Sinkkulaiva, Anne.

Huh huh läskiä

Läski muija menny vahingossa väärää ohjelmaa.
Kuuluis Suurin pudottaja ohjelmaan.
Sinkkulaiva 25.4. klo 22.00

9

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soijaapukkas

Huhhuh...

• vaikkakin

Miks varten vaan laihat saa etsiä kumppania? Miks läskien täytyy tehdä se salaa?
      Oli rohkea teko tulla ohjelmaan.

• Mä olen se anne kuka eilen oli siinä sinkkulaivassa.
        Mua ei vaivaa että olen ylipainoinen, itseppä kiloni kannan,
        Eikä mulla koskaan ole seurasta ollu puutetta, siis miehistä.
        Onneks on hyvä itseluottamus ;)
        Senkus jauhatte paskaa minusta, ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee XD
        Ja hei, mä en tykkää nuoremmista miehistä, niin mä sanoin.. Ja miehessä pitää olla kokoa, sellaset lipputangot ei ole myöskään mun juttuni :)

• Artsi__
        karambola1981 kirjoitti:

Mä olen se anne kuka eilen oli siinä sinkkulaivassa.
        Mua ei vaivaa että olen ylipainoinen, itseppä kiloni kannan,
        Eikä mulla koskaan ole seurasta ollu puutetta, siis miehistä.
        Onneks on hyvä itseluottamus ;)
        Senkus jauhatte paskaa minusta, ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee XD
        Ja hei, mä en tykkää nuoremmista miehistä, niin mä sanoin.. Ja miehessä pitää olla kokoa, sellaset lipputangot ei ole myöskään mun juttuni :)

Hei Anne!

Minun mielestäni ainakin olet upea uhkea nainen! Onneksi sinulla on itseluottamusta etkä välitä toisten panettelusta, saat seuraa ja moni keppi on kateellinen, näinhän se on!

• ei vaan ulkonäkö

Anne, kai tiedät että ylipaino on myös hirveän epäterveellistä, sinun tapauksessa varmaankin hengenvaarallista? Ajattele lapsiasi, laihduta hyvä ihminen!

• enoleko.henkilö

No elääköhän ne laihat terveellisemmin? Syödään suklaata ja juostaan sitten lenkillä ja salilla ja lapset itkee kotona kun ei vanhemmilla aikaa kun pitää kuntoa hoitaa.
      Annetaan jokaisen elää laillaan, jokainen pitää terveytensä siinä missä haluaa.

• Normipaino paras

Jos ei oo miehistä puutetta ni miks pitää mennä telkkarii seuraa hakemaa?
      Kun julkisuuteen menee niin arvostelua ulkonäöstä tulee!
      Ja kyllä suuresti ylipainoiset kuolee huomattavasti nuorempina kuin normaalipainoiset, siis sairauksiin. Siul on kasvavia lapsia, pitäis näyttää niille terveellistä esimerkkiä. Ylipaino on kasvava ongelma lähes kaikkialla maailmassa.

• olpllollll

kys nainen haaveili vauvasta vielä ne saa kyl unohtaa tuossa tilanteessa ja äänikin oli jo niin käheä liiasta tupakoinnista toivon naiselle kaikkea hyvää ps tyyli oli kyl aika stalissa räväkkä hissukka satakuntalaisiin tottuneena

• ollooll

nämä tosi tv t ottavat tahallaan erik tyyppejä ohjelmiin.onhan siin ollu kaikki vähän erikoisia tyyppejä ei normitaviksia..herättää keskusteluja ei se ravintolajhajakaan mkään laihis ollu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      376
      12497
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      266
      5478
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      219
      3987
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      237
      2849
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      18
      2030
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1874
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      166
      934
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      905
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      802
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      766
    Aihe