Läski muija menny vahingossa väärää ohjelmaa.
Kuuluis Suurin pudottaja ohjelmaan.
Sinkkulaiva 25.4. klo 22.00
Sinkkulaiva, Anne.
9
345
Vastaukset
- soijaapukkas
Huhhuh...
- vaikkakin
Miks varten vaan laihat saa etsiä kumppania? Miks läskien täytyy tehdä se salaa?
Oli rohkea teko tulla ohjelmaan.Mä olen se anne kuka eilen oli siinä sinkkulaivassa.
Mua ei vaivaa että olen ylipainoinen, itseppä kiloni kannan,
Eikä mulla koskaan ole seurasta ollu puutetta, siis miehistä.
Onneks on hyvä itseluottamus ;)
Senkus jauhatte paskaa minusta, ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee XD
Ja hei, mä en tykkää nuoremmista miehistä, niin mä sanoin.. Ja miehessä pitää olla kokoa, sellaset lipputangot ei ole myöskään mun juttuni :)- Artsi__
karambola1981 kirjoitti:
Mä olen se anne kuka eilen oli siinä sinkkulaivassa.
Mua ei vaivaa että olen ylipainoinen, itseppä kiloni kannan,
Eikä mulla koskaan ole seurasta ollu puutetta, siis miehistä.
Onneks on hyvä itseluottamus ;)
Senkus jauhatte paskaa minusta, ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee XD
Ja hei, mä en tykkää nuoremmista miehistä, niin mä sanoin.. Ja miehessä pitää olla kokoa, sellaset lipputangot ei ole myöskään mun juttuni :)Hei Anne!
Minun mielestäni ainakin olet upea uhkea nainen! Onneksi sinulla on itseluottamusta etkä välitä toisten panettelusta, saat seuraa ja moni keppi on kateellinen, näinhän se on!
- ei vaan ulkonäkö
Anne, kai tiedät että ylipaino on myös hirveän epäterveellistä, sinun tapauksessa varmaankin hengenvaarallista? Ajattele lapsiasi, laihduta hyvä ihminen!
- enoleko.henkilö
No elääköhän ne laihat terveellisemmin? Syödään suklaata ja juostaan sitten lenkillä ja salilla ja lapset itkee kotona kun ei vanhemmilla aikaa kun pitää kuntoa hoitaa.
Annetaan jokaisen elää laillaan, jokainen pitää terveytensä siinä missä haluaa. - Normipaino paras
Jos ei oo miehistä puutetta ni miks pitää mennä telkkarii seuraa hakemaa?
Kun julkisuuteen menee niin arvostelua ulkonäöstä tulee!
Ja kyllä suuresti ylipainoiset kuolee huomattavasti nuorempina kuin normaalipainoiset, siis sairauksiin. Siul on kasvavia lapsia, pitäis näyttää niille terveellistä esimerkkiä. Ylipaino on kasvava ongelma lähes kaikkialla maailmassa. - olpllollll
kys nainen haaveili vauvasta vielä ne saa kyl unohtaa tuossa tilanteessa ja äänikin oli jo niin käheä liiasta tupakoinnista toivon naiselle kaikkea hyvää ps tyyli oli kyl aika stalissa räväkkä hissukka satakuntalaisiin tottuneena
- ollooll
nämä tosi tv t ottavat tahallaan erik tyyppejä ohjelmiin.onhan siin ollu kaikki vähän erikoisia tyyppejä ei normitaviksia..herättää keskusteluja ei se ravintolajhajakaan mkään laihis ollu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900