tuttu, jos vaikka itsekin joskus pitäis naimasille kirmata :)

• Oasis kirjoitti:

Se oli joskus ihan nuorena eli ei oltu mitenkään tarkkoja, mutta aikaa myöden sitten kävi paremmin selväksi kuka sopii parhaiten mihinkin. Jännää tosin siinä mielessä, että mun ääni ei ole korkea puhuessa.

Alkoholin avulla saa tosiaan hetkellisesti hankittua itselleen äänen, joka sopisi mitä mainioimmin vaikkapa puhelinhommiin :)

Vai puhelinhommiin. Kipin kapin vocaroohon näytettä ja linkki palstalle. Sanelet sinne vaikka klassikon ottaa paidan pooois, ottaa housut pooois ;D

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Luottokaasona ei itse ole rumentamassa avioerotilastoja. Tilastojen mukaan 1,5 kaasottamaasi morsianta eroaa, niin on synkkä meno rakkauden statistiikoissa. Toisaalta prosessi on valmiiksi tuttu, jos vaikka itsekin joskus pitäis naimasille kirmata :)

Tilastot on tosiaan synkkiä, mutta toivottavasti ihmisten kohtalot lopulta valoisampia.

Kaason homma on oikeastaan aika mukavaa, siinä pääsee mukaan itse sähellykseen mutta säästyy siltä hermoja repivältä jännitykseltä, mitä morsiamet kokevat. Jos joskus joidenkin ihmeen koukeroiden kautta päädyn itse morsiameksi, niin ehkei tarvitse jännittää niin paljon vaan voi keskittyä nauttimaan itse päivästä :)

• Oasis kirjoitti:

Tilastot on tosiaan synkkiä, mutta toivottavasti ihmisten kohtalot lopulta valoisampia.

Kaason homma on oikeastaan aika mukavaa, siinä pääsee mukaan itse sähellykseen mutta säästyy siltä hermoja repivältä jännitykseltä, mitä morsiamet kokevat. Jos joskus joidenkin ihmeen koukeroiden kautta päädyn itse morsiameksi, niin ehkei tarvitse jännittää niin paljon vaan voi keskittyä nauttimaan itse päivästä :)

Ettet vaan sortuis kovan kaasokokemuksen turvin puuttumaan oman kaasosi puuhiin liikaa? "Hei... ei noin. Näin." Ensimmäiset häät, joissa juuri kaasolla menee hermot =)

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Vai puhelinhommiin. Kipin kapin vocaroohon näytettä ja linkki palstalle. Sanelet sinne vaikka klassikon ottaa paidan pooois, ottaa housut pooois ;D

Ei tuota voi sanoa puhkeamatta nauruun :D Menee uskottavuus täysin.

Ei taitais pokerinaamalla nuo hommat onnistua.

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Ettet vaan sortuis kovan kaasokokemuksen turvin puuttumaan oman kaasosi puuhiin liikaa? "Hei... ei noin. Näin." Ensimmäiset häät, joissa juuri kaasolla menee hermot =)

Tuo on hyvinkin todennäköinen vaihtoehto :)

Mähän voisin osallistua sitten siihen hirviömorsiamet-ohjelmaan vai mikä se nyt liekään, jossa morsiamet tekee kaikki ympärillään hulluksi :p

• Oasis kirjoitti:

Tuo on hyvinkin todennäköinen vaihtoehto :)

Mähän voisin osallistua sitten siihen hirviömorsiamet-ohjelmaan vai mikä se nyt liekään, jossa morsiamet tekee kaikki ympärillään hulluksi :p

Hirviömorsian.. Varmaan sellanenkin ohjelma on, en ollenkaan epäile. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii eikä koske pelkkää sulhoa kärsimysosuus ainakaan. Jasmin Mäntyläkin meni muistaakseni homon kanssa naimisiin viikoksi, että pääsi lehtiin :O

http://www.youtube.com/watch?v=qFf01E-Oxz4

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Hirviömorsian.. Varmaan sellanenkin ohjelma on, en ollenkaan epäile. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii eikä koske pelkkää sulhoa kärsimysosuus ainakaan. Jasmin Mäntyläkin meni muistaakseni homon kanssa naimisiin viikoksi, että pääsi lehtiin :O

http://www.youtube.com/watch?v=qFf01E-Oxz4

On noita morsianohjelmia jos jonkinlaisia, niitä näytetään kaikilla "tyttökanavilla" uusintojen uusintoina. Aikamoisia persoonia ainakin ne näkemäni morsiamet olivat. Noin niinku kauniisti ilmaistuna ;)

Hui, sain videosta uutta matskua uniin. Kovin oli innokas sulho... :)

Nyt täytyy lähteä uinumaan, jos meinaa huomenna selviytyä työpäivästä kunnialla. Kauniita unia!

• Oasis kirjoitti:

On noita morsianohjelmia jos jonkinlaisia, niitä näytetään kaikilla "tyttökanavilla" uusintojen uusintoina. Aikamoisia persoonia ainakin ne näkemäni morsiamet olivat. Noin niinku kauniisti ilmaistuna ;)

Hui, sain videosta uutta matskua uniin. Kovin oli innokas sulho... :)

Nyt täytyy lähteä uinumaan, jos meinaa huomenna selviytyä työpäivästä kunnialla. Kauniita unia!

Tässä myös potentiaalinen mies sun makuun. Hämärässä mies kun nukkuu sohvalla mahallaan, voi luulla että ahma on käpertynyt unille sen pään päälle :>

http://www.youtube.com/watch?v=v5ruDqdZn_s

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Tässä myös potentiaalinen mies sun makuun. Hämärässä mies kun nukkuu sohvalla mahallaan, voi luulla että ahma on käpertynyt unille sen pään päälle :>

http://www.youtube.com/watch?v=v5ruDqdZn_s

Kiitos, ihan mieletön kuontalo. Tuohon kun pääsis upottamaan sormensa... ;)

Kappale tosin on kaunis, hyvää unille rauhoittumismusaa.

• Che cantador
        bravo.bravi kirjoitti:

Kostyymi myös 60-luvun alkupuolelta. Kapealahkeinen ivy league-puku niin kuin tolla vanhurskaalla veljellä. Finlaysonin kirkko ja palatsissa pidot.

Jotain tuntus vielä puuttuvan mutta mitä?

Vibran asiantuntemus he-hee
        Mezzosopraano on KORRKEAMPI äänialä, mezzotenori on mies, mutta kuullostaa jo aivan naiselta tai kuten Ratikka peukalo perssilmässä

• Oasis
        Che cantador kirjoitti:

Vibran asiantuntemus he-hee
        Mezzosopraano on KORRKEAMPI äänialä, mezzotenori on mies, mutta kuullostaa jo aivan naiselta tai kuten Ratikka peukalo perssilmässä

Naisilla se menee matalimmasta korkeimpaan -> kontra-altto, altto, mezzosopraano, sopraano. Joten kyllä se sopraano korkein on.

• iauctgj
        bravo.bravi kirjoitti:

Nuorisokuoroissa ja vastaavissa laitettiin ennen (nykyisistä en tiedä) kaikki varmat laulajat laulamaan alttoa, oli ääni oikeasti mikä tahansa.

Varmoilla laulajilla tarkoitettiin niitä tyyppejä, jotka pysyivät tarkasti nuotissa ja tempossa.

Itsekin lauloin aika usein alttoa, vaikka oikeasti olin (olen) laajan skaalan omaava. Olisin pystynyt laulamaan myös sopraanot, ja joskus lauloinkin. Soolojakin olen laulanut.

Nyt kun miettii, niin aika harvalla loppujen lopuksi on ääniskaala yli kolme oktaavia. Onnea meille!

• bachelor Che

Cohenin Last waltz

• Olenko? Siinä tapauksessa jotain mikä sa palaamaan järkiinsä. Vaikka Hey stupid! biisi.

• Sulhanen ei ehkä ilahdu tollasesta asenteesta :o) Jos vaikka salaa haluaa päivän prinssinä.

• bravo.bravi kirjoitti:

Sulhanen ei ehkä ilahdu tollasesta asenteesta :o) Jos vaikka salaa haluaa päivän prinssinä.

Nooooh tää asia on varmistettu jo ihan alkumetreillä, ettei sulhanenkaan ole tyyppiä avioituva. Eli ei oo hällä tämmöstä päivä prinssinä hinkua. Ei kyllä sen luoteella näkis mitenkään miestä avioitumassa tai alttarilla.

Mähän olen kerran jo aviossa ollut ja eronnut, joten tiiän sen olevan parisuhteen kannalta ihan turha juttu. Ja juridisista syistäkään en kaipaa. :)

Aina löytyy muitakin teitä juridisille oikeuksille, jos niitä kaipaa.

• en muuten ole.

• zisel

Ei me olla Ratikkakuskin kanssa enää siinä kunnossa vihkimisen jälkeen että vois mitään valsseja ajatellakkaan. Sitäpaitsi Ratikka lupas viedä mut vihille Las Vegasissa joten meillä on vähän eri meininki muutenkin :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      15
      3715
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1434
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1288
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      287
      1187
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      59
      1153
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1110
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      1045
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      951
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      875
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      818
    Aihe