RAY-Mafia riistää meiltä tänään ja tulevaisuudessa, ellei asialle tehdä jotain. Liity vastarintaan nyt.
Me ei olla turvassa.
13
107
Vastaukset
- Ja kyllä vain
ALOITA SINÄKIN NYT TEHOKAS JA HAUSKA ZUMBAAMINEN!
- Seppo Jamalainen
Voisitko ystävällisesti olla kommentoimatta ellei sinulla ole jotain järkevää sanottavaa asiaan liittyen.
Terveisin: Seppo - No mutta Seppo
Seppo Jamalainen kirjoitti:
Voisitko ystävällisesti olla kommentoimatta ellei sinulla ole jotain järkevää sanottavaa asiaan liittyen.
Terveisin: SeppoIloinen ja energinen zumba on hauskaa ja kuluttaa kaloreita.
- sisuviinamies
No mutta Seppo kirjoitti:
Iloinen ja energinen zumba on hauskaa ja kuluttaa kaloreita.
onko zumbaaminen iloista?
Hellppoa lopeta pellaminen. Eihän sellainen kannata, että annat jollekin 10€ ja se antaa sinulle 9€ takaisin.
- revi siitä.
minä tapan sinut.
- adsfzxvcb235
revi siitä. kirjoitti:
minä tapan sinut.
gamblerina tekisin tästä kyllä rikosilmoituksen. Helpot massit laittomasta uhkauksesta idiootilta pois.
- revi siitä.
adsfzxvcb235 kirjoitti:
gamblerina tekisin tästä kyllä rikosilmoituksen. Helpot massit laittomasta uhkauksesta idiootilta pois.
aattelin tässä tappaa sinutkin samalla vaivalla. ei kestä kiittää.
- No voi sun kaa
revi siitä. kirjoitti:
aattelin tässä tappaa sinutkin samalla vaivalla. ei kestä kiittää.
Ny, mut hei ! ALOITA SINÄKIN NYT TEHOKAS JA HAUSKA ZUMBAAMINEN!
- revi siitä.
No voi sun kaa kirjoitti:
Ny, mut hei ! ALOITA SINÄKIN NYT TEHOKAS JA HAUSKA ZUMBAAMINEN!
minun kyrpäni zumbailee joka päivä.
- sairaalle
revi siitä. kirjoitti:
minun kyrpäni zumbailee joka päivä.
onx handu yhtä kipee ku pääsi ? hähhähähää
- pipipää hihihih
sairaalle kirjoitti:
onx handu yhtä kipee ku pääsi ? hähhähähää
handu on vähän kipee siinä vaiheessa kun olen hakannut sinut kuoliaaksi.
- uuuuuteeeliiiaaassss
No mie ainakkiin käyn kasinolla pelaamassa, mutta katson tarkkaan tänä vuonna jääkö siellä voitolle vaiko ei. Myös pelien toiminta on mielenkiintoista....niin mistäs se peli tietää olla antamatta samalle pelurille voittoja? Tunnistus...vaiko mikä???ja miten??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599