Sinkkulaiva, Anne.

Huh huh läskiä

Läski muija menny vahingossa väärää ohjelmaa.
Kuuluis Suurin pudottaja ohjelmaan.
Sinkkulaiva 25.4. klo 22.00

9

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soijaapukkas

Huhhuh...

• vaikkakin

Miks varten vaan laihat saa etsiä kumppania? Miks läskien täytyy tehdä se salaa?
      Oli rohkea teko tulla ohjelmaan.

• Mä olen se anne kuka eilen oli siinä sinkkulaivassa.
        Mua ei vaivaa että olen ylipainoinen, itseppä kiloni kannan,
        Eikä mulla koskaan ole seurasta ollu puutetta, siis miehistä.
        Onneks on hyvä itseluottamus ;)
        Senkus jauhatte paskaa minusta, ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee XD
        Ja hei, mä en tykkää nuoremmista miehistä, niin mä sanoin.. Ja miehessä pitää olla kokoa, sellaset lipputangot ei ole myöskään mun juttuni :)

• Artsi__
        karambola1981 kirjoitti:

Mä olen se anne kuka eilen oli siinä sinkkulaivassa.
        Mua ei vaivaa että olen ylipainoinen, itseppä kiloni kannan,
        Eikä mulla koskaan ole seurasta ollu puutetta, siis miehistä.
        Onneks on hyvä itseluottamus ;)
        Senkus jauhatte paskaa minusta, ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee XD
        Ja hei, mä en tykkää nuoremmista miehistä, niin mä sanoin.. Ja miehessä pitää olla kokoa, sellaset lipputangot ei ole myöskään mun juttuni :)

Hei Anne!

Minun mielestäni ainakin olet upea uhkea nainen! Onneksi sinulla on itseluottamusta etkä välitä toisten panettelusta, saat seuraa ja moni keppi on kateellinen, näinhän se on!

• ei vaan ulkonäkö

Anne, kai tiedät että ylipaino on myös hirveän epäterveellistä, sinun tapauksessa varmaankin hengenvaarallista? Ajattele lapsiasi, laihduta hyvä ihminen!

• enoleko.henkilö

No elääköhän ne laihat terveellisemmin? Syödään suklaata ja juostaan sitten lenkillä ja salilla ja lapset itkee kotona kun ei vanhemmilla aikaa kun pitää kuntoa hoitaa.
      Annetaan jokaisen elää laillaan, jokainen pitää terveytensä siinä missä haluaa.

• Normipaino paras

Jos ei oo miehistä puutetta ni miks pitää mennä telkkarii seuraa hakemaa?
      Kun julkisuuteen menee niin arvostelua ulkonäöstä tulee!
      Ja kyllä suuresti ylipainoiset kuolee huomattavasti nuorempina kuin normaalipainoiset, siis sairauksiin. Siul on kasvavia lapsia, pitäis näyttää niille terveellistä esimerkkiä. Ylipaino on kasvava ongelma lähes kaikkialla maailmassa.

• olpllollll

kys nainen haaveili vauvasta vielä ne saa kyl unohtaa tuossa tilanteessa ja äänikin oli jo niin käheä liiasta tupakoinnista toivon naiselle kaikkea hyvää ps tyyli oli kyl aika stalissa räväkkä hissukka satakuntalaisiin tottuneena

• ollooll

nämä tosi tv t ottavat tahallaan erik tyyppejä ohjelmiin.onhan siin ollu kaikki vähän erikoisia tyyppejä ei normitaviksia..herättää keskusteluja ei se ravintolajhajakaan mkään laihis ollu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      24
      4292
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3493
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3384
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      20
      3328
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      123
      2910
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      28
      2670
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2350
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      12
      2341
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2155
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      30
      1766
    Aihe