Uusi parisuhde narsistin jälkeen

dgdsdhhddffh

Aika monelle narsistin uhrille suhde narsistin kanssa jää viimeiseksi "kunnon" parisuhteeksi. Johtuuko se sitten arvista, tietoiseksi tulemisesta vai mistä.
Listaan alle omia ongelmia, jotka ovat olleet esteenä uudelle parisuhteelle.
- Ylireagoin pieneenkin itsekkyyteen
- Helposti tulee ajatus, että jos se sittenkin on (eli mörköjen näkeminen)
- Pelkään hiukan vastakkaista sukupuolta
- En luota toiseen ihmiseen enää samalla tavalla
- En uskalla päästää uutta ihmistä sydämeeni
- innostun ihmisestä, mutta sitten vedän pakille ennen kuin mitään ehtii syntyä.
- Pelkään tilanteita, joissa vastakkaisen sukupuolen edustaja voisi kuvitella jotakin ja saisi syyn kostoon, jos torjuisin hänen ehdotuksensa
- En mene paikkoihin, missä ei ole todistajia ja olen hyvin varovainen viestien kanssa. Eli vältän kaikkea sellaista, mistä pystyisi valehtelemaan.
- Sitoutumiskammo
- Analysoin hirveästi sen toisen toimintaa ja tarkoitusperiä
- Olen yrivarovainen ja pelkään toisen ehdottamia asioita, jos niissä on pienintäkään tulkinnanvaraa.

37

3078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iina0307

Minä olen valinnut yksielämisen narsistisen suhteen jälkeen. En pysty luottamaan enää kehenkään ihmiseen. En myöskään jaksa enää miettiä, miten toinen ihminen vääntää kaiken kertomani aivan toiseksi. Vielä vuosia suhteen loppumisen jälkeen "pelkään", mistä tulee esille jotain hänen lähettämiään virheellisiä viestejä. Haluan elää elämäni loput vuosikymmenet rauhassa - lue pelkäämättä toista ihmistä koko ajan.

• 13+1=14

"Johtuuko se sitten arvista, tietoiseksi tulemisesta vai mistä."

Niin syitä lie vaikea tietää itsekunkin kohdalla...itselle tuli mieleen tuosta tietoiseksi tulemisesta sellainenkin ajatus...

että jos ja kun sitä itsetutkiskelua on harjoittanut niin tietää jatkossa paremmin mitä haluaa /ei halua uudelta elämältä/suhteelta/kumppanilta...

ettei se syy...miksi ei uuttaa suhdetta tule...tarvitse ihan välttämättä johtua entisen suhteen traumoista vaan syy voi olla sekin, ettei enää kohtaa "sopivaa" ihmistä, jonka kanssa ne kuuluisat kemiat haluaa suhteen...varsinkin kun ikää on enemmän...

Noh, kukin valisee tämänkin asian/uuden suhteen mahdollisuuden omalla kohdallaan itse...minulla oli aikoinaan sinkku aikoina tapana kuunnella tätä biisiä ikäänkuin tsemppimusiikkina lähtiessäni ns. viihteelle...että kukin tyylillään...

http://www.youtube.com/watch?v=f04d0gIk5v8

• kielletty ajosuunta

Samoja kokemuksia, vaikka kaiken kertoman vääntäjä ja vääristelijä ei ollut edes parisuhteessa kanssani.

Koko loppuelämän saa ihmetellä, miten omalla kohdalla väärin olikaan väärin kaikki sellainen, mikä jokaisen muun kohdalla oli aivan täysin oikein. Sitä kaksoisviestintää. Ja sitä iloa, kun ymmärtää, kun antaa itselleen luvan elää, kun ymmärtää, että omalla kohdalla kaikki on aivan yhtä oikein kuin kenen tahansa muun kohdalla.

• kielletty ajosuunta
        kielletty ajosuunta kirjoitti:

Samoja kokemuksia, vaikka kaiken kertoman vääntäjä ja vääristelijä ei ollut edes parisuhteessa kanssani.

Koko loppuelämän saa ihmetellä, miten omalla kohdalla väärin olikaan väärin kaikki sellainen, mikä jokaisen muun kohdalla oli aivan täysin oikein. Sitä kaksoisviestintää. Ja sitä iloa, kun ymmärtää, kun antaa itselleen luvan elää, kun ymmärtää, että omalla kohdalla kaikki on aivan yhtä oikein kuin kenen tahansa muun kohdalla.

Olipa huonoa suomea. Sellaista se on, kun kirjoittaa tunteen vallassa.

Miten yhden tekemänä kaikki selitetään vääräksi ja pahaksi, vaikka syyttäjä jopa itsekin tekee täysin samoja terveitä normaaleja asioita, mikä on silloin täysin eri asia ja oikein, mutta syntipukin kohdalla niin väärin.

Kyllä, tulen olemaan ikuisesti mielessäni vihainen.

• fjdhbgdgjzg

Normaalit ihmiset ei kirjoita höpöhöpö vastauksia ja liitä niihin perään musiikkivideoita.

Palautit hyvin mieleen, miksi jokin aika sitten lopetin täällä käymisen kokonaan. Niin sinun häiriköintisi takia!

Pidä hiekkalaatikkosi, oli tosiaan tyhmää palata ja ajatella, että jos nyt ei joutuisi sen häirikön uhriksi. Olet varmaan saanut ajettua täältä pois aika paljon ihmisiä näitten vuosien aikana, mitä olet myllännyt täällä. Onhan se hirveätä jos olisi paikka, missä ihmiset saisivat rauhassa jakaa mielipiteitään ilman kiusatuksi tulemisen pelkoa.

• 12+3=15

"Onhan se hirveätä jos olisi paikka, missä ihmiset saisivat rauhassa jakaa mielipiteitään ilman kiusatuksi tulemisen pelkoa"

Siis mitä...kerros mikä tuossa vastineessani/mielipiteessäni aiheeseen liittyen oli/on nimenomaan sinuun kirjoittajana/henkilönä kohdistettua kiusaamista...

Minun käsittääkseni oli vain tuntemattoman ihmisen omakohtainen mielipide...mielipiteiden joukossa...ei yhtään sen kummempaa...

Mutta noh...pitäisikö tässä sitten ajatella, että olet sitä mieltä ettei kenenkään ole sallittua/on väärin haluta/toivoa uutta elämää/rakastaa/ollla onnellinen narsistin jälkeen...

• 10+3=13
        12+3=15 kirjoitti:

"Onhan se hirveätä jos olisi paikka, missä ihmiset saisivat rauhassa jakaa mielipiteitään ilman kiusatuksi tulemisen pelkoa"

Siis mitä...kerros mikä tuossa vastineessani/mielipiteessäni aiheeseen liittyen oli/on nimenomaan sinuun kirjoittajana/henkilönä kohdistettua kiusaamista...

Minun käsittääkseni oli vain tuntemattoman ihmisen omakohtainen mielipide...mielipiteiden joukossa...ei yhtään sen kummempaa...

Mutta noh...pitäisikö tässä sitten ajatella, että olet sitä mieltä ettei kenenkään ole sallittua/on väärin haluta/toivoa uutta elämää/rakastaa/ollla onnellinen narsistin jälkeen...

Lisään vielä, että tuossa oli toisenlainenkin mielipide...jossa korostettiin nimenomaan että se oli oma valinta...

"Minä olen valinnut yksielämisen narsistisen suhteen jälkeen."

Noh...minä kerroin oman mielipiteeni omiin valintoihini liittyen...mitenkään kyseenalaistamatta tuon toisen kirjoittajan valintaa...

etten ny käsitä mistä syystä joku kokee toisen erilaisen asennoitumisen/valinnan kiusaamiseksi...

että edelleen kukin ihminen on oman elämänsä paras asiantuntija tähänkin aiheeseen liittyen...molemmat valinnat...uusi suhde/ei enää uutta suhdetta ovat yhtä hyväksyttyjä...

Noh...tämä tästä...
        toivotaan että keskustelu jatkuu tästäkin aiheesta...

• 20+11=31

"Olet varmaan saanut ajettua täältä pois aika paljon ihmisiä näitten vuosien aikana, mitä olet myllännyt täällä."

niin tässä ny kun taas näitä/narsisteja/uhreja mietin...niin tekee mieli heittää vastineeksi tuohon sinu ylläolevaan "syytökseesi" tämmönenkin ajatus...

että joo...uskoisin, että moni kirjoittaa täällä niin kauan kun katsoo sen itselleen tarpeelliseksi...ja lähtee sitten kun aihe/narsismi/narsisti ei enää ole aiheena enää niin merkityksellinen ihmisen elämässä...tulee muita ihmisiä/asioita...joille antaa aikaansa...

mikä taas saattaa olla narsistille kauhistus...kun hän mieluusti ehkä juurkin lukisi pelkästään siitä, että miten mahtava ja vaikutusvaltainen ihminen narsisti on...ettei häntä merkityksellisempää/tärkeämpää ihmistä/asiaa enää saa eikä voi uhrin elämään tulla...

Kuvittelisin, että narsistista puhumisen lopettaminen...
        olisi juurkin narsistille kauhistus...

Että täälläkin on ihmisiä, jotka kuitenkin jossain vaiheessa, kukin oman henk. koht. aikataulunsa mukaan...lähtevät pois...

Minä en usko, että olen ketään ajanut pois...vaan kukin lähtenyt on tehnyt ratkaisunsa lopettaa täällä kirjoittamisen ihan itse...omista syistään...

en ollenkaan usko että minun kirjoittamisellani täällä olisi niin suurta merkitystä...että kykenisin täysin tuntematttomana ihmisenä pelkällä nettikirjoittamisella vaikuttamaan ihmisten tekemisiin ja ja heidän päätöksiinsä...

• j lehtinen
        20+11=31 kirjoitti:

"Olet varmaan saanut ajettua täältä pois aika paljon ihmisiä näitten vuosien aikana, mitä olet myllännyt täällä."

niin tässä ny kun taas näitä/narsisteja/uhreja mietin...niin tekee mieli heittää vastineeksi tuohon sinu ylläolevaan "syytökseesi" tämmönenkin ajatus...

että joo...uskoisin, että moni kirjoittaa täällä niin kauan kun katsoo sen itselleen tarpeelliseksi...ja lähtee sitten kun aihe/narsismi/narsisti ei enää ole aiheena enää niin merkityksellinen ihmisen elämässä...tulee muita ihmisiä/asioita...joille antaa aikaansa...

mikä taas saattaa olla narsistille kauhistus...kun hän mieluusti ehkä juurkin lukisi pelkästään siitä, että miten mahtava ja vaikutusvaltainen ihminen narsisti on...ettei häntä merkityksellisempää/tärkeämpää ihmistä/asiaa enää saa eikä voi uhrin elämään tulla...

Kuvittelisin, että narsistista puhumisen lopettaminen...
        olisi juurkin narsistille kauhistus...

Että täälläkin on ihmisiä, jotka kuitenkin jossain vaiheessa, kukin oman henk. koht. aikataulunsa mukaan...lähtevät pois...

Minä en usko, että olen ketään ajanut pois...vaan kukin lähtenyt on tehnyt ratkaisunsa lopettaa täällä kirjoittamisen ihan itse...omista syistään...

en ollenkaan usko että minun kirjoittamisellani täällä olisi niin suurta merkitystä...että kykenisin täysin tuntematttomana ihmisenä pelkällä nettikirjoittamisella vaikuttamaan ihmisten tekemisiin ja ja heidän päätöksiinsä...

"Minä en usko, että olen ketään ajanut pois...vaan kukin lähtenyt on tehnyt ratkaisunsa lopettaa täällä kirjoittamisen ihan itse...omista syistään..."

Se ei ole uskon asia, muistaakseni nimimerkki "jotain ymmärtämättä" kirjoitti että lähtee sinun takia palstalta pois....
        On tainnut joku muukin kirjoittaa ettei vastaa sinun kirjoituksiisi....

"en ollenkaan usko että minun kirjoittamisellani täällä olisi niin suurta merkitystä"

Nooh, eipäs nyt kannata omaa panostasi aliarvostaa, kyllä sinulla on suuri vaikutus kirjoittelun (huonoon) tasoon :-)

• 1+5=6
        j lehtinen kirjoitti:

"Minä en usko, että olen ketään ajanut pois...vaan kukin lähtenyt on tehnyt ratkaisunsa lopettaa täällä kirjoittamisen ihan itse...omista syistään..."

Se ei ole uskon asia, muistaakseni nimimerkki "jotain ymmärtämättä" kirjoitti että lähtee sinun takia palstalta pois....
        On tainnut joku muukin kirjoittaa ettei vastaa sinun kirjoituksiisi....

"en ollenkaan usko että minun kirjoittamisellani täällä olisi niin suurta merkitystä"

Nooh, eipäs nyt kannata omaa panostasi aliarvostaa, kyllä sinulla on suuri vaikutus kirjoittelun (huonoon) tasoon :-)

"kyllä sinulla on suuri vaikutus kirjoittelun (huonoon) tasoon :-) "

Öh, tuota joo...kirjoitan mieleeni tulevia ajatuksia kuin myös mielipiteitäni kulloisestakin asiasta...

no joo, Lehtisen mielestä net ajatukseni/mielipiteeni on huonoa tasoa...noh, mielipide tuokin...joka tuli tässä kuulluksi...

mutta valitettavasti se tuskin vaikuttaa ajatusteni/mielipiteitteni laatuun sen kummemmin...vaikka Lehtinen niitä laatu kriteeriden perusteella arvottaakin...net on vaan minun ajatuksiani ja mielipiteitäni ja itse kukin voi jättää ne omaan arvoonsa...

"On tainnut joku muukin kirjoittaa ettei vastaa sinun kirjoituksiisi..."

joo muistaakseni Lehtinenkin on noin itsekin sanonut/kirjoittanut monesti...ettei lue kirjoituksiani...kuten tuo kirjainyhdistelmäkin...

etten ny ymmärrä...mikä panee teidät/Lehtisenkin useista päätöksistänne huolimatta...olla lukematta kirjoituksiani kuitenkin niitä lukemaan...ja vielä kaiken lisäksi vastaamaan...

mitä tulee tuohon taannoin jotain ymmärtämättä nimimerkillä kirjoittaneeseen henkilöön...jota tässä ny kaipailet...niin saattaa hänkin edelleen kirjoittaa täällä...eri nimimerkillä vain...

että kannattaa Lehtisen lukea niitä muidenkin kirjoituksia...ja vastailla, vaihtaa mielipiteitä heidänkin kanssaan...eikä vain vähemmän tasokkaan yhteenlaskun kirjoituksiin reagoida...

niin eiköhän se sillä tavoin kirjoitusten tasokin nouse paremmaksi...onhan täällä aiheita ja kirjoituksia ja mielipiteitä riittämiin, sellaisiakin joihin en ole ottanut osaa...

• 1+5=6 kirjoitti:

"kyllä sinulla on suuri vaikutus kirjoittelun (huonoon) tasoon :-) "

Öh, tuota joo...kirjoitan mieleeni tulevia ajatuksia kuin myös mielipiteitäni kulloisestakin asiasta...

no joo, Lehtisen mielestä net ajatukseni/mielipiteeni on huonoa tasoa...noh, mielipide tuokin...joka tuli tässä kuulluksi...

mutta valitettavasti se tuskin vaikuttaa ajatusteni/mielipiteitteni laatuun sen kummemmin...vaikka Lehtinen niitä laatu kriteeriden perusteella arvottaakin...net on vaan minun ajatuksiani ja mielipiteitäni ja itse kukin voi jättää ne omaan arvoonsa...

"On tainnut joku muukin kirjoittaa ettei vastaa sinun kirjoituksiisi..."

joo muistaakseni Lehtinenkin on noin itsekin sanonut/kirjoittanut monesti...ettei lue kirjoituksiani...kuten tuo kirjainyhdistelmäkin...

etten ny ymmärrä...mikä panee teidät/Lehtisenkin useista päätöksistänne huolimatta...olla lukematta kirjoituksiani kuitenkin niitä lukemaan...ja vielä kaiken lisäksi vastaamaan...

mitä tulee tuohon taannoin jotain ymmärtämättä nimimerkillä kirjoittaneeseen henkilöön...jota tässä ny kaipailet...niin saattaa hänkin edelleen kirjoittaa täällä...eri nimimerkillä vain...

että kannattaa Lehtisen lukea niitä muidenkin kirjoituksia...ja vastailla, vaihtaa mielipiteitä heidänkin kanssaan...eikä vain vähemmän tasokkaan yhteenlaskun kirjoituksiin reagoida...

niin eiköhän se sillä tavoin kirjoitusten tasokin nouse paremmaksi...onhan täällä aiheita ja kirjoituksia ja mielipiteitä riittämiin, sellaisiakin joihin en ole ottanut osaa...

Plussa; onneksi et ole niin herkästi kuitenkaan säikyteltävissä. Et ole ketään ajanut pois, eikä ainakaan sinua voi syyllistää keskustelujen huonosta tasosta. En tiedä nakerrellaanko sinua siksi, että "koulutetaan paksunahkaisemmaksi" vai mikä on homman nimi. Yrityksen puutettahan ei ole ollut.

Haluan silti sanoa pari asiaa, ikäänkuin varmuuden vuoksi. Olet ehkä jopa niitä harvoja, joilla on jonkinlaista valoa ja toivoa annettavana. Juuri siksi kirjoituksiasi - sanoisin ajatuksiasi - on ilo seurata. Olet realistinen tavallinen kuolevainen - inhimillinen ihminen - et snobbaile, et pyri valtaan "hajoita ja haliitse"-tyylillä, etkä jää tuleen makaamaan. Olet seestynyt ajan mittaan ja mennyt eteenpäin. Tiedostat sen, että jokainen ihminen koostuu erilaisista komponenteista, eikä vain yhdenvärisistä palikoista.

Pojille sanoisin (konsonantille ja Juhanille) että tsot, tsot. Luulisi teidän jo tietävän oikeudenmukaisuuden ja epäoikeudenmukaisuuden rajat? Sekä kunniantunnon? Tiedätte varsin hyvin, ettei ylt ole ketään ajanut pois. Mielipahakseni totean, että te itse tiedätte varsin hyvin, kuinka kirjoittajat yritetään ajaa pois.

Kiusaamisen yrityksellänne ette ole ansainnut kollegiaalista kunnioitusta ja täyttä luottamusta. Piiskaa mielessäni antaisin paljaille pyllyillenne vanhan ajan malliin, jos olisitte minun poikiani. *heristelee koivuvitsaa*

• 10+10=20
        elisakettu kirjoitti:

Plussa; onneksi et ole niin herkästi kuitenkaan säikyteltävissä. Et ole ketään ajanut pois, eikä ainakaan sinua voi syyllistää keskustelujen huonosta tasosta. En tiedä nakerrellaanko sinua siksi, että "koulutetaan paksunahkaisemmaksi" vai mikä on homman nimi. Yrityksen puutettahan ei ole ollut.

Haluan silti sanoa pari asiaa, ikäänkuin varmuuden vuoksi. Olet ehkä jopa niitä harvoja, joilla on jonkinlaista valoa ja toivoa annettavana. Juuri siksi kirjoituksiasi - sanoisin ajatuksiasi - on ilo seurata. Olet realistinen tavallinen kuolevainen - inhimillinen ihminen - et snobbaile, et pyri valtaan "hajoita ja haliitse"-tyylillä, etkä jää tuleen makaamaan. Olet seestynyt ajan mittaan ja mennyt eteenpäin. Tiedostat sen, että jokainen ihminen koostuu erilaisista komponenteista, eikä vain yhdenvärisistä palikoista.

Pojille sanoisin (konsonantille ja Juhanille) että tsot, tsot. Luulisi teidän jo tietävän oikeudenmukaisuuden ja epäoikeudenmukaisuuden rajat? Sekä kunniantunnon? Tiedätte varsin hyvin, ettei ylt ole ketään ajanut pois. Mielipahakseni totean, että te itse tiedätte varsin hyvin, kuinka kirjoittajat yritetään ajaa pois.

Kiusaamisen yrityksellänne ette ole ansainnut kollegiaalista kunnioitusta ja täyttä luottamusta. Piiskaa mielessäni antaisin paljaille pyllyillenne vanhan ajan malliin, jos olisitte minun poikiani. *heristelee koivuvitsaa*

"Olet realistinen tavallinen kuolevainen - inhimillinen ihminen "

Niin, inhimillisenä ihmisenä jolla on tunteetkin...niin tottakai mielipiteesi minuun liittyen...sai minut hymyilemään...

Mitä taas tuohon tulee..."En tiedä nakerrellaanko sinua siksi, että "koulutetaan paksunahkaisemmaksi" vai mikä on homman nimi."

Että jos tuolla paksunahkaisella tarkoitat ns. ilkeää narsistia...
        niin en usko, että minusta sellaista saa tekemälläkään...

vaikka jonkin sortin narsistiksi olen itsekin tunnustautunut...ja omat rajat välillä hakusessa ovat olleetkin...

niin tiedän kyllä omaavani jonkinlaisen suht muuttumattoman perusolemuksen...jonka kanssa olen sinut...

Mitä tulee tuohon seestymiseen...niin tiedä olenko minä ihmisenä niin paljon muuttunut...enempi voisin ajatella, että suhde itseen ja elämään ja sitä kautta kanssaihmisiin on muuttunut...

Voisin ajatella, että kyse on hyväksynnästä...kun hyväksyn itseni ja elämäni tällaisena epätäydellisenäkin....niin hyväksyn myös että toiset on epätäydellisiä...

• lehtinen puussa
        elisakettu kirjoitti:

"niin saattaa hänkin edelleen kirjoittaa täällä...eri nimimerkillä vain..."

Heps, puskakortti vedetty esiin. Niin saattaa hän kirjoittaa tai olla kirjoittamattakin, ihan kuin sinäkin.....

"joo muistaakseni Lehtinenkin on noin itsekin sanonut/kirjoittanut monesti...ettei lue kirjoituksiani..."

Siis luen kirjoituksiasi edelleen, en vaan yritä kanssasi rakentaa mitään älyllistä ajatuksenvaihtoa. Tuli jo ajat sitten selviksi, että sinä elät sen oman kuplasi sisällä ja sen ulkopuoliset ajatukset ovat tuomittavia!! Jos joku vähänkin muistuttaa henkilöä jota ännäksi kutsuti, niin leimasin heilahtaa :-)

" Luulisi teidän jo tietävän oikeudenmukaisuuden ja epäoikeudenmukaisuuden rajat?"

Tiedän rajat, mutta jos joku niitä rikkoo, niin oikeus on tapahduttava vaikka väkisin, jokaiseen "verbaaliseen kiveen" rauhankyyhky maalataan :-)

"etten ny ymmärrä...mikä panee teidät/Lehtisenkin useista päätöksistänne huolimatta...olla lukematta kirjoituksiani kuitenkin niitä lukemaan...ja vielä kaiken lisäksi vastaamaan..."

Narsisti koukuttaa ja liitteeksi pitäisi laittaa Vankninia, vai olisko nyt juutuubin paikka, mut ei jaksa.....

"Piiskaa mielessäni antaisin paljaille pyllyillenne vanhan ajan malliin, jos olisitte minun poikiani."

Mistäs sinä tiedät että olen poika? Jos minulla onkin täällä net persoona ja olenkin tyttö :-)
        No ihan sama vaikka olisin vaikka mitä, mutta ei tuollaisia keinoja enää saa käyttää....

• lehtinen puussa kirjoitti:

Heps, puskakortti vedetty esiin. Niin saattaa hän kirjoittaa tai olla kirjoittamattakin, ihan kuin sinäkin.....

"joo muistaakseni Lehtinenkin on noin itsekin sanonut/kirjoittanut monesti...ettei lue kirjoituksiani..."

Siis luen kirjoituksiasi edelleen, en vaan yritä kanssasi rakentaa mitään älyllistä ajatuksenvaihtoa. Tuli jo ajat sitten selviksi, että sinä elät sen oman kuplasi sisällä ja sen ulkopuoliset ajatukset ovat tuomittavia!! Jos joku vähänkin muistuttaa henkilöä jota ännäksi kutsuti, niin leimasin heilahtaa :-)

" Luulisi teidän jo tietävän oikeudenmukaisuuden ja epäoikeudenmukaisuuden rajat?"

Tiedän rajat, mutta jos joku niitä rikkoo, niin oikeus on tapahduttava vaikka väkisin, jokaiseen "verbaaliseen kiveen" rauhankyyhky maalataan :-)

"etten ny ymmärrä...mikä panee teidät/Lehtisenkin useista päätöksistänne huolimatta...olla lukematta kirjoituksiani kuitenkin niitä lukemaan...ja vielä kaiken lisäksi vastaamaan..."

Narsisti koukuttaa ja liitteeksi pitäisi laittaa Vankninia, vai olisko nyt juutuubin paikka, mut ei jaksa.....

"Piiskaa mielessäni antaisin paljaille pyllyillenne vanhan ajan malliin, jos olisitte minun poikiani."

Mistäs sinä tiedät että olen poika? Jos minulla onkin täällä net persoona ja olenkin tyttö :-)
        No ihan sama vaikka olisin vaikka mitä, mutta ei tuollaisia keinoja enää saa käyttää....

Justiina Lehtinen kiemurtelee kuin mato koukussa sanottuaan ilkeitä asioita ;)

Absoluuttinen objektiivinen totuus on että kukaan ei pakota ketään olemaan palstalla tai poissa palstalta vastoin kunkin kirjoittajan omaa tahtoa. Jotkut voi koukkuuntua palstaan, mutta se ei suinkaan johdu taikuri palstanarsistin manipulointikyvystä vaan koukkuuntujan omasta koukkuuntumisesta. Kaikki tapahtuu oman päämme sisällä. Kaikki luulot.

• 19+18=37
        lehtinen puussa kirjoitti:

"Siis luen kirjoituksiasi edelleen, en vaan yritä kanssasi rakentaa mitään älyllistä ajatuksenvaihtoa."

noh ainakaan et ole kyennyt pysymään tässä päätöksessäsi..."Sinun kirjoituksiisi en tästä eteenpäin ota enää mitään kantaa."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11193363#comment-59438603

• 12+19=31
        yxex kirjoitti:

Justiina Lehtinen kiemurtelee kuin mato koukussa sanottuaan ilkeitä asioita ;)

Absoluuttinen objektiivinen totuus on että kukaan ei pakota ketään olemaan palstalla tai poissa palstalta vastoin kunkin kirjoittajan omaa tahtoa. Jotkut voi koukkuuntua palstaan, mutta se ei suinkaan johdu taikuri palstanarsistin manipulointikyvystä vaan koukkuuntujan omasta koukkuuntumisesta. Kaikki tapahtuu oman päämme sisällä. Kaikki luulot.

"Absoluuttinen objektiivinen totuus on että kukaan ei pakota ketään olemaan palstalla tai poissa palstalta vastoin kunkin kirjoittajan omaa tahtoa. Jotkut voi koukkuuntua palstaan"

Juurikin noin...itsehän sen tietokoneensa avaa ja tulee tälle palstalle...ja
        itsekin myönnän riippuvaisuuksiin taipuvaisena ihmisenä olevani koukkuuntunut tähän palstaan...tai paremminkin aiheeseen...mutta en syyllistä/vieritä vastuuta siitä kenenkään toisen/narsistinkaan hartioille...

• 12+19=31 kirjoitti:

"Absoluuttinen objektiivinen totuus on että kukaan ei pakota ketään olemaan palstalla tai poissa palstalta vastoin kunkin kirjoittajan omaa tahtoa. Jotkut voi koukkuuntua palstaan"

itsekin myönnän riippuvaisuuksiin taipuvaisena ihmisenä olevani koukkuuntunut tähän palstaan...tai paremminkin aiheeseen...mutta en syyllistä/vieritä vastuuta siitä kenenkään toisen/narsistinkaan hartioille...

Silloin pitää kirjoittaa kun siltä tuntuu. Hyvin olet elämää ruotinut.

• 12+19=31 kirjoitti:

Meidät arvotetaan ulosantimme perusteella. Lisäksihän olemme paljon muutakin. Ja, emme koskaan saavuta tilaa jossa olisimme riittävän hyviä kaikille. Eikä tarvitsekaan. Riittää kun riittää itselle, silleen aidosti. Ja narsistisesti. ;)

• lehtinen puussa kirjoitti:

Juu hani. :)

"...mielessäni.." En piiskaisi sinua olisit tyttö tai poika. Poikien kurittaminen on kyllä aina ollut lähempänä sydäntäni. Ihmisillä nyt on kaikenlaisia mielitekoja, vaikka ei toteuttaisikaan niitä. Painoarvo siis tälle viimeiselle lauseelle.

*tutkii kristallipallosta* : "hmm... katsotaanpas...hmm...poika on tai pitäisikö sanoa aikuinen mies, ruutupaita päällä ja tassuttelee nurmikkoisella pihamaalla metsä taustalla"

Älä huolehdi. En todellakaan tiedä. Toki profiilisi sopii pariin aiemmin vaikuttaneeseen vakkariinkiin. Mutta sillä ei ole painoarvoa. Sillä on mitä itse (mikä tai kuka kulloinkin olet) sanot ja teet.

• 18+17=35
        elisakettu kirjoitti:

Juu hani. :)

"...mielessäni.." En piiskaisi sinua olisit tyttö tai poika. Poikien kurittaminen on kyllä aina ollut lähempänä sydäntäni. Ihmisillä nyt on kaikenlaisia mielitekoja, vaikka ei toteuttaisikaan niitä. Painoarvo siis tälle viimeiselle lauseelle.

*tutkii kristallipallosta* : "hmm... katsotaanpas...hmm...poika on tai pitäisikö sanoa aikuinen mies, ruutupaita päällä ja tassuttelee nurmikkoisella pihamaalla metsä taustalla"

Älä huolehdi. En todellakaan tiedä. Toki profiilisi sopii pariin aiemmin vaikuttaneeseen vakkariinkiin. Mutta sillä ei ole painoarvoa. Sillä on mitä itse (mikä tai kuka kulloinkin olet) sanot ja teet.

Jaa että sinullakin tuollainen efekti tuohon Juhani Lehtiseen liittyen...josta hän jo tuossa minuun liittyen jo itse mainitskin tähän tapaan...

"Jos joku vähänkin muistuttaa henkilöä jota ännäksi kutsuti, niin leimasin heilahtaa :-"

• hani lehtinen
        18+17=35 kirjoitti:

Jaa että sinullakin tuollainen efekti tuohon Juhani Lehtiseen liittyen...josta hän jo tuossa minuun liittyen jo itse mainitskin tähän tapaan...

"Jos joku vähänkin muistuttaa henkilöä jota ännäksi kutsuti, niin leimasin heilahtaa :-"

"Toki profiilisi sopii pariin aiemmin vaikuttaneeseen vakkariinkiin."

Heps, puskakortti vedetty taas esiin!!
        En olisi uskonut elisa foxin näin tekevän, rouva yhteenlaskun ystävän tyyliin se kuuluu. Taitaa seura tehdän kaltaisekseen? Taidanpa siirtyä hetkeksi pois näiltä sivuilta, ettei se tartu minuunkin.....

Kuka vetää natsikortin?

Ei ole kunnon väittelyä ilman sitä :-)

• justiinsa lehtinen
        yxex kirjoitti:

Silloin pitää kirjoittaa kun siltä tuntuu. Hyvin olet elämää ruotinut.

"itsehän sen tietokoneensa avaa ja tulee tälle palstalle"

Tabletilla ja älypuhelimella lukeminen ja kirjoittelu myöskin onnistuu. Itse en tykkään kummallakaan noista kirjoitella, koska kosketusnäyttö on mielestäni vähän huono kirjoitteluun, varsinkin pitkillä kynsillä.
        Taidan olla vähän vanha kun en oikeen ole tähän uuteen teknologiaan tottunut.......
        Sitten tulee kaikkia uusia sanojakin, kuten reality elämä jne :-)

• 6+16=22
        justiinsa lehtinen kirjoitti:

Tabletilla ja älypuhelimella lukeminen ja kirjoittelu myöskin onnistuu. Itse en tykkään kummallakaan noista kirjoitella, koska kosketusnäyttö on mielestäni vähän huono kirjoitteluun, varsinkin pitkillä kynsillä.
        Taidan olla vähän vanha kun en oikeen ole tähän uuteen teknologiaan tottunut.......

"koska kosketusnäyttö on mielestäni vähän huono kirjoitteluun, varsinkin pitkillä kynsillä."

Niin jokin oleellinen..tietokoneen käyttöön liittyvä tärkeä tietoko nuo pitkät kynnet...vai halusitko nimenomaan kertoa että sinulla kirjoittajana on pitkät kynnet...

jäin miettimään, että mitähän noilla pitkillä kynsillä ny yritetään tässä todistella...

mutta jos niistä haittaa on tietokoneen käytössä...niin ne voi kyllä leikata, että ongelma poistuu kyllä sillä...

Itsekin pidän pitkistä kynsistä, mutta valitettavasti työni puolesta joudun pitämään ne suht lyhyinä...

• 16+18=34
        6+16=22 kirjoitti:

"koska kosketusnäyttö on mielestäni vähän huono kirjoitteluun, varsinkin pitkillä kynsillä."

Niin jokin oleellinen..tietokoneen käyttöön liittyvä tärkeä tietoko nuo pitkät kynnet...vai halusitko nimenomaan kertoa että sinulla kirjoittajana on pitkät kynnet...

jäin miettimään, että mitähän noilla pitkillä kynsillä ny yritetään tässä todistella...

mutta jos niistä haittaa on tietokoneen käytössä...niin ne voi kyllä leikata, että ongelma poistuu kyllä sillä...

Itsekin pidän pitkistä kynsistä, mutta valitettavasti työni puolesta joudun pitämään ne suht lyhyinä...

"jäin miettimään, että mitähän noilla pitkillä kynsillä ny yritetään tässä todistella.."

Joo, tuntuu tosiaan tosi kummalliselta, että joku kokee tuollaista tarvetta ihan erikseenkin...ikäänkuin todistella...jopa pitkien kynsien avulla...sitä, että kumpaako sukupuolta kirjoittaja on...

Se kai tuossa taustalla oli...mutta kummalliselta se tuntuu/kuulostaa...ikäänkuin ihminen itse olisi jotenkin epävarma siitä millaisen kuvan miehen vaiko naisen on itsestään täällä antanut...

Noh...eihän sekään ny tavatonta ole, että netissä esiinnytään ns. väärälläkin sukupuolella, asia ollut esillä ihan julkisuudessakin...

muistan oikeusjutunkin jossa keski ikäinen mies oli lähtenyt tapaamaan naista johon oli netissä tutustunut ja joutuikin naisena esiintyneen miehen raiskaamaksi...

• 19+4=23
        hani lehtinen kirjoitti:

En olisi uskonut elisa foxin näin tekevän, rouva yhteenlaskun ystävän tyyliin se kuuluu. Taitaa seura tehdän kaltaisekseen? Taidanpa siirtyä hetkeksi pois näiltä sivuilta, ettei se tartu minuunkin.....

Kuka vetää natsikortin?

"Taitaa seura tehdän kaltaisekseen? Taidanpa siirtyä hetkeksi pois näiltä sivuilta, ettei se tartu minuunkin."

Noh, jotain lienee jo Lehtiseenkin täällä tarttunut ja se liittyy tuohon epävarmuuteen siitä kumpako sukupuolta olevana hän kirjoittajana haluaisi esiintyä...

Noh, sukupuolenvaihdos käy netissä käden käänteessä...siellä reality elämässä se on vaikeampaa...

että tässä tapauksessa Lehtiselle lie syytä kuvaannollisesti ostaa hamekangas...

• - -
        hani lehtinen kirjoitti:

Kuka vetää natsikortin?

Sulla ja xcch:lla taitaa olla jotain yhteistä.. Hmm.. keräilykortit? Ja natsiaiheiset sellaiset :D Vai jaatteko vain mielenkiinnon? Tai ehkä teistä ei kumpikaan tee sitäkään.. Mitä välii..

*Oho, katos, lampaan papana*

• 10+4=14
        19+4=23 kirjoitti:

"Taitaa seura tehdän kaltaisekseen? Taidanpa siirtyä hetkeksi pois näiltä sivuilta, ettei se tartu minuunkin."

Noh, jotain lienee jo Lehtiseenkin täällä tarttunut ja se liittyy tuohon epävarmuuteen siitä kumpako sukupuolta olevana hän kirjoittajana haluaisi esiintyä...

Noh, sukupuolenvaihdos käy netissä käden käänteessä...siellä reality elämässä se on vaikeampaa...

että tässä tapauksessa Lehtiselle lie syytä kuvaannollisesti ostaa hamekangas...

"Noh, jotain lienee jo Lehtiseenkin täällä tarttunut ja se liittyy tuohon epävarmuuteen siitä kumpako sukupuolta olevana hän kirjoittajana haluaisi esiintyä.."

Niin kävin vilkaisemassa noita Lehtisen aikaisempia kirjoituksia ...on juttua siitä miten hän vei työkaveritaan naisen...kuin myös ryhmäseksistä narsistinais(t)en kanssa...

Eipä tullut mieleenikään ajatella että joissain tapauksissa voisikin olla kyse myös samaa sukupuolta olevien välisestä seksi/rakkaus suhteista...

Sitä vaan olettaa, että vielä mennään perinteisillä kaavoilla...mies vs. nainen...ilmankos Lehtinen on vaikuttanut minusta kieltämättä hieman "ämmämäiseltä" mieheltä...

• 5+18=23
        10+4=14 kirjoitti:

"Noh, jotain lienee jo Lehtiseenkin täällä tarttunut ja se liittyy tuohon epävarmuuteen siitä kumpako sukupuolta olevana hän kirjoittajana haluaisi esiintyä.."

Niin kävin vilkaisemassa noita Lehtisen aikaisempia kirjoituksia ...on juttua siitä miten hän vei työkaveritaan naisen...kuin myös ryhmäseksistä narsistinais(t)en kanssa...

Eipä tullut mieleenikään ajatella että joissain tapauksissa voisikin olla kyse myös samaa sukupuolta olevien välisestä seksi/rakkaus suhteista...

Sitä vaan olettaa, että vielä mennään perinteisillä kaavoilla...mies vs. nainen...ilmankos Lehtinen on vaikuttanut minusta kieltämättä hieman "ämmämäiseltä" mieheltä...

Mutta edelleen nimenomaan Lehtiseen liittyen...

jäljelle jää kysymys...miksi hän on ottanut niin henk. koht. minut ja Ännä suhteeseeni liittyvät jutut...

Omasta puolestani olen jo aikoja sitten tuonut esille...miksi Lehtinen minua kiinnostaa...ja se liittyy juurkin kokemaani jonkinlaiseen samankaltaisuuteen ännäksi kutsumani henkilöön...

• 19+20=39
        justiinsa lehtinen kirjoitti:

Niin jäin vielä miettimään ...että voihan toki miehelläkin olla pitkät kynnet ja naiset olla kiinnostuneta natsikorteista...

nykyään kaikki on niin monimuotoista, ettei äkkivilkaisulla saa välttämättä selvää kumpaako sukupuolta henkilö on...

Tuli vaan mieleen tuttavani kertomukset thaimaan matkoistaan...joissa kuulemma moni mies on erehtynyt luulemaan naista mieheksi...

• juuri lehtinen
        16+18=34 kirjoitti:

"jäin miettimään, että mitähän noilla pitkillä kynsillä ny yritetään tässä todistella.."

Joo, tuntuu tosiaan tosi kummalliselta, että joku kokee tuollaista tarvetta ihan erikseenkin...ikäänkuin todistella...jopa pitkien kynsien avulla...sitä, että kumpaako sukupuolta kirjoittaja on...

Se kai tuossa taustalla oli...mutta kummalliselta se tuntuu/kuulostaa...ikäänkuin ihminen itse olisi jotenkin epävarma siitä millaisen kuvan miehen vaiko naisen on itsestään täällä antanut...

Noh...eihän sekään ny tavatonta ole, että netissä esiinnytään ns. väärälläkin sukupuolella, asia ollut esillä ihan julkisuudessakin...

muistan oikeusjutunkin jossa keski ikäinen mies oli lähtenyt tapaamaan naista johon oli netissä tutustunut ja joutuikin naisena esiintyneen miehen raiskaamaksi...

"jäin miettimään, että mitähän noilla pitkillä kynsillä ny yritetään tässä todistella..."

Juu sen kyllä huomaan :-)

• lehtinen puu
        5+18=23 kirjoitti:

Mutta edelleen nimenomaan Lehtiseen liittyen...

jäljelle jää kysymys...miksi hän on ottanut niin henk. koht. minut ja Ännä suhteeseeni liittyvät jutut...

Omasta puolestani olen jo aikoja sitten tuonut esille...miksi Lehtinen minua kiinnostaa...ja se liittyy juurkin kokemaani jonkinlaiseen samankaltaisuuteen ännäksi kutsumani henkilöön...

"ja se liittyy juurkin kokemaani jonkinlaiseen samankaltaisuuteen"

Ja leimasin heilahtaa....

• 9+3=12
        lehtinen puu kirjoitti:

Ja leimasin heilahtaa....

Ja leimasin heilahtaa..

niin minä sentäs pystyn tuon myöntämään...
        mutta kerros sinä mikä sinua minussa vaivaa...miksi et pysy päätöksessäsi olla lukematta/kommentoimatta kirjoituksiani...

• 6+4=10
        juuri lehtinen kirjoitti:

"jäin miettimään, että mitähän noilla pitkillä kynsillä ny yritetään tässä todistella..."

Juu sen kyllä huomaan :-)

"Juu sen kyllä huomaan :-)"

Niin pakostakin sitä miettii, että voiko jotain näin typerää ollakkin...että mies haluaa tuoda esille että hänellä on pitkät kynnet...tai että hän onkin nainen...joka on esiintynyt täällä miehenä...

No joo..pakko kai uskoa, että tuokin voi olla totta, onhan palstan aiheena narsismi...mutta siltikään mieli tahdo hyväksyä/ymmärtää...että ihan oikeastiko...aikuiset ihmiset...on se vaan niin käsittämätöntä...

• vihdoin rauha...

elin 11v vuotta narsistin kanssa..nyt uudessa suhteessa ollut 2v ja elämä on viimeinkin ihanaa..uskalsin ottaa askeleen eteenpäin , enkä kadu sitä riskiä..eihän se helppoa ole luottaa uudelleen, eikä tuo itsetuntokaan kovin helposti oo lähtenyt nousuun, vielä on pitkä matka mutta parantuminen on alkanut, kiitos siitä nykyisen mieheni ♥ tuo narsisti exäkin on jo luovuttanut kun löysi uuden pöllötettävän ja teki lapsen hänen kanssaan..säälikis käy naista kun tajuaa mihin paskaan kätensä löi, mutta en voi auttaa :( Mutta nyt tiedän että tunnistan narsistin jo kaukaa, enkä siedä itsekeskeisiä ihmisiä ollenkaan ja pysyn erossa sellaisista.. uskaltaa ottaa askel eteenpäin!!

• Niin, uskon,

"Aika monelle suhde narsistiin jää viimeiseksi kunnin suhteeksi"...

Niin, uskon, että suhde n:iin on vaikuttanut minuunkin voimakkaasti, ehkä juuri noin, että analyson kovasti. Mutta, minä olen tyytyväinen siihen, että analysoin. Jos kerran löytyy asioita, jotka tunnistan, että eivät käy, niin rakkaus ei ehkä sokaisekaan minua enää...

Jollakin tavoin tiedän, että suhde n:iin saattoi olla viimeinen, jossa tunteet loimusivat kunnolla. Tuollainen elämää suurempi tunnepalo vaatii luultavasti tietyn naiviuden. Ja naivius on kuin neitsyys, kun se on mennyt, ei sitä enää takaisin saa.:)

Minun narsistini on jonkinlainen kapea-alainen supernero juuri rakkauden alueella, tuskin tapaan enää ketään, joka saa minut samalla tavoin kierrokseen. Mutta sitten tiedän kyllä, että huomattavasti aidomman löydän kyllä. Toivon aitouden korvaavan "osaamista" rakkauden alueella.

Uskon myös, että löydän kumppanin, jonka kanssa elämäntapamme ja arvomme ovat samankaltaisempia. Kun tuntee omat tarkoitusperänsä, voi myös toisen tarkoitusperät hyväksyä, jos ne ovat yhtenevät. Itselle ja toiselle voi antaa luvan haluta jotain elämältä.

Niin... ehkä rakkaus narsistin jälkeen ei enää ole sokea.

• no joo,

kukaan normaali ihminen ei ala suhteeseen sinun kanssasi. Ei vielä. Käy sitä terapiaa ja ajan myötä pääset eroon noista ongelmistasi.

• En tiedä ketä

"kukaan normaali ihminen ei ala suhteeseen sinun kanssasi. Ei vielä."

:) :) :)

En tiedä ketä tarkoitit, mutta minun kanssanin ei alakaan, ei vielä, eikä toivottavasti tulevaisuudessakaan. Pidän tosiaan miehistä, jotka ovat mielellään hiukan erikoisia... -erottuvat edukseen muista...

No, viesi ei varmaan ollut minulle, koska minä en käy terapiassa. Ketä mahdoit tarkoittaa? :) :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe