Hei, olen myymässä asuntoa ja kullut, että Autiotalot on paras välittäjä. Onko näin ?
Autiotalot paras välittäjä
10
573
Vastaukset
- Kiertomainos
Voihan sitä näinkin mainostaa.Oletko duunissa siellä?
- jaapa jaa
enpä tiiä. ei ole kokemusta, mutta siitä vaan kokeilemaan. sillähän tuo selviää...
- asuttutalo
En osaa sanoa. Heidän kautta olen ostanut asunnon ja ainakin kyseisen kiinteistövälittäjän toiminta oli helvetin naurettavaa :D Mutta kiva kämppä kun oli niin tulihan se sitte ostettua, mutta kauppojen syntymisellä ei ollut mitään tekemistä Autiotalojen kanssa. Aika pähee nimi firmalla kyllä on.
- kissuk1
Olen kuullut kehuttavan, todennut lähipiirissä ja nyt aion antaa taloni niille myyntiin. Kiinteistömaailma ei sitä saanut myytyä, eikä OPKK - voi olla, etteivät osanneet arvioida hintaa kohdalleen, tosin samaa hintaluokkaa antoi pari muutakin välittäjää, kun sitä aikanaan kyselin.
- Mäenlaskija
Ei asuntoa myydessä kannata vaivata välittäjiä. Jos sinulla on käsitys oikeasta hinnasta, pistä ilmoitus verkon ilmaisille palstoille. Välittäjän käyttäminen tuo hyvin vähän lisäarvoa itse myyntiin, ei ainakaan niin paljoa, että nykytasoisen palkkion maksamisessa olisi järkeä. Oikeasta hintatasosta pääsee jyvälle, kun selaa myynti-ilmoituksia vähän aikaa.
Tarvittava kauppakirjapohja löytyy googlella kymmenessä sekunnissa ja allekirjoittaminen todistajineen hoituu ostajan pankissa. Pankkivirkailija ainakin edellisessä asuntokaupassani halusi vielä tsekata kauppakirjan pikaisesti läpi. Ei löytänyt huomautettavaa.
Älä maksa tuhansia tyhjästä.- kkk1
autiotaloissa on töissä katkeraa porukkaa, ainakin asuntokaupan tekeminen näiden ihmisten kanssa on yhtä helvettiä. Jos ostat näiltä niin esitä kaikki oleelliset kysymykset kohteesta kirjallisesti tai sähköpostilla, äläkä jätä tarjousta ennenkuin saat vastauksen kaikkiin tarvittaviin kysymyksiin. kun nimi on tarjouspaperissa niin kohtelu muuttuu tämänjälkeen vittuiluksi, etkä saa enään mihinkään kysymykseen vastausta. Puhuvat lämpimikseen ihan mitä sattuu.
Hinnat kuitenkin lähimpänä sitä millä kauppaa myös tehdään.
- entinen asiakas
Ei todellakaan. Lähes kylän huonoin. En osta heidän välittämiään enkä takuulla valitse heitä myymään omaani. Suosittelen kiertämään kaukaa.
- Anonyymi
En minäkään ostaisi heiltä mitään. Enkä antaisi edes myyntiin mitään. Kaikki pitää itse osata kysyä. Eivät kerro edes tiedossa olevia kohteen vikoja ellet osaa itse kysyä. Heitä kiinnostaa vain välityspakkkio. Suosittelen kiertämään kaukaa.
- Anonyymi
Ja tuohon vastaamiseen meni 10 vuotta !!!! Ei Hämeessä asuvat olekaan niitä kaikkein hitaimpia, jos palstan perusteella pohditaan hitautta.
- Anonyymi
Ei ole lähellekään paras. Sellainen vinkki että jos väittävät että heillä on useampia valmiita ostajaehdokkaita niin kierrä todella kaukaa. Näin monet välittäjät kusettavat. Jos erehtyy laittamaan nimen toimeksiantoon niin sen jälkeen välittäjä ei muista laisinkaan näitä potentiaalisia ostajaehdokkaita kun niitä ei ole koskaan oikeasti ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900